Spring naar bijdragen

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Urbeto:

Ik zie jou al helemaal a la Simeone met zo'n wedstrijd meeleven. Vervolgens uitbundig juichend vanachter het raam de mensen op straat opzwepen om het succes nog nét wat luider te vieren, om pas tot bedaren te komen wanneer de politie vanwege geluidsoverlast op de stoep staat :DW:

Ik heb bij deze toch wel even een vreugde rondje gedaan, zeker nadat de VAR besloot om de goal in de 90+2 goed te keuren. Zag een echte FM wedstrijd aankomen, om zo geFMed te worden. 

image.png.4fb4f2bedaf1c20ba435e52043fa8690.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

1 uur geleden zei Urbeto:

Ik zie jou al helemaal a la Simeone met zo'n wedstrijd meeleven. Vervolgens uitbundig juichend vanachter het raam de mensen op straat opzwepen om het succes nog nét wat luider te vieren, om pas tot bedaren te komen wanneer de politie vanwege geluidsoverlast op de stoep staat :DW:

Hahahah maatje, je zit er niet ver naast :mrgy:

Politie uiteraard niet, ik heb wel al meer dan eens ooit hard lopen juichen, of schreeuwen vanwege FM ja haahaha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rrrood:

Gaat lekker of niet?  

image.thumb.png.eb815a06b77e62a9574474130b588763.png

Zeker weten! Denk dat ik vooral niet mag klagen door de absentie van Bayern bovenin. Afgelopen twee seizoenen is Leipzig kampioen geworden en zelfs de terugkeer van Pep en 381 miljoen aan aankopen kon Bayern niet verder helpen. Positie ligt nu nogmaals open. Europees gezien gaat het minder. In de tussenronde er uit gevlogen (terecht overigens) tegen Benfica. Selectie was echt nog niet klaar voor zoveel wedstrijden waardoor ik de focus op de Bundesliga besloot te leggen. Dit jaar wat meer in de breedte proberen te versterken en vooral de focus achterin leggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Arezo:

Leuk! Ik heb vorige week de CL gewonnen met Beerschot, dus er is werk aan de winkel voor je 

Thx :classic_biggrin: Het is nu al zwaar zoals het is.  Dit is nog maar mijn 2de seizoen en hebben geluk gehad vorig seizoen met de loting in de beker, hopelijk blijft het zo :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ik maar 3 echt goede spitsen heb, waarvan 2 zijn geblesseerd, bleef alleen Vertessen over met wat matig spul. Kon het niet laten om Arnautovic voor 5 maanden vast te leggen, hierna gaat hij met pensioen. 

Geweldig om te zien dan Marko de winnende maakt uit tegen AZ, in zijn eerste wedstrijd voor VVV. Daarom heb ik hem ook voor 5 maanden binnen gehaald. 

image.png.7e51d9005d7ac0b81b98eefbf215de64.png

bewerkt door SLeePo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dansmeister:

Joh. Ik vind al die resultaten gezegend vriendje. Zolang je maar plezier en ontspanning uit het spelletje haalt. Je hebt al genoeg stress op andere gebieden. Dus goed te zien dat je een leuke game met Arsenal hebt.

_O_:classic_love:

Dank!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik baalde van deze loting, die had namelijk ook veel makkelijker gekund. De spelers trekken zich hier niet veel van aan en gaan Europees gewoon verder waar wij mee gestopt waren, winnen. 

Ons grootste talent, de 16 jarige Dorde Petkovic is weereens de man, zeker nu Soulyman Allouch  dit seizoen waarschijnlijk niet meer zal spelen door een blessure. In 29 wedstrijden heeft hij er toch al 12 inliggen en 8 assists gegeven. Arnautovic heb ik helaas niet meer kunnen registreren. 

image.png.eec2607b1be7edc05efaf453c3bd5a96.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Monty:

image.thumb.png.5d85b67d58a0b59dc55e7cf62d29d3ff.png

Wat een aflsuiting van het seizoen. :< Weiper komt alleen een goal te kort voor de topscorerstitel maar man wat was deze pot genieten :D 

Held:classic_love::t:_O_

Weiper weipt bij jou met iedereen de vloer aan!

Ik zelf net  dit:

20231208220757_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites