Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

Misschien geen hele spectaculaire transfer, maar Gross heeft tussen 2012 en 2017 al voor ons gespeeld voordat hij naar Engeland (Brighton) vertrok. :< Nieuwe ervaren rot die Kroos zal vervangen na dit seizoen. Toni stopt er helaas mee op 36-jarige leeftijd.

Schermafbeelding2024-03-29091524.thumb.png.a578a82cb048af7c5bfb76b1505c058d.png

Schermafbeelding2024-03-29091611.thumb.png.0d10b86f01cb41300715b8e8d4f017f0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.487b2c7c0b0ac0540870746d0de805bc.png

Cvetkovic kwam en Cvetkovic ging. ;c 6,25 miljoen in combinatie met 40% van de doorverkoop. Die clausule zullen we dus tussentijds wel verkopen. Overigens speel Mihaljo dus het aankomende seizoen op huurbasis voor ons zonder dat we er ook maar een cent voor betalen. win-win.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Misschien geen hele spectaculaire transfer, maar Gross heeft tussen 2012 en 2017 al voor ons gespeeld voordat hij naar Engeland (Brighton) vertrok. Nieuwe ervaren rot die Kroos zal vervangen na dit seizoen. Toni stopt er helaas mee op 36-jarige leeftijd.

Schermafbeelding2024-03-29091524.thumb.png.a578a82cb048af7c5bfb76b1505c058d.png

Schermafbeelding2024-03-29091611.thumb.png.0d10b86f01cb41300715b8e8d4f017f0.png

Levert ook aardig wat salais in. Mooi (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

#NoGrayNoParty

Komt goed maatje. Moet soms even uitlenen. Om te rijpen en concurrentie te groot is. Gaat zkr niet verkocht worden. Sommige spelers en talenten, ontwikkelen zich bij mij, qua attributen niet super goed helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Komt goed maatje. Moet soms even uitlenen. Om te rijpen en concurrentie te groot is. Gaat zkr niet verkocht worden. Sommige spelers en talenten, ontwikkelen zich bij mij, qua attributen niet super goed helaas. 

Geef ons even je details betreft Vitor Roque. We kunnen deze spanning niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja inderdaad ik ben ook wel benieuwd naar die huurconstructie van je @Kyrill

Zie hier maatje. Staat in screen, in spoiler. Kan uiteraard ook natuurlijk hier vertellen, is optional future fee van 123 miljoen. Zoals ik in de novelle ook aangaf, Barcelona heeft hem listed voor "slechts" 98 miljoen. Maar aangezien ik Oshimen, Ferguson, Abraham in huis heb, en als nodig is in spits bv Martinelli, Havertz of bv Carboni(nu uitgeleend). Ik vond het risico te groot om nu gelijk al rond 100 miljoen en dan nog veel salaris voor Vitor Roque neer te leggen. Nu betalen we 100% van zijn salaris en als we hem willen overnemen kan dat, hoeft dat niet. Er is ook interesse voor Oshimen al heellang uit Zandbak en meer, en er is bv Interesse voor Ferguson of was er, van Ac Milan. Ik vind fijn als Brighton in het echt om vooruit te handelen. Bijvoorbeeld Kroupki was al gehaald en Asensio werd verkocht, mooi, hoef ik geen vervanger te halen. Kiwior is voor 74 miljoen aan Real Madrid verkocht en Breinburg voor 20 aan Wolfsburg. Dat is 2 mogelijke linksbacks minder.. Wat doe ik? Schuif Guehi naar LB door en haal Bornauw voor centraal achterin en heb ook nog Zinchenko. Nog een voorbeeld heb Seimen meestal erg op dreef, Restes en Raya. Restes kwamen loan deals boden op, zou betekenen hij wegging met verlies, niet gedaan. Raya actief geprobeerd te verkopen, niet gelukt. Als hij of Restes uiteindelijk wel weggaat, heb ik nog steeds twee keepers en ga ik ook op die positie geen aankoop halen 👍🙏

33 minuten geleden zei Dansmeister:

Vette transfers hoor Karel. Als dat geen CL oplevert, weet ik het ook niet meer!

Thnx maat thnx idd ja. Gaat denk ik wel lukken. Godzijdank is doel nu plaatsen voor CL en niet kampioen worden, ik word natuurlijk wel heel graag kampioen, voor 3e keer in 4 jaar tijd. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kyrill:

Zie hier maatje. Staat in screen, in spoiler. Kan uiteraard ook natuurlijk hier vertellen, is optional future fee van 123 miljoen. Zoals ik in de novelle ook aangaf, Barcelona heeft hem listed voor "slechts" 98 miljoen. Maar aangezien ik Oshimen, Ferguson, Abraham in huis heb, en als nodig is in spits bv Martinelli, Havertz of bv Carboni(nu uitgeleend). Ik vond het risico te groot om nu gelijk al rond 100 miljoen en dan nog veel salaris voor Vitor Roque neer te leggen. Nu betalen we 100% van zijn salaris en als we hem willen overnemen kan dat, hoeft dat niet. Er is ook interesse voor Oshimen al heellang uit Zandbak en meer, en er is bv Interesse voor Ferguson of was er, van Ac Milan. Ik vind fijn als Brighton in het echt om vooruit te handelen. Bijvoorbeeld Kroupki was al gehaald en Asensio werd verkocht, mooi, hoef ik geen vervanger te halen. Kiwior is voor 74 miljoen aan Real Madrid verkocht en Breinburg voor 20 aan Wolfsburg. Dat is 2 mogelijke linksbacks minder.. Wat doe ik? Schuif Guehi naar LB door en haal Bornauw voor centraal achterin en heb ook nog Zinchenko. Nog een voorbeeld heb Seimen meestal erg op dreef, Restes en Raya. Restes kwamen loan deals boden op, zou betekenen hij wegging met verlies, niet gedaan. Raya actief geprobeerd te verkopen, niet gelukt. Als hij of Restes uiteindelijk wel weggaat, heb ik nog steeds twee keepers en ga ik ook op die positie geen aankoop halen 👍🙏

Thnx maat thnx idd ja. Gaat denk ik wel lukken. Godzijdank is doel nu plaatsen voor CL en niet kampioen worden, ik word natuurlijk wel heel graag kampioen, voor 3e keer in 4 jaar tijd. 

@Glenn08tekst en uitleg over de Roque transfer ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-12-2023 om 00:35 zei Rrrood:

Luka Ivanusec is verkocht, omdat hij geen schim meer was van de speler van vorig seizoen. Op de markt gezet en een mooi bod ontvangen, waardoor ik weer een paar talenten kon aantrekken :classic_smile: Ik had bijna nog een vierde GK gekocht, maar ik kon me nog net bedwingen... Martins en Fernandez hadden aflopende contracten en na acceptatie alsnog direct gekocht. Santiago Gimenez was hele transferwindow gewild, maar geen enkel bod ontvangen.

a97394ae68856a23d805f063661692a8.png

Gil Martins: 

Toon verborgen inhoud

Leny Yoro 

Toon verborgen inhoud

Rodrigo Mora 

Toon verborgen inhoud

Noah Darvich 

Toon verborgen inhoud

Javier Fernandez 

Toon verborgen inhoud

Marin Soticek 

Toon verborgen inhoud

Deze spelers komen gratis volgend seizoen en vond ik te duur om direct aan te trekken

552d61143204cbe4a76b1706c5474b3a.png

Travis Akomeah

Toon verborgen inhoud

Madi Monamay 

Toon verborgen inhoud

Tommy Doyle 

Toon verborgen inhoud

e86236ef08e15bd16751080cba2ed11d.png

Hannibal 

Toon verborgen inhoud

Ging even zoeken op de naam ´Doyle´ en toevallig heb ik hem net ook transfervrij een contract aangeboden.
Akomeah ligt al vast dat hij in de zomer voor 0,- komt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Ging even zoeken op de naam ´Doyle´ en toevallig heb ik hem net ook transfervrij een contract aangeboden.
Akomeah ligt al vast dat hij in de zomer voor 0,- komt!

Zoek Oscar Schwartau en Filip Bundgaard dan ook eventjes op :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites