jj1 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 18 uur geleden zei Monty: Om even duidelijk te maken hoeveel talent ik bij Hamburg bezit onderstaand lijstje @Rrrood en dan laat ik er nog een hele hoop links liggen. Deze keeper komt ook in elke save bij mij voor, altijd prima keeper haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 10 minuten geleden zei jj1: Deze keeper komt ook in elke save bij mij voor, altijd prima keeper haha Is een SI medewerker dus dat kan zeker kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 6 minuten geleden zei Monty: Is een SI medewerker dus dat kan zeker kloppen. O weer wat geleerd hahah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 7 minuten geleden zei jj1: O weer wat geleerd hahah. type in de zoekbalk van FM: faceinthegame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 16 minuten geleden zei Rrrood: type in de zoekbalk van FM: faceinthegame Geloeiende hete kolen. Wat een zieke regens. Bedankt voor de tip: scouten geblazen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Geloeiende hete kolen. Wat een zieke regens. Bedankt voor de tip: scouten geblazen! Ben ik nu abuis? Ik krijg toch gewoon niks te zien boven in de zoekbalk of is dit een 13 december grap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Ben ik nu abuis? Ik krijg toch gewoon niks te zien boven in de zoekbalk of is dit een 13 december grap. Het is geen grap, haha. Ik krijg echt een behoorlijke waslijst aan regens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei ElPrincipito: Ben ik nu abuis? Ik krijg toch gewoon niks te zien boven in de zoekbalk of is dit een 13 december grap. + enter = lijst van SI medewerkers in het spel; allemaal newgens. 13 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 2 minuten geleden zei Rrrood: + enter = lijst van SI medewerkers in het spel; allemaal newgens. Ik ben net aa het seizoen begonnen, zal wellicht daar aan liggen. Nog geen intakes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zojuist zei ElPrincipito: Ik ben net aa het seizoen begonnen, zal wellicht daar aan liggen. Nog geen intakes. Ja zonder intakes met newgens wordt het lastig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) SI medewerkers zijn altijd superieure newgens? Toch nog iets nieuws geleerd. 13 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) 26 minuten geleden zei MisterX: SI medewerkers zijn altijd superieure newgens? Toch nog iets nieuws geleerd. Nee. 13 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Ik had deze man al op het oog toen die nog in Italië speelde. Koos er toen voor ons contract af te wijzen en naar West Ham te gaan. 2 jaar later is Moscardo ontevreden met zijn speeltijd en krijgt ik het maar niet voor elkaar zijn contract te verlengen. Nou, dan niet lul de behanger. Die vertrekt dus voor 132 miljoen naar Arsenal, en voor 31 miljoen minder halen we nu wel deze eindbaas op. Had een clausule van 101 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 45 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik had deze man al op het oog toen die nog in Italië speelde. Koos er toen voor ons contract af te wijzen en naar West Ham te gaan. 2 jaar later is Moscardo ontevreden met zijn speeltijd en krijgt ik het maar niet voor elkaar zijn contract te verlengen. Nou, dan niet lul de behanger. Die vertrekt dus voor 132 miljoen naar Arsenal, en voor 31 miljoen minder halen we nu wel deze eindbaas op. Had een clausule van 101 miljoen. Deze is lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 21 uur geleden zei Bogatyr: Deze is lekker hoor. Dit is zijn kompaan op het middenveld, ik denk 1 vd beste spelers die ik gehad heb: Om dan toch maar nog wat snoepjes te posten: Luca Mazza, ik hou van die Italiaanse namen. Ik heb een beetje met Italianen wat @Bolderbast met Servische spelers heeft. Is eigenlijk een AMC, maar daar speel ik niet mee. Scoort er als spits ook aardig op los. Onze Argentijnse slager. Speelt nu wat vaker op linksback doordat we daar kwaliteit missen, maar is als SV een rots in de branding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 26 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dit is zijn kompaan op het middenveld, ik denk 1 vd beste spelers die ik gehad heb: Om dan toch maar nog wat snoepjes te posten: Luca Mazza, ik hou van die Italiaanse namen. Ik heb een beetje met Italianen wat @Bolderbast met Servische spelers heeft. Is eigenlijk een AMC, maar daar speel ik niet mee. Scoort er als spits ook aardig op los. Onze Argentijnse slager. Speelt nu wat vaker op linksback doordat we daar kwaliteit missen, maar is als SV een rots in de branding. Heel ziek, hoop dat ik in 2030 ook zulke spelers in mijn game heb zitten wat technisch gezien volgend jaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Zojuist zei Monty: Heel ziek, hoop dat ik in 2030 ook zulke spelers in mijn game heb zitten wat technisch gezien volgend jaar is. Ik kan echt bijna mijn hele team hier wel oppleuren, ongekend wat een elftal. Eigenlijk echt de eerste game waarin ik me echt verdiept heb in scouten, werving focussen aangemaakt heb. Niet normaal waar ze zo af en toe mee aan komen zetten. Die Christensen kwamen ze mee aan zetten toen die 16 was. Heeft me maar een paar miljoen gekost. Vooral Italië en zuid-amerika komen me toch wat spelers weg deze game. Volgens mij heb ik 6 Italianen in mijn team. Zonde ergens wel, ik mag graag wel spelers uit een land zelf kopen, maar de meeste Engelsen zijn onbetaalbaar. Exemplarisch daar voor is dat mijn beste Engelse speler uit Italië komt qua intake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Ik kan echt bijna mijn hele team hier wel oppleuren, ongekend wat een elftal. Eigenlijk echt de eerste game waarin ik me echt verdiept heb in scouten, werving focussen aangemaakt heb. Niet normaal waar ze zo af en toe mee aan komen zetten. Die Christensen kwamen ze mee aan zetten toen die 16 was. Heeft me maar een paar miljoen gekost. Vooral Italië en zuid-amerika komen me toch wat spelers weg deze game. Volgens mij heb ik 6 Italianen in mijn team. Zonde ergens wel, ik mag graag wel spelers uit een land zelf kopen, maar de meeste Engelsen zijn onbetaalbaar. Exemplarisch daar voor is dat mijn beste Engelse speler uit Italië komt qua intake. Ik ben wel benieuwd naar je werving focussen. Ik heb er ook een aantal zelf geprobeerd aan te maken, maar de toppers uit mijn team komen toch echt uit mijn eigen koker door alle jeugdelftallen af te gaan... Moet wel zeggen dat ik veel potentiele megatoppers heb maar toch fijn als die hele scouting van 24 man meer zijn werk zou doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 2 minuten geleden zei Monty: Ik ben wel benieuwd naar je werving focussen. Ik heb er ook een aantal zelf geprobeerd aan te maken, maar de toppers uit mijn team komen toch echt uit mijn eigen koker door alle jeugdelftallen af te gaan... Moet wel zeggen dat ik veel potentiele megatoppers heb maar toch fijn als die hele scouting van 24 man meer zijn werk zou doen. Het belangrijkste wat ik veranderd heb, zijn de range in sterren. Dus huidige CA zo laag mogelijk en dan PA vanaf 4 sterren. Dan de leeftijd ingesteld op 15-21 en die range gooi ik op diverse continenten, en landen met een hoge rating qua youth intake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het belangrijkste wat ik veranderd heb, zijn de range in sterren. Dus huidige CA zo laag mogelijk en dan PA vanaf 4 sterren. Dan de leeftijd ingesteld op 15-21 en die range gooi ik op diverse continenten, en landen met een hoge rating qua youth intake. Thanks ik ga m is proberen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Volgens mij de beste 16-jarige die ik ooit gezien heb. Kan 'em halen voor 10 miljoen, maar wilt uiteraard niet weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 @neva @MisterX Kijk, het is uiteindelijk mogelijk om dit soort spelers bij de andere clubs te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 1 minuut geleden zei Thomassje123: @neva @MisterX Kijk, het is uiteindelijk mogelijk om dit soort spelers bij de andere clubs te krijgen Ik had bijna deze aan weten te trekken, maar viste net achter het net. Betreft 18 jarige speler. Hij zou met kop en schouders er boven uit steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 13 minuten geleden zei Thomassje123: @neva @MisterX Kijk, het is uiteindelijk mogelijk om dit soort spelers bij de andere clubs te krijgen Wauw. Dit is de enige beetje goede speler die in de competitie speelt bij mij. Had hem op jonge leeftijd gehaald, maar brak nooit door: Zit nu in november '45. Heb afgelopen seizoenen al een flink blik talenten opengetrokken, hopelijk komen die elders in de competitie terecht. Voorlopig worden ze nog verhuurd, maar helaas allemaal aan buitenlandse clubs. Denk dat ik er komende zomer nog eens 40 ga halen ofzo, heb toch ruim 500 miljoen op de balans en een TB van 200+. Om niet volledig offtopic te gaan.. Dit is mijn beste, ongeveer de beste verdediger van de wereld: Kostte 162 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Malmö bedankt, 2,2 miljoentjes voor deze Zweedse beuker. Vitesse seizoen 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten