Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 4 uur geleden zei Monty: Afscheid van zowel Assan als Nypan. Besloot niet moeilijk te gaan doen toen ze naar mij toe kwamen dat ze graag de stap naar Engeland wilden maken. Nu op zoek een nieuwe rechts- of linksboetoe aangezien Assan voornamelijk als linksbuiten speelde. Nypan heb ik al een vervanger voor in huis met Carlos Alexandre, zie hieronder Toon verborgen inhoud @Thierryvane 3 uur geleden zei Monty: En alsof het nog niet genoeg was deze winterstop. We hebben de memorabele grens van de 1 miljard aangetikt, iets wat me nog nooit eerder is gebeurd overigens. Wat een zieke bedragen! Lekker hoor! Als je boven de 1 miljard balans uitkomt, dan pakt de belastingdienst je hard. Hopelijk kan je veel herinvesteren, oftewel wonderkids shoppen maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Niet echt veel gedaan in de winter. Dahoud verkocht. En Lamptey en Moder uitgeleend gezien ik ze amper gebruikte. Een linksachter en rechtsachter geleend terwijl Mazilu geen aankoop van mij was (en tevens ook meteen uitgeleend heb aan Coventry) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Nog nooit meer dan 100 miljoen voor een speler betaald, Noah Darvich moest dan maar de eerste wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Nog nooit meer dan 100 miljoen voor een speler betaald, Noah Darvich moest dan maar de eerste wezen. Zoooooo dan, die is wel leuk opgedroogd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Deze heb ik nog gratis mogen ophalen, Een mooi alternatief voor op de nummer 10 positie ? Ik heb er nu 3 in de selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ik heb mezelf vroeg secret Santa/Kerstmis caeautje gedaan: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Marseille heeft het financieel moeilijk, dus gaan we ze helpen. We pikken deze op voor een basis bedrag van 8,5 miljoen dat kan oplopen naar 11 miljoen. Wat zijn we toch een weldoeners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Dit is wel post hier waard! Naast eerder al geweldige Jude Bellngham, Joe Gomez en Julian Alvarez, hebben we nu ook Harry Kane naar Arsenal gehaald, Harry is een Gunner!!! Ben reuze benieuwd!! Heb er zin in hahaha 36 alweer, zal scoren vast niet veleerd zijn... @Willem @MNie @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Leuke spits voor de breedte, en de prijs is ook leuk: 18 miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Nog een leuke speler voor een leuke prijs gehaald: 13,25 miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Mees bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Uitgaand Francoise verloren, City lichtte zijn afkoopsom. Deze topper gehaald voor 46,5 miljoen. En onze vriend Denis gehaald voor een kleine 18 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 (bewerkt) Anton Lundmark - Zweedse spits Alvaro Castañeda - Rechtsbuiten uit Colombia. 17 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Deze topper/ wonderkind zal ons doel gaan verdedigen en komt voor 5 miljoen over. Stond al langer op mijn lijstje om Peter Vindahl op te volgen. In Venlo ligt het geld niet voor het oprapen, maar na een verkoop van Luca van der Velden voor 6.75 miljoen aan Porto was er plots wat mogelijk. Dit moest ook wel omdat Chelsea het nodig vond om Slonina vlak voor sluiting transferlijst terug te halen, daar hij niet op de juiste positie speelde (meevoetballende keeper). Hier ga ik hopelijk lang plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 47 minuten geleden zei SLeePo: Deze topper/ wonderkind zal ons doel gaan verdedigen en komt voor 5 miljoen over. Stond al langer op mijn lijstje om Peter Vindahl op te volgen. In Venlo ligt het geld niet voor het oprapen, maar na een verkoop van Luca van der Velden voor 6.75 miljoen aan Porto was er plots wat mogelijk. Dit moest ook wel omdat Chelsea het nodig vond om Slonina vlak voor sluiting transferlijst terug te halen, daar hij niet op de juiste positie speelde (meevoetballende keeper). Hier ga ik hopelijk lang plezier aan beleven. Goede mentale en technische kwaliteiten! Jammer van zijn lengte, maar ik snap het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Operatie rebuild, fase 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 10 uur geleden zei neva: Operatie rebuild, fase 1. Genoeg geld voor een rebuild! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Al 22 transfervrije spelers opgehaald. Elke week weer wat nieuws.. Het stopt niet. Nu deze parel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 24 minuten geleden zei ElPrincipito: Al 22 transfervrije spelers opgehaald. Elke week weer wat nieuws.. Het stopt niet. Nu deze parel. 22?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 25 minuten geleden zei Rrrood: 22?? Even wekelijks doorselecteren haha.. Maar nu moet de stop erop, anders wennen ze nooit aan elkaar. Jorgensen in de spits, mooi als amateurclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Beschouw mezelf eigelijk niet echt als een big spender maar voor kwaliteit ben ik bereid te betalen. Deze Italiaan kwam toevallig voorbij maar jezus allemaggies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Na 4 jaar Arsenal, wou hij al weg, nu na 5 jaar is ie weg. Heeft 99 miljoen gekost, en nu voor 184 miljoen maximaal verkocht, ik ben tevreden. Genoeg optie's voor zijn positie oa gratis Ousmane Dembele van 32 gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 17 uur geleden zei Kyrill: Na 4 jaar Arsenal, wou hij al weg, nu na 5 jaar is ie weg. Heeft 99 miljoen gekost, en nu voor 184 miljoen maximaal verkocht, ik ben tevreden. Genoeg optie's voor zijn positie oa gratis Ousmane Dembele van 32 gaat komen. Die 40% is ook zeker lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Hopelijk de nieuwe Hagi gevonden bij FCSB. Denk dat zijn inzet het gaat verkloten. Maar voor 1.5 miljoen het proberen waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 2 uur geleden zei Rykjvk1: Die 40% is ook zeker lekker hoor! Thnx maat thnx idd ja Deze is ook wel heel lekker: Kwam gratis naar ons is nu voor 88-122 miljoenn max aan Fc Barcelona verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten