Nom de Guerre Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Aan welke eisen moet je nieuwe verdediger dan wel voldoen? Als je hem als opbouwer naast een fysieke tank zet, kan het prima. Ik heb alleen het gevoel dat je zelf niet goed weet wat je zoekt. Ja, een centrum verdediger, maar niet wat een goede DC inhoudt voor jouw team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Aan welke eisen moet je nieuwe verdediger dan wel voldoen? Als je hem als opbouwer naast een fysieke tank zet, kan het prima. Ik heb alleen het gevoel dat je zelf niet goed weet wat je zoekt. Ja, een centrum verdediger, maar niet wat een goede DC inhoudt voor jouw team. Je hebt helemaal gelijk vriendje. Liever niet te duur(en eentje die nog jaren doorkan) en dat is deze beide. En mogelijke opvolger van Botero omdat daar al bod op is geweest en die nog maar 1,5 jaar contract heeft(en ik heel erg twijfel of ik dat ga verlengen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 32 minuten geleden zei Kyrill: Waarom niet dan maatje? En waar zou jij hem opstellen? Zelfs marking en tackling ook gewoon keurige 13 alleen heading 12 maar das niet zo er toch? Ik vind hem meer een middenvelder. Een verdediger moet ook kunnen tackelen/koppen/springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Waarom zou je Botero niet verlengen? Dat is een hartstikke puike speler met een goede persoonlijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 1 minuut geleden zei Urbeto: Waarom zou je Botero niet verlengen? Dat is een hartstikke puike speler met een goede persoonlijkheid. Goed punt hahaha. Ik zie nu dat we hem allang nieuw contract hebben aangeboden, dat hij nu in overweging aan het nemen is, maar nog niet getekend heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Stukje belangrijke context... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 37 minuten geleden zei Nom de Guerre: Stukje belangrijke context... Dat die allicht gaat verlengen... Betekent niet dat ie niet meer verkocht gaat worden, als de prijs juist is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Hoeveel geld heb je te spenderen Karel? Ik zal je adviseren om echt drie / vier directe versterkingen te halen voor je elftal als je nog niet domineert en een jaar flink focussen op talenten in je scouting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) 33 minuten geleden zei Dansmeister: Hoeveel geld heb je te spenderen Karel? Ik zal je adviseren om echt drie / vier directe versterkingen te halen voor je elftal als je nog niet domineert en een jaar flink focussen op talenten in je scouting. 136 miljoen en misschien meer als we spelers verkopen. Goed punt, die Belgische 18 jarige verdediger voor 27 miljoen is iig al 1/4(denk ik, is nog niet rond, andere clubs boden ook mee). Raimondo scoort heel veel, andere spitsen Turner , Rijkhoff en Konfe helaas niet. 12 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 1 uur geleden zei Dansmeister: Hoeveel geld heb je te spenderen Karel? Ik zal je adviseren om echt drie / vier directe versterkingen te halen voor je elftal als je nog niet domineert en een jaar flink focussen op talenten in je scouting. Dit. Hetgeen overigens ook bij mijn vragen stond, althans qua budget en waar je in zou moeten investeren. De helft van het budget in een speler pompen waar je niet van overtuigd bent is niet heel handig. Het kan best goed uitpakken, maar de vraag blijft of DC je prioriteit is en zou moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Ik speel met PSV op het moment, zit in de voorbereiding van seizoen 3. Mijn doel is om met veel spelers uit eigen opleiding te gaan domineren. Ook wil ik verder goede Nederlandse talenten ophalen. Nu zit ik dus in seizoen 3 en heb al een heel behoorlijke selectie. Ik zoek echter nog een goede centrale verdediger. Hato kan ik halen maar die kost me wel rond de 150 miljoen. Ik heb het geld en heb dat geld verder niet nodig. Zal ik dat doen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Alvast op zoek naar een Volante voor volgend jaar, nu kan ik deze kopen voor een bedrag dat oploopt naar €15,5M. Iets meer dan de helft van ons budget. Wat vind jij @Nom de Guerre, er voor gaan of toch verder kijken? Twijfel een beetje door zijn Consistency en Adaptability... Andere attributen zijn niet zo'n probleem, volgens mij heeft ie genoeg potentie om die te ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Kon ook wel in een PM naar Guido Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 2 minuten geleden zei Glenn08: Kon ook wel in een PM naar Guido Oh maar anderen mogen ook hun mening geven, hoe meer hoe beter Was niet specifiek naar Guido maar wil wel graag zijn mening ook horen, vandaar de mention. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Als je meerdere nieuwe spelers nog nodig hebt zou ik em niet kopen, omdat het een grote hap uit je budget is. Als dit de enige is die je echt perse moet hebben nog zou ik het wel doen. Heeft volgens je scouts zeker nog groeimarge, dus denk dat het wel goed zal komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 3 uur geleden zei De Raam: Alvast op zoek naar een Volante voor volgend jaar, nu kan ik deze kopen voor een bedrag dat oploopt naar €15,5M. Iets meer dan de helft van ons budget. Wat vind jij @Nom de Guerre, er voor gaan of toch verder kijken? Twijfel een beetje door zijn Consistency en Adaptability... Andere attributen zijn niet zo'n probleem, volgens mij heeft ie genoeg potentie om die te ontwikkelen. Naast de punten die je noemt vraag ik me af of hij aanvallend gezien genoeg kan brengen. Verdedigend is hij goed, aanvallend vrij matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Naast de punten die je noemt vraag ik me af of hij aanvallend gezien genoeg kan brengen. Verdedigend is hij goed, aanvallend vrij matig. Eens, maar toch bekruipt me ergens het gevoel dat ie daar naartoe kan groeien. Alle 8 en 9's kunnen 12-14 halen. Het is niet zo dat het de moeilijkst trainbare attributen zijn. Dan heb je het ineens over een zeer complete speler. Plus ik zit in Ecuador, als je een 13 of 14 hebt op een attribuut, zit je bovenaan de competitie. Als het niet lukt, is het alleen de vraag of ik de investering kan terug verdienen. Het voelt enigszins ook wel weer als een uitdaging. In hoeverre kun je een speler omvormen. Een groot deel van mijn spelers ziet er ongeveer zo uit en ik speel alles op een hoopje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 6 minuten geleden zei De Raam: Als het niet lukt, is het alleen de vraag of ik de investering kan terug verdienen. Het voelt enigszins ook wel weer als een uitdaging. In hoeverre kun je een speler omvormen. Spelers omvormen gaat best lekker, mits het in hun natuurlijke positie enigszins uitkomt. Zelfs na twee jaar kon Kubo nog altijd niet verdedigen Je kunt eens kijken wat er gebeurt als zo'n knaap een paar jaar als SV traint met extra focus op de aanvallende attributen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 16 minuten geleden zei Nom de Guerre: Spelers omvormen gaat best lekker, mits het in hun natuurlijke positie enigszins uitkomt. Zelfs na twee jaar kon Kubo nog altijd niet verdedigen Je kunt eens kijken wat er gebeurt als zo'n knaap een paar jaar als SV traint met extra focus op de aanvallende attributen. Kubo was ook al wat ouder toch? Ik ga gewoon een poging wagen, heb weinig te verliezen. Leuk projectje voor erbij, dat zeg ik, we spelen toch alles al aan gort. Heb verder ook niet veel talent lopen op die posities dus zit niemand in de weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 12 minuten geleden zei De Raam: Kubo was ook al wat ouder toch? 33 toen ik hem achterin posteerde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari @Nom de Guerre Lekker debuutje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ik kan deze jongen halen voor 16,5 miljoen. Wonderkind.. Ik heb genoeg goede spitsen, dit zou wel de beste zijn. Maar mijn spits nu is ook een wonderkind en enorm goed. Denk alleen dat deze jongen wel veel potentie heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Misschien kun je met twee spitsen gaan spelen, @ElPrincipito? Dit is wel een redelijk creatieve jongen, daar zou je zijn ontwikkeling ook op kunnen richten en als je die dan naast een pure afmaker zet... Wel lekker spelertje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei De Raam: Misschien kun je met twee spitsen gaan spelen, @ElPrincipito? Dit is wel een redelijk creatieve jongen, daar zou je zijn ontwikkeling ook op kunnen richten en als je die dan naast een pure afmaker zet... Wel lekker spelertje! Ga het toch niet doen! Heb nog wat Colombiaanse wonderkinderen rondlopen die het ook echt goed doen. Lastig al die spelers in Zuid-Amerika. Kendry Paez kan ik ook gratis halen van Chelsea.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Paez moet je sowieso halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten