Elsjorro1990 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Eigenlijk heb ik teveel snoepjes om te laten zien, dus dan maar de 2 beste spelers. Of toch in elk geval qua prestaties. Fontana kwam voor 7 miljoen over van Estudiantes. Wat een eindbaas. 1 vd betere backies die ik gezien heb in een FM game. Kan ook prima centraal spelen. Let ook even op zijn doelpunten. Een verbeterde versie van Frimpong imo. Drejan: Poh, eindbaasje dit hoor. Onze nummer 10. Wat een held. En dat voor 2,5 miljoen. Niet te doen. En ook niet meer te houden ben ik bang, hij wil niet meer verlengen helaas. Ik probeer het nog een half jaar en daarna gaat die foetsie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Mijn drie belangrijkste jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli (bewerkt) Dit is Perez. Opgepikt voor 2.2 miljoen in Colombia en is in zijn eerste seizoen uitgeroepen tot Gouden schoen, speler van het seizoen en talent van het seizoen in de Champions League. Perez kan je gerust zonder hoofdzorgen diep sturen achter de rug van de tegenstanders. 28 juli bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Op 18-4-2024 om 12:59 zei Mordurette: Die ga jij geen 15 jaar bij je kunnen houden hoor 😅 Ondertussen zijn we zes jaar verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Na zijn twee assists net in de bekerfinale is het hoogtijd om mijn beste speler bij ÖIS eens uit te lichten: Diego Valencia uit Cali, Colombia. Drie jaar geleden namen we hem voor 1,8 miljoen over van Deportivo Cali. Ik verhuurde hem direct een jaartje aan Toulouse in de Ligue 1 en sinds zijn terugkeer uit Frankrijk is hij een absolute sterkhouder. In 53 wedstrijden kwam hij al tot 7 goals en 23 assists. Heerlijke aantallen voor een linksback. Inmiddels trekt de hele wereldtop aan hem, maar ik hoop stiekem zijn contract nog eens open te breken. Zie de spoiler hieronder voor zijn progressie in de afgelopen drie jaar Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Nu we Joao Luis op 29-jarige leeftijd gratis wisten terug te halen is het tijd om deze boomlange Braziliaanse parel even te posten. Als jeugdspeler op jonge leeftijd voor 17 miljoen gehaald bij Cruzeiro. Na enkele uitleenbeurten bij Slovacko en Schalke, maakte hij op 21 jarige zijn debuut voor ons eerste elftal. Toch was dat niet meteen een succes en waren zijn attributen niet zo goed zoals ze nu zijn. Na 2 uitleenbeurten aan AC Milan en Chelsea gaf ik het op. Hij werd verkocht aan Al Nassr en dat bleek de juiste stap in zijn loopbaan. Hij reeg de doelpunten aan mekaar voor zijn nieuwe club en nu komt hij gratis terug. Hopelijk lukt het nu wel in ons shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Ik vind dit echt een bizarre regen hoor. JEUGDexponent, komt zo erin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 52 minuten geleden zei CrisChivu: Ik vind dit echt een bizarre regen hoor. JEUGDexponent, komt zo erin Toekomstig Engels international hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Op 9-6-2024 om 17:06 zei Mordurette: Kijken hoe goed we hem kunnen maken En hoe is di afgelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 7 uur geleden zei CrisChivu: En hoe is di afgelopen Ik zal kijken of ik vanavond een screenshot kan maken, volgens mij ben ik 4 jaar verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 13 uur geleden zei CrisChivu: Ik vind dit echt een bizarre regen hoor. JEUGDexponent, komt zo erin Newgennnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus (bewerkt) 30 augustus bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 20 uur geleden zei CrisChivu: En hoe is di afgelopen Dit is 'm nu. Vorig jaar uitgeleend aan Nantes (28 wedstrijden, 10 doelpunten met een gemiddelde van 6.80) en dit jaar is hij aangesloten bij ons elftal maar geen basisspeler tot nu toe (hij heeft pittig wat concurrentie namelijk). Deze jongen zit hem iets wat in de weg... Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Boom boom Ahmed. Als centrale middenvelder op aanvallend loopt hij 1 op 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Op zijn 19e zat ie al dicht tegen een basisplaats aan maar hij heeft zich nog heerlijk doorontwikkeld de afgelopen 4 jaar 4 jaar geleden: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Zal binnenkort even een post maken over de spelers die ik heb opgeleid bij Independiente del Valle, wil ze allemaal wel eens op een rijtje zien. Echt bizar. Deze is ook leuk, wel een aankoop geweest. Vanwege ontevredenheid maar een jaartje verhuurd aan Bayern. €10M voor betaald aan FC Zürich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Deze jongen maar even de kans geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september (bewerkt) De vijf spelers uit eigen jeugd die momenteel in mijn eerste team zitten: Slawomir Kaczor, al jaren de spil op het middenveld. Michal Babiarz, creatieve middenvelder die ook alweer 200 wedstrijden voor ons heeft gespeeld. Michal Wasiliuk, naast de spits die ik hierboven ergens heb gepost de eerste keuze voorin. Tomas Jerabek, linksbuiten met kopkracht, nieuw in de selectie na enkele verhuren aan andere Poolse clubs. Kacper Ciezkowski, back-up op de linksback positie, degelijke keuze maar niet sensationeel. 20 september bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 2 uur geleden zei Willem: Tomas Jerabek Dat is een leuke! Heeft ie nog potentie over? En hoe kom je aan een Tsjech in de jeugd, samenwerkingsverband of staf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 1 uur geleden zei De Raam: Dat is een leuke! Heeft ie nog potentie over? En hoe kom je aan een Tsjech in de jeugd, samenwerkingsverband of staf? We hebben een samenwerking met Slavia Praag Hij is de afgelopen 2 jaar ontzettend gegroeid op huurbasis bij Lech Poznan, was volgens mij de perfecte plek voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Op 29-8-2024 om 23:31 zei Mordurette: Toekomstig Engels international hoor Yes! 19 jaar en 8 interlands nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 16 jaar jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Deze jongen heeft zich goed ontwikkelt de laatste jaren: En deze nog voor de leuk omdat ie uit de eigen jeugd is: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten