De Raam Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 We blijven strooien met newgens Ik had weer eens een leuke intake!! Heb wel wat zorgen om zijn Natural Fitness maar dat moeten we maar zien te managen. Deze kan haast al mee in het eerste. Heb echt wel een hele lading aan talent lopen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Leuk om te zien dat deze man op nummer 1 staat van NXGN 2030. Deze had ik vorig jaar opgepikt voor 1.8 miljoen in Colombia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Voor een speler van 18..Echt al prima attributen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Weer een leukert gevonden, €78.000,- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Door blessures op zijn vijftiende zijn debuut mogen maken. In zijn tweede wedstrijd ook nog eens trefzeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 15 jaar ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Liefde voor deze verdediger. Leuke naam en zeer goede verdediger. Bij FC Kopenhagen had ik hem weggeplukt bij Skeid Fotball voor 850.000 Euro. Ik vertrok naar Brighton maar hij kwam niet aan spelen toe in Denemarken. Opnieuw 14 miljoen neergeteld bij FC Kopenhagen en nu onbetwiste basisspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Jongen uit de eigen jeugd en provincie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Het ging toevallig laatst over de novelle hier met o.a. Sandro Calabro er in. Ik krijg ondertussen dit pareltje in de jeugd Hij kan alleen niet zo goed voetballen nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mijn droomspits. Zou voor de update aardig wat brokken gemaakt hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mijn beste newgens, zullen binnenkort wel vertrekken want heel wat topclubs zitter erachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Dit trio, uit de eigen jeugd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 13 uur geleden zei La Pulga: Het ging toevallig laatst over de novelle hier met o.a. Sandro Calabro er in. Ik krijg ondertussen dit pareltje in de jeugd Hij kan alleen niet zo goed voetballen nog. Kleine update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 10 minuten geleden zei La Pulga: Kleine update Als ie maar niet uit de achtbaan valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 5 minuten geleden zei neva: Als ie maar niet uit de achtbaan valt. Te jong nog voor de achtbaan, daar heb ik wel rekening mee gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Heb Goossens hier al een paar keer gedeeld, maar Barry Tuffy mag er ook zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 PSG gaat met mijn gedroomde linksachter aan de haal :( Hij wilde namelijk niet met ons in gesprek gaan gezien zijn leeftijd, maar PSG is die wel in geintereseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Vitesse heeft ff Nederlands grootste talenten uit een lichting (ik ben zelf Willem II) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 16 minuten geleden zei joostmakaay: Vitesse heeft ff Nederlands grootste talenten uit een lichting (ik ben zelf Willem II) Ben zo benieuwd of ze nog zullen groeien qua lengte, want die technische, mentale en fysieke eigenschappen zijn 10/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Vitesse heeft ff Nederlands grootste talenten uit een lichting (ik ben zelf Willem II) Kunnen deze twee jongens niet naar mijn Vitesse getransfereerd worden? Mijn jeugdinstroom is tot dusver echt kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Had deze jongen al even op de shortlist staan, en toen zag ik dat Inter 120 miljoen ofzo had geboden. Flink creatief geweest met de boekhouding (87 miljoen direct, 57 miljoen in termijnen en 15 miljoen in bonussen). Maar deze kon ik niet laten gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 17 uur geleden zei TheRealOne: Had deze jongen al even op de shortlist staan, en toen zag ik dat Inter 120 miljoen ofzo had geboden. Flink creatief geweest met de boekhouding (87 miljoen direct, 57 miljoen in termijnen en 15 miljoen in bonussen). Maar deze kon ik niet laten gaan Da's wel echt een monster, zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Om even duidelijk te maken hoeveel talent ik bij Hamburg bezit onderstaand lijstje @Rrrood en dan laat ik er nog een hele hoop links liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 minuut geleden zei Monty: Om even duidelijk te maken hoeveel talent ik bij Hamburg bezit onderstaand lijstje @Rrrood en dan laat ik er nog een hele hoop links liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ik moet het op dit moment hebben van dit soort spelers in mijn jeugdinstroom Is er ook een plek voor Slechtste newgens ooit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten