MisterX Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 2 weken geleden ik deze doelstelling. Ik heb helemaal niets gedaan. We zijn gewoon 2 weken verder. Daarin hebben we 110k subsidie gehad, waardoor de balans weer positief is geworden. Doelstelling meteen behaald volgens het bestuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) Eens de game laten simuleren deze nacht. Zit in 2043 nu. Liverpool gewoon gedegradeerd in 2035/2036 door financiële problemen Ook trouwens de laatste keer dat City kampioen speelde, sindsdien altijd United, Newcastle of Arsenal. Sunderland enige ploeg van lagerop dat zich echt definitief/consistent kan handhaven in de PL, veel andere ploegen zijn eerder jojoploegen. Dit jaar zie ik wel een club die in de vierde klasse start in de eerste klasse verschijnen, Salford City. Inderdaad eea daar gebeurd qua overnames. Maar dat is ook het meest opvallende daar. Sheffield United als enige ploeg echt ver weggezakt, niet eens in championship maar aan het vechten tegen degradatie in League One. Brighton ook een champions league gewonnen in 2031/2032. En Bournemouth en Brentford een Europa League. 11 december 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Lekker vertaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Nog nooit een sprong van negen punten gezien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Goede mentoring zeker? @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 38 minuten geleden zei neva: Goede mentoring zeker? @De Raam Nee, dit heeft niks met mentoring te maken. Dit zijn van die 'rare events' dus dan krijg je zo'n nieuwsberichtje in je inbox. Er is dus buiten de club iets gebeurd waardoor zijn houding sterk verbeterd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Gaaf dat dat kan, maar 9 punten is echt wel een flinke vooruitgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Het kan ook de andere kant op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 5 uur geleden zei De Raam: Nog nooit een sprong van negen punten gezien! Alleen jammer dat dit niet je speler is, die met 1 voor determination begon Nog steeds erg nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Mordurette: Gaaf dat dat kan, maar 9 punten is echt wel een flinke vooruitgang. 4 minuten geleden zei Rrrood: Het kan ook de andere kant op Klopt inderdaad. Heb dit al wel vaker gehad maar een stijging (of daling) van 9 punten heb ik nog nooit gezien! 1 minuut geleden zei Kyrill: Alleen jammer dat dit niet je speler is, die met 1 voor determination begon Nog steeds erg nice Da's een andere save Karel 16 december 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Al Hilal trainer Mourinho doet Satriano een spits als cv..... Dan was mijn keeper op AMR van 2-3 maanden geleden zo'n slecht idee nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Nog niet gezien bij zo'n grote club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Topscorer van het bekertoernooi is een centrale verdediger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Leuk man, internationals in je team. Iedere keer dat hij is opgeroepen komt hij geblesseerd terug. Sowieso vrij veel blessures trouwens, maar toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ben geen van beide teams, vind wel behoorlijk opvallend. Rijkhoff heeft Nice van ons gehuurd, dat dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 4 uur geleden zei Rykjvk1: Leuk man, internationals in je team. Iedere keer dat hij is opgeroepen komt hij geblesseerd terug. Sowieso vrij veel blessures trouwens, maar toch Fijn he. Ik had ook in mijn derde seizoen enorm veel blessures. Speelde voor het eerst Europees en had een aantal internationals. Misschien dat ze daar toch aan moeten wennen. Seizoen verder heb ik er al minder last van. En de training is hetzelfde en er deels op ingesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 3 minuten geleden zei Superboeren: Fijn he. Ik had ook in mijn derde seizoen enorm veel blessures. Speelde voor het eerst Europees en had een aantal internationals. Misschien dat ze daar toch aan moeten wennen. Seizoen verder heb ik er al minder last van. En de training is hetzelfde en er deels op ingesteld. Dan is er dus nog hoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Verrassende bondscoach! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 57 minuten geleden zei Rykjvk1: Verrassende bondscoach! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 3 uur geleden zei PJHoutman: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Een goede picca helpt natuurlijk altijd mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Ik heb 4 mln. neer gelegd voor een nutteloze speler van een competitiegenoot om andere clubs een financiële boost te geven. Deze speler is nog geen 10k waard ofzo. De fans houden wel van wat sarcasme: Hij kostte maar iets te veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 OK dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 In vorige FMs had je dit regelmatig op het laagste niveau in Engeland. Soms regende het wekenlang verplaatsingen hierdoor. Of ook echt deze opmerking erbij stond, weet ik niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten