EssDee Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 OHL pakt uit met hun nieuwe trainer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 (bewerkt) Is het normaal dat spelers zo vroeg in het seizoen stoppen?! Ik kan me alleen maar stoppen aan het einde van het seizoen herinneren. Speler in kwestie zit trouwens in mijn B-team en is voor 6-8 maanden geblesseerd geraakt. Ik wilde trouwens kijken of ik hem als trainer kan behouden. Zijn salariseis? 6x zoveel als dat hij nu verdiend En dan is hij echt uit dienst en probeer ik het nog eens: Meneer wil niet verhuizen, terwijl hij tot gisterenavond nog bij ons in dienst was. Vanuit waar heeft hij al die tijd dan gevoetbald?! 31 oktober 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
quertius Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Chelsea - Bayern was 4-0 in een halve finale van de Champions League, dan is het wel klaar he denk je? Nope :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 4 schoten, 4 op doel en maar een xG van 0,05. Dat vind ik wel een beetje gek Zijn dat afstandsschoten van 30 meter ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Excellent Intake.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Ik pak een blessure en rood in dezelfde minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Oké Ajax, oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neel2210 Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) Op 30-10-2023 om 19:37 zei EssDee: OHL pakt uit met hun nieuwe trainer! Ook in mijn save weet OHL Löw als trainer te strikken. De samenwerking blijkt helaas niet heel succesvol.. Daarnaast lijkt Frans van Seumeren in mijn save eindelijk rendement te halen uit FC Utrecht. Wat een mega- en droomtransfer voor de Domstedelingen!! 7 november 2023 bewerkt door Neel2210 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Op 6-11-2023 om 03:29 zei neva: Oké Ajax, oké. Bij mij PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Die snap ik nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) Deze optie kende ik nog niet, misschien is het niet nieuw, maar voor mij dus wel 9 november 2023 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 56 minuten geleden zei MNie: Deze optie kon ik nog niet, misschien is het niet nieuw, maar voor mij dus wel kende* Zit er al een paar jaar in, heb in FM17(?) met Malmö gespeeld, was toen al ook al zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) Is alleen in Zweden zeker dan? Ik kende de optie nog niet haha 9 november 2023 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar. Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 1 uur geleden zei MNie: Is alleen in Zweden zeker dan? Ik kende de optie nog niet haha Dit is inderdaad in Zweden zo. Vaak is het voor beide partijen aantrekkelijker als het affiche wordt omgedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Oh die ken ik ook nog niet! (Aangezien ik ook in Zweden speel, ben benieuwd of ik hem nog tegen ga komen!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Bank of bang? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Ok dan @Glenn08 @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 2 minuten geleden zei Lensherr: Ok dan @Glenn08 @Bogatyr Jammer dat hij bij zo'n *** club terecht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar. Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) Een mooie run voor HSV in de beker, toch wel bijzonder voor een 2. Bundesliga club. Tijd voor onze talenten om hun kunsten te vertonen (onderschatting). 13 november 2023 bewerkt door Reidar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Wietje te veel gerookt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Volgens mij is de keeper een beetje uit positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 22 uur geleden zei Rinus: Wietje te veel gerookt? Dat is het effect van Club Brugge op de mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 6 uur geleden zei Glenn08: Dat is het effect van Club Brugge op de mensen. Dit heb ik niet gelezen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 4 uur geleden zei Matthias.: Dit heb ik niet gelezen.. Jij hebt er dus ook last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Spannende competitie die Europa League... Ben geen van beiden zoals je kan zien aan de shirts in de bestuurskamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten