Dansmeister Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 2 minuten geleden zei Fantasy: Mislintat de TD van United toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Mooi einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Pffff, dit heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Wraak voor het Deeney moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart PSV heeft een interessante transferperiode begin tweede seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Zal dit het advies van zijn vader zijn geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 30,5 miljoen Beter hebben ze daar ook een dikke villa voor me neergepompt dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) Geen idee of het een bug is maar opvallend is het wel. Hebben de B elftallen uit Frankrijk geen divisie om tegen elkaar te spelen? Ik zie hier al drie seizoenen lang blijkbaar alleen oefenwedstrijden. En zo'n beetje alles tegen Monaco. Edit, dit is dus al een tijdje zo. En ik heb dus de tweede divisie aan staan: https://community.sigames.com/forums/topic/509373-reserve-teams-in-france/ Edit; Ik heb iig nu 'regel een oefenwedstrijd elke week' aangevinkt.. hopelijk helpt dat. Lekker dan! 4 maart bewerkt door Daz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Geen uitgaande transfer bij Real maar wel even flinke paniekaankoop op transferdeadline. Overigens ook Mathys Tel op huurbasis wat ik dan weer een hele brute transfer vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 1 uur geleden zei Daz: Geen idee of het een bug is maar opvallend is het wel. Hebben de B elftallen uit Frankrijk geen divisie om tegen elkaar te spelen? Ik zie hier al drie seizoenen lang blijkbaar alleen oefenwedstrijden. De B elftallen spelen als het goed is in de piramide, maar wel op een laag niveau dus dit heb je denk ik niet ingeladen. Wel gek dat ze alleen tegen Monaco oefenen ja haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Lekker man, interland voetbal terwijl ik een Europa League wedstrijd heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 23 uur geleden zei bas huijsmans: De B elftallen spelen als het goed is in de piramide, maar wel op een laag niveau dus dit heb je denk ik niet ingeladen. Wel gek dat ze alleen tegen Monaco oefenen ja haha Enig idee of ik een nieuwe competitie kan inladen om dat te fixen? Ik kan het zo 1-2-3 niet echt vinden online of dat werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Lekker getraind deze week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 1 uur geleden zei Daz: Enig idee of ik een nieuwe competitie kan inladen om dat te fixen? Ik kan het zo 1-2-3 niet echt vinden online of dat werkt. Frankrijk is tot het vierde niveau in te laden. Dus als je dat inlaadt kan je kijken of sommige B teams daarin actief zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Mooi potje in het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Leuke middag voor Schick en Emegha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: Leuke middag voor Schick en Emegha. Wel zo netjes ook dat ze het per helft hebben verdeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 2 minuten geleden zei Niejo101: Wel zo netjes ook dat ze het per helft hebben verdeeld. Valt mij nu pas ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Dit kan ik echt niet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Volgens mij willen ze hem graag hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart (bewerkt) 9 maart bewerkt door Cervantes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten