Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Monty:

Afscheid van zowel Assan als Nypan. Besloot niet moeilijk te gaan doen toen ze naar mij toe kwamen dat ze graag de stap naar Engeland wilden maken. Nu op zoek een nieuwe rechts- of linksboetoe aangezien Assan voornamelijk als linksbuiten speelde. Nypan heb ik al een vervanger voor in huis met Carlos Alexandre, zie hieronder :< 

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.f18fbc927a52d8f0e86065705d4649af.png

image.thumb.png.6cb25caae0ff03fb9a85469102b3bfd8.png

image.thumb.png.090b1439af757341789116cdaad51555.png

image.thumb.png.f6cea2aeceb56822b4804bf07f0ab395.png

@Thierryvane

3 uur geleden zei Monty:

image.thumb.png.5d0c92aca459a0492a5989fcfbe716fd.png

En alsof het nog niet genoeg was deze winterstop. :D We hebben de memorabele grens van de 1 miljard aangetikt, iets wat me nog nooit eerder is gebeurd overigens. :D :D 

image.thumb.png.641e05ac6ec4ec2e880f419f66b06032.png

Wat een zieke bedragen! :cheer: Lekker hoor!

Als je boven de 1 miljard balans uitkomt, dan pakt de belastingdienst je hard. Hopelijk kan je veel herinvesteren, oftewel wonderkids shoppen maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze topper/ wonderkind zal ons doel gaan verdedigen en komt voor 5 miljoen over. Stond al langer op mijn lijstje om Peter Vindahl op te volgen. In Venlo ligt het geld niet voor het oprapen, maar na een verkoop van Luca van der Velden voor 6.75 miljoen aan Porto was er plots wat mogelijk. Dit moest ook wel omdat Chelsea het nodig vond om Slonina vlak voor sluiting transferlijst terug te halen, daar hij niet op de juiste positie speelde (meevoetballende keeper). 

Hier ga ik hopelijk lang plezier aan beleven. 

image.png.408cf3729f791abac6c711a71d992469.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei SLeePo:

Deze topper/ wonderkind zal ons doel gaan verdedigen en komt voor 5 miljoen over. Stond al langer op mijn lijstje om Peter Vindahl op te volgen. In Venlo ligt het geld niet voor het oprapen, maar na een verkoop van Luca van der Velden voor 6.75 miljoen aan Porto was er plots wat mogelijk. Dit moest ook wel omdat Chelsea het nodig vond om Slonina vlak voor sluiting transferlijst terug te halen, daar hij niet op de juiste positie speelde (meevoetballende keeper). 

Hier ga ik hopelijk lang plezier aan beleven. 

image.png.408cf3729f791abac6c711a71d992469.png

Goede mentale en technische kwaliteiten! Jammer van zijn lengte, maar ik snap het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kyrill:

Na 4 jaar Arsenal, wou hij al weg, nu na 5 jaar is ie weg. Heeft 99 miljoen gekost, en nu voor 184 miljoen maximaal verkocht, ik ben tevreden. Genoeg optie's voor zijn positie oa gratis Ousmane Dembele van 32 gaat komen.

20231222200652_1.jpg

Die 40% is ook zeker lekker hoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites