Kyrill Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober @ReneLeBlanc moet alleen een kijken hoe ik kan zorgen hij als Mezalla gaat spelen want EPball heeft geen CM's gehehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Zojuist zei Kyrill: @ReneLeBlanc moet alleen een kijken hoe ik kan zorgen hij als Mezalla gaat spelen want EPball heeft geen CM's gehehe Wel AMC's toch? Het is een AMC. Heb je die clausule aangezet dat ze m niet terug kunnen halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober (bewerkt) 22 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wel AMC's toch? Het is een AMC. Heb je die clausule aangezet dat ze m niet terug kunnen halen? Ooh gelukkig hahahhaa Jaa twee AMC positie's zelf Ik wou hem eigenlijk gelijk al kopen maar daar heeft Luka zelf geen zin in hahahaa. Dus dan maar met loan-deal en hopelijk komend seizoen EL of meer halen. Welke clausule bedoel je precies? EDIT: Heb ook Roony Bardghji 30 mei al aangetrokken! Niet verwacht, veel grotere clubs hadden ook interesse. Nu hoef ik gelijk al geen aanvallend ingestelde aanwinsten meer te halen, en kan ik focussen op middenvelders en verdedigers. 12 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 40 minuten geleden zei Kyrill: Ooh gelukkig hahahhaa Jaa twee AMC positie's zelf Ik wou hem eigenlijk gelijk al kopen maar daar heeft Luka zelf geen zin in hahahaa. Dus dan maar met loan-deal en hopelijk komend seizoen EL of meer halen. Welke clausule bedoel je precies? EDIT: Heb ook Roony Bardghji 30 mei al aangetrokken! Niet verwacht, veel grotere clubs hadden ook interesse. Nu hoef ik gelijk al geen aanvallend ingestelde aanwinsten meer te halen, en kan ik focussen op middenvelders en verdedigers. Bardghji is een absolute top aankoop natuurlijk. Onderstaand die optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Bardghji is een absolute top aankoop natuurlijk. Onderstaand die optie. Jaa he idd zeg dat. Ah thnx maat thnx. Ja was me niet opgevallen, ik denk dat het is omdat ik geld betaal voor de huur en optionele optie tot koop heb. Ik ben blij niet beëindigd kan worden,want jij hebt hem aangeraden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Even Cesena wat versterkt met spelers die ik in de toekomst definitief wil binnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober (bewerkt) Atalanta in de financiele problemen. Gaan veel dure spelers 1/6 die kant op. Zag ineens dat de halve Premier League op een spits aan het bieden was, dus deze man deed met liefde mee. Welkom toren. Prijskaartje: 19 miljoen. 12 oktober bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober AS Roma in de serie B en Atalanta in de financiële problemen. Daar maak ik erg graag gebruik van. @ReneLeBlanc@Thierryvane@ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober @Dansmeister Deze transfers slaan nergens op! Heerlijk man. Ook wat verkocht nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Haha illegaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Cheat code hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 56 minuten geleden zei ElPrincipito: @Dansmeister Deze transfers slaan nergens op! Heerlijk man. Ook wat verkocht nog? Haha zeker. Dik 200 miljoen. Greenwood voor 71 miljoen richting Madrid. Zal morgen screenen. Nu kermis met mijn neefje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober De Europa League miljoenen een beetje geïnvesteerd in de selectie. Hopelijk doen we het dit jaar beter in Europa met deze kwaliteits impulsen. Sersanti: Spoiler Botué: Spoiler Tongya: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober (bewerkt) Netwerk game met @chrisje1993 in Noorwegen. Hij is Bodo/Glimt en ik Viking. Weinig budget dan maar creatief zijn voor seizoen 1 12 oktober bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Hoop voor je dat Piet Velthuizen twee jaar na z'n laatste wedstrijd nog kan bewegen @Djurovski! Hier dit backie binnengehaald. Ellingsgaard komt voor 2,7 miljoen over van Lyngby en zal rustig zijn plek moeten verdienen, maar voor de toekomst zitten we wel gebakken met deze Faeröerse reus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 3 minuten geleden zei Urbeto: Hoop voor je dat Piet Velthuizen twee jaar na z'n laatste wedstrijd nog kan bewegen @Djurovski! Hier dit backie binnengehaald. Ellingsgaard komt voor 2,7 miljoen over van Lyngby en zal rustig zijn plek moeten verdienen, maar voor de toekomst zitten we wel gebakken met deze Faeröerse reus. Bij gebrek aan budget moet je wat. 1e doelman is ook niet geweldig in de jeugd wel een prima keeper maar die is verhuurt zonder dat ik hem kan terug halen. Het was of Velthuizen of Mous en die vroeg 4k meer dus dan maar hopen op Piet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Na de deadline nog een transfervrije speler weten te halen, eindelijk een goede spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 6 uur geleden zei Dansmeister: AS Roma in de serie B en Atalanta in de financiële problemen. Daar maak ik erg graag gebruik van. @ReneLeBlanc@Thierryvane@ElPrincipito Pafundi voor 9 miljoen? Hoe-DAN??! Stinkend jaloers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 7 uur geleden zei Kyrill: Pafundi voor 9 miljoen? Hoe-DAN??! Stinkend jaloers Udinese speelt al twee seizoenen serie B. Tekende een nieuw contract met een ontsnappingsclausule erin. Heeft zich ook niet zo doorontwikkelt als in mijn Udinese game. Hetzelfde voor Samardzic. AS Roma heeft heel de selectie te koop staan, nu zij in de serie B zitten. Ik wil(de) ook nog Cristante en Pellegrini, maar de vraagprijs is nu nog te hoog. Ik hoop nog op één van de twee op de laatste transferdeadlinedag. Op Mancini en Bove zit allebei 30% doorverkoop. Atalanta heeft schandalig beleid gevoerd. Moest nog stevig betalen voor Scalvini(zit ook 35% doorverkoop bij). Koopmeiners zag ik elke game voor 50 miljoen naar een topclub gaan. Is nu voor 15 miljoen naar Real Madrid. Scamacca op de transferlijst, was geen eerste spits daar. Frattesi TL bij Inter en weinig gespeeld laatste twee jaar. Zit een krasje op. Durf ik wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 uur geleden zei Dansmeister: Frattesi TL bij Inter en weinig gespeeld laatste twee jaar. Zit een krasje op. Durf ik wel aan. Altijd leuk om zo'n speler dan alsnog te laten presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 600K. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Altijd super leuk om je Italiaanse avonturen te volgen @Dansmeister. Ook omdat ik ook een grote fan ben van het gebruiken van lange spitsen . Deze maar even voor 65k weggeplukt in Zweden. Met zijn snelheid maakt hij de nodige brokken in Noorwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) @Dansmeister @neva @Urbeto @Thierryvane @ReneLeBlanc @ElPrincipito @Lensherr@Michaelinho* Zet je riemen schrap, en doe je gordel om! Ervaar zoveel liefde in dit board, ik mijn transfers van Frankfurt, alvast eerst hier post, voordat ik een novelle update maak! Aan de inkomende kant; Degene waarmee ik begin en jullie allemaal kennen Lorenzo Lucca is overgekomen voor max 12,25 miljoen van mijn oude club Arsenal Verder ook bijvoorbeeld Datro Fofana voor 29 miljoen van Chelsea gekocht. Raul Bellanova voor 7.5 miljoen van Atalanta en meer. Roony Bardghji en Maarten Van de Voordt waren al eerder aangekocht. Ben ook erg blij met de komst van Adamo Nagalo en Giacomo Faticanti. Aan de verkopende kant; Aan de verkopende kant eerder al genoemde Robin Koch voor 32 miljoen aan Al-NAssr, Brandon Soppy voor 18.25 miljoen aan Feyenoord, Paxten Aaronson voor 15,75 miljoen aan Leeds en bv Omar Marmoush voor 11.5 miljoen aan Fulham. Met deze aankopen en verkopen verwacht ik komend seizoen minimaal mee te doen voor EL en eigenlijk wel CL voetbal! We hebben net afgelopen seizoen, zelfs eventjes kort 4e gestaan, dus waarom niet? Selectie is er alleen maar sterker op geworden. 13 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Lekker Karel! Veel spelers ken ik niet die je gehaald hebt. Is die Fofana van Chelsea een raket? Lucca maakt er 30 voor je. Alles op Lucca! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Waar gaan Roony en Datro spelen ouwe reus? Mooie transfers dat wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten