Thierryvane Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Weer een avondje in Schotland gas gegeven! Verder nog volop in de race voor de CL (kwartfinale tegen Inter) en beker (halve finale tegen St. Mirren). Moeten nog wel 'ff door... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Als die rode kaart niet valt, kan het balletje zomaar de andere kant op vallen. Dit is trouwens de groepsfase van de Aziatische Champions League, de kampioen van Maleisië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Dit is geen verkeerde manier om je debuut te maken.. Emil Hojlund schiet ons linea recta naar de bekerfinale! Daar wacht over enkele maanden regerend landskampioen Djurgardens. Een pittige kluif. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Hoe we dit dan weer voor elkaar hebben gekregen Met 10 man Besiktas aan de kant geschoven. Ik was al op zoek naar een back-up voor Vinagre maar ga nu maar voor een vervanger van hem. Wilt een nieuw contract wat 3 x zijn maandsalaris van nu is en nu ook nog eens rood pakken. Opgerot dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Als je zulke wedstrijden blijft verliezen met de nationale ploeg zit er ook niet echt veel progressie in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Seizoen 2028/29 afgesloten met de beker. Celtic (manager John Terry) weet weer waar het staat. Tegen Real ging het helaas mis in de halve finale CL. Thuis 0-2 verloren, uit 3-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Eraf gaan in de Kuip is geen schande. Wel jammer dat Matsie in de 88e nog de twee verschil weet te maken. Die selectie van Feyenoord doet toch gvd pijn aan je ogen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Oke United, als jullie Ten Hag buitengooien zal ik het wel komen oplossen. Openlijke sollicitatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Sorry @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ik heb geen flauw idee wat voor toernooi dit is, maar lachen is 't wel. Tweede ronde van de Club World Cup. De 5-2-3 tactiek begint weer heerlijk aan het nieuwe seizoen. @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 43 minuten geleden zei Thierryvane: Ik heb geen flauw idee wat voor toernooi dit is, maar lachen is 't wel. Tweede ronde van de Club World Cup. De 5-2-3 tactiek begint weer heerlijk aan het nieuwe seizoen. @ReneLeBlanc WK voor Clubs jonguhhhhhhhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Of deze nederlaag verdiend was? Ik betwijfel het, maar of die pijn doet? Zo dan. Ergens wel verdient want ik dacht dat het een goed idee was om Ryan in de 88e minuut er nog in te gooien voor mijn eerste doelman om hem tijdens zijn allerlaatste wedstrijd ooit nog een prijs te gunnen. Dat we in de verlenging (!) nog een 4-2 weggeven is natuurlijk schandalig. Kut met peren dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 8 uur geleden zei ReneLeBlanc: WK voor Clubs jonguhhhhhhhh Normaal kwalificeer je daar toch altijd voor zodra je de CL pakt? Ik ben nog niet verder gekomen dan de halve finale. Daarnaast is dit in pre-season en niet halverwege het seizoen. Achja, leuk opwarmertje voor het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Zojuist zei Thierryvane: Normaal kwalificeer je daar toch altijd voor zodra je de CL pakt? Ik ben nog niet verder gekomen dan de halve finale. Daarnaast is dit in pre-season en niet halverwege het seizoen. Achja, leuk opwarmertje voor het nieuwe seizoen. WK voor Clubs is net zoals in het echie helemaal op de schop gegaan. Is maar eens in de 4 (?) jaar en doen clubs aan mee op basis van hun prestaties van de afgelopen vier jaar in de Champions League als het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Zo dichtbij maar toch zo ver weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 2-0 voor bij rust!!! Nu eerst de kleine van school halen, daarna de tweede helft spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari En daar is de 3-0!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Wtf Deze is wel heel belangrijk wat betreft kwalificatie voor het EK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Als semi-profs zeer efficiënt tegen de koploper (profs)! Misschien kan het toch nog spannend worden in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Even een jeugdelftal opgesteld. Alleen mijn keeper en 1 veldspeler waren 22. De rest waren nog tieners. En die veldspeler is eigenlijk ook maar een wissel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Met veel geluk (zowel de loting als de wedstrijden) onszelf naar de EK-finale gespeeld. Daar was Italië toch echt even een stukje beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Nieuw seizoen, nieuwe bekerstunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten