Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dit is geen verkeerde manier om je debuut te maken.. Emil Hojlund schiet ons linea recta naar de bekerfinale! Daar wacht over enkele maanden regerend landskampioen Djurgardens. Een pittige kluif. 

hmIJIsq.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.5a90473cefc87a0179de85c5ec6c5c79.png

Hoe we dit dan weer voor elkaar hebben gekregen ;c Met 10 man Besiktas aan de kant geschoven. Ik was al op zoek naar een back-up voor Vinagre maar ga nu maar voor een vervanger van hem. Wilt een nieuw contract wat 3 x zijn maandsalaris van nu is en nu ook nog eens rood pakken. Opgerot dan :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of deze nederlaag verdiend was? Ik betwijfel het, maar of die pijn doet? Zo dan. :D Ergens wel verdient want ik dacht dat het een goed idee was om Ryan in de 88e minuut er nog in te gooien voor mijn eerste doelman om hem tijdens zijn allerlaatste wedstrijd ooit nog een prijs te gunnen. ;c Dat we in de verlenging (!) nog een 4-2 weggeven is natuurlijk schandalig. Kut met peren dit.

image.thumb.png.588fdc452ee5d033702b765f4089dedc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei ReneLeBlanc:

WK voor Clubs jonguhhhhhhhh :< 

Normaal kwalificeer je daar toch altijd voor zodra je de CL pakt? Ik ben nog niet verder gekomen dan de halve finale. Daarnaast is dit in pre-season en niet halverwege het seizoen. Achja, leuk opwarmertje voor het nieuwe seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

Normaal kwalificeer je daar toch altijd voor zodra je de CL pakt? Ik ben nog niet verder gekomen dan de halve finale. Daarnaast is dit in pre-season en niet halverwege het seizoen. Achja, leuk opwarmertje voor het nieuwe seizoen.

WK voor Clubs is net zoals in het echie helemaal op de schop gegaan. Is maar eens in de 4 (?) jaar en doen clubs aan mee op basis van hun prestaties van de afgelopen vier jaar in de Champions League als het goed is. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites