Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wel AMC's toch? Het is een AMC. Heb je die clausule aangezet dat ze m niet terug kunnen halen?  

Ooh gelukkig hahahhaa

Jaa twee AMC positie's zelf :D

Ik wou hem eigenlijk gelijk al kopen maar daar heeft Luka zelf geen zin in hahahaa.

Dus dan maar met loan-deal en hopelijk komend seizoen EL of meer halen. Welke clausule bedoel je precies?

EDIT:

Heb ook Roony Bardghji 30 mei al aangetrokken! :)

Niet verwacht, veel grotere clubs hadden ook interesse. Nu hoef ik gelijk al geen aanvallend ingestelde aanwinsten meer te halen, en kan ik focussen op middenvelders en verdedigers.

Roony Bardghji frankfurt speler.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Kyrill:

Ooh gelukkig hahahhaa

Jaa twee AMC positie's zelf

Ik wou hem eigenlijk gelijk al kopen maar daar heeft Luka zelf geen zin in hahahaa.

Dus dan maar met loan-deal en hopelijk komend seizoen EL of meer halen. Welke clausule bedoel je precies?

EDIT:

Heb ook Roony Bardghji 30 mei al aangetrokken!

Niet verwacht, veel grotere clubs hadden ook interesse. Nu hoef ik gelijk al geen aanvallend ingestelde aanwinsten meer te halen, en kan ik focussen op middenvelders en verdedigers.

Roony Bardghji frankfurt speler.png

Bardghji is een absolute top aankoop natuurlijk. Onderstaand die optie. 

image.thumb.png.a5c591ebd26513ec2f10ff3b7aa69613.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Bardghji is een absolute top aankoop natuurlijk. Onderstaand die optie. 

image.thumb.png.a5c591ebd26513ec2f10ff3b7aa69613.png

Jaa he idd zeg dat. Ah thnx maat thnx. Ja was me niet opgevallen, ik denk dat het is omdat ik geld betaal voor de huur en optionele optie tot koop heb. Ik ben blij niet beëindigd kan worden,want jij hebt hem aangeraden ;c:cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Atalanta in de financiele problemen. Gaan veel dure spelers 1/6 die kant op. Zag ineens dat de halve Premier League op een spits aan het bieden was, dus deze man deed met liefde mee. Welkom toren. Prijskaartje: 19 miljoen. :D _O_

image.thumb.png.9e543d5d15ca59f6935cf3c73e91fd2a.png

bewerkt door Dansmeister
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop voor je dat Piet Velthuizen twee jaar na z'n laatste wedstrijd nog kan bewegen @Djurovski!

Hier dit backie binnengehaald. Ellingsgaard komt voor 2,7 miljoen over van Lyngby en zal rustig zijn plek moeten verdienen, maar voor de toekomst zitten we wel gebakken met deze Faeröerse reus. 

kyZ9xGd.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Hoop voor je dat Piet Velthuizen twee jaar na z'n laatste wedstrijd nog kan bewegen @Djurovski!

Hier dit backie binnengehaald. Ellingsgaard komt voor 2,7 miljoen over van Lyngby en zal rustig zijn plek moeten verdienen, maar voor de toekomst zitten we wel gebakken met deze Faeröerse reus. 

kyZ9xGd.png 

Bij gebrek aan budget moet je wat. 1e doelman is ook niet geweldig in de jeugd wel een prima keeper maar die is verhuurt zonder dat ik hem kan terug halen. Het was of Velthuizen of Mous en die vroeg 4k meer dus dan maar hopen op Piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kyrill:

Pafundi voor 9 miljoen?

Hoe-DAN??! Stinkend jaloers :t:

Udinese speelt al twee seizoenen serie B. Tekende een nieuw contract met een ontsnappingsclausule erin. Heeft zich ook niet zo doorontwikkelt als in mijn Udinese game. Hetzelfde voor Samardzic.

AS Roma heeft heel de selectie te koop staan, nu zij in de serie B zitten. Ik wil(de) ook nog Cristante en Pellegrini, maar de vraagprijs is nu nog te hoog. Ik hoop nog op één van de twee op de laatste transferdeadlinedag.  Op Mancini en Bove zit allebei 30% doorverkoop.

Atalanta heeft schandalig beleid gevoerd. Moest nog stevig betalen voor Scalvini(zit ook 35% doorverkoop bij). Koopmeiners zag ik elke game voor 50 miljoen naar een topclub gaan. Is nu voor 15 miljoen naar Real Madrid. Scamacca op de transferlijst, was geen eerste spits daar.

Frattesi TL bij Inter en weinig gespeeld laatste twee jaar. Zit een krasje op. Durf ik wel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dansmeister @neva @Urbeto @Thierryvane @ReneLeBlanc @ElPrincipito @Lensherr@Michaelinho*

Zet je riemen schrap, en doe je gordel om! Ervaar zoveel liefde in dit board, ik mijn transfers van Frankfurt, alvast eerst hier post, voordat ik een novelle update maak!

Aan de inkomende kant;

Degene waarmee ik begin en jullie allemaal kennen  Lorenzo Lucca is overgekomen voor max 12,25 miljoen van mijn oude club Arsenal _O_ :classic_love: Verder ook bijvoorbeeld Datro Fofana voor 29 miljoen van Chelsea gekocht. Raul Bellanova voor 7.5 miljoen van Atalanta en meer. Roony Bardghji en Maarten Van de Voordt waren al eerder aangekocht. Ben ook erg blij met de komst van Adamo Nagalo en Giacomo Faticanti.

transfersseizoentweefrankfurteneerstezomerwindowvoormij.png.c51781ce813cf265a06c1e06e9278c72.png

Aan de verkopende kant;verkopenzomerfrankfurtseizoentwee.png.593bf9f37747eba13c1437fe1bf09022.png

Aan de verkopende kant eerder al genoemde Robin Koch voor 32 miljoen aan Al-NAssr, Brandon Soppy voor 18.25 miljoen aan Feyenoord, Paxten Aaronson voor 15,75 miljoen aan Leeds en bv Omar Marmoush voor 11.5 miljoen aan Fulham. Met deze aankopen en verkopen verwacht ik komend seizoen minimaal mee te doen voor EL en eigenlijk wel CL voetbal! We hebben net afgelopen seizoen, zelfs eventjes kort 4e gestaan, dus waarom niet? Selectie is er alleen maar sterker op geworden.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites