Bogatyr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Jean Butez. Doelman/Manager bij Royal Antwerp FC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Er zit blijkbaar een fout in de beta DB in deze FM. Spelers van Molde heten in mijn game heel anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart @neva 2026 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Het droomscenario voor een keeper die mee naar voren gaat. Helaas, was dit wel mijn tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart onze thuisbasis, Croft Park.... Sure... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 2 uur geleden zei FMNOOB: Het droomscenario voor een keeper die mee naar voren gaat. Helaas, was dit wel mijn tegenstander. Zou die goal wel eens willen zien. en misschien als inzending gebruiken voor goal van de maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 18 uur geleden zei Bogatyr: Zou die goal wel eens willen zien. en misschien als inzending gebruiken voor goal van de maand Na het weekend zal ik eens kijken of ik het nog kan opnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Ik ben benieuwd hoe lang hij al wacht én of hij hem gaat krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart We verkopen hem na een topseizoen voor 1.5 miljoen aan Tenerife. Nog geen maand later verbreken ze zijn contract omdat hij zijn kruisbanden afscheurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april in mijn Wrexham save, keert Bassie terug in Almelo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Op 29-3-2024 om 13:03 zei Bogatyr: Zou die goal wel eens willen zien. en misschien als inzending gebruiken voor goal van de maand Football Manager 2024 2024-04-02 17-19-22.mp4 Hier is tie dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Het leeft nog niet echt zullen we maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 19 uur geleden zei aron24: Dit heb ik even gerapporteerd. Gadverdamme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 uur geleden zei bas huijsmans: Dit heb ik even gerapporteerd. Gadverdamme Nog een pijnlijke is deze categorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 20 uur geleden zei aron24: Nog een pijnlijke is deze categorie. Dit heb ik even gerapporteerd. Gadverdamme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 april Auteur Share Geplaatst 11 april Dan ben je echt diehard fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 14 minuten geleden zei Fantasy: Dan ben je echt diehard fan de buschauffeur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Toch wel een bijzonder gastland bij de Copa. Gegarandeerd veel doelpunten in deze poule! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) Even voor de duidelijkheid, Utrecht is AI. 17 april bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 44 minuten geleden zei De Raam: Even voor de duidelijkheid, Utrecht is AI. Welk jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april (bewerkt) 11 minuten geleden zei neva: Welk jaar? 2028/29 17 april bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Heeft hij even pech dat die vanaf 1 juli een definitieve transfer maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april In 2033 wordt er gestreden om een baan bij FC Emmen. Het gaat tussen oud internationals Mark Flekken en Donny van de Beek die beide nog nooit aan het roer hebben gestaan. Uiteindelijk weet Donny van de Beek het beste voor de dag te komen en krijgt hij de baan toegewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten