Vlonkie Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 gaat zeer netjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2023 Auteur Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) Vlekkeloze EL groepsfase gehad, flink veel verkocht en terug op plek 3 en meer. Welkom veel plezier met weer een update, er is veel te bespreken. Dus minder belangrijke dingen houd ik kort. Ligue 1: Schema: Verloren bij Lyon en Nantes verder alles gewonnen oa voor de 2e keer dit seizoen van Marseille, nu met 2-0. Spoiler Stand: 3e maar Monaco nummer 2 ,9 punten voor op ons en nummer 1 PSG maar liefst 16 punten voor op onze aller OGC Nice. Het is nu zaak plek 3 vast te houden ten opzichte van concurrenten Marseille, Toulouse en Lille. Spoiler EL: Kunnen we kort over zijn. 8 duels gespeeld 8x gewonnen en 1e geworden in de ladderfase en dus mogen we iig 1 tussenronde overslaan. Transfers: In: Yuri Alberto is gekomen voor 15 miljoen van Corinthias Ebre Eze is voor 30.5 miljoen gekomen van Crystal Palace Pierre Hincapie is voor 8.25 miljoen gekomen van Leverkusen maar omdat we al max van 4 non-Eu spelers hebben, is hij tot einde van seizoen weer terug uitgeleend aan Leverkusen. Maycon de Braziliaanse middenvelder van Shaktar is gratis gekomen en per direct dus al. Martinelli de defensieve middenvelder is voor 7.75 miljoen gekomen en om dezelfde redenen als Hincapie ook gelijk weer uitgeleend. Want de 4 non-EU spelers wel zijn ingeschreven zijn Israel Reyes, Yuri Alberto, Maycon en Davinson Sanchez. Uit: Benjamin Sesko is voor 94-100 miljoen aan Bayern Munchen verkocht. We mochten daar helaas maar schandalige 16 miljoen van herinvesteren. Maar voor de club is het in iedergeval erg mooie winst op maar aankoopprijs van 38 miljoen. Verder zijn oa Pascal Struijk Fulham 27 miljoen , Samuel Lino 25 miljoen Benfica en Bouanini naar Fiorentina voor 19 miljoen verkocht en meer. Overzicht: Na 2 transfer windows dit seizoen is de eindstand voor 127 miljoen aan spelers gekocht en voor maar liefst 338 miljoen verkocht Spoiler Screens van de nieuwe aanwinsten: Ebre Eze Spoiler Pierre Hincapie: Spoiler Martinelli: Spoiler Maycon: Spoiler Yuri Alberto: Spoiler Alexandre Azevedo: Spoiler Toekomstige nu al: Oa Ian Maatsen en Pablo Torre komen komende zomer gratis naar Nice en aantal anderen ook. Spoiler Spoiler Selectie nieuws/uitgelichte speler: Sesko is dus verkocht maar eerder was al Yuri Alberto gekocht. We hoefde dus geen nieuwe spits te halen en gaan het doen met Moffi, Balogun, Alberto en de 17/18 jarige eigenjeugd spits Ismael Quedraogo. Uitgelichte speler: Ismael Quedraogo Nog altijd maar 18 jaar. En heeft al 3 goals in de Ligue 1 in 3 duels basis en 2x als invaller, 2 goals en 1 assist in de EL in net zoveel duels exact als in de Ligue 1. Spoiler Hoe de selectie nu ziet/kan uitzien op tactiek gebied: Spoiler Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx!!! Vind ik ook. Vlonkie: Bedankt!!! Vind ik ook. @xJordinosaur @MNie @Marius @Willem @Bogatyr @Daz @Steels @Tim Windt @D.J. @rich ruzzian @Mark Hughes @FCLaurensz @chrisje1993 @keano77 @Steels @Keeza Spoiler 19 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Leuke tranfers gedaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Hele leuke en mooie transfers gedaan en ook mooie resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 prima transfers en prima resultaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2023 Auteur Share Geplaatst 20 september 2023 (bewerkt) In Ligue 1 achterstand van 7 punten op OM, teruggebracht tot 2 punten, en in EL over Braga heen gewalst en nu Everton geloot! Welkom, veel plezier bij weer een update! Ik ga me klaarmaken voor Arsenal-PSV dus ik houd het kort. Ik geef alvast highlights; februari begon goed maar ging minder na thuis nederlaag tegen PSG en gelijk bij Guingamp en Lens oa. In beker halve finale verloren we van Lens(tot dusver waren we uberhaupt pas) voor het eerst in halve finale van de beker. In de EL hebben we 0-1 uit biJ Braga en thuis maar liefst 4-0 gewonnen, we krijgen nu 2x Everton. Marseille de nummer 3 stond in februari nog 7 punten op ons voor, nu eind maart nog maar 2 punten. Ook plek 4 geeft recht op 3e voorronde CL, idealiter worden we 3e en winnen we de EL(dat moet allebei nog blijken) Ligue 1: Nice- Toulouse 3-1: Spoiler Montpellier- Nice 1-3: Spoiler Schema: Spoiler Schema van concurrent Marseille: Spoiler Geen Europees voetbal meer voor OM, wel hebben ze speeldag 34 PSG nog uit iig. Stand: Spoiler EL: Nice- Braga 4-0: Spoiler Uitgelichte speler Elia Caprile: Spoiler Beste vorm van iedereen laatste 5 duels van Nice en dat betaald zich uit in oa al 7 cleansheets in de Ligue 1. Stats/Nieuws: OGC Nice heeft dit Ligue 1 seizoen 2e meeste goals gemaakt en maar 3e beste/minste tegen. Ook heeft tot dusver nog geen 1 rode kaart gepakt. Allemaal fikse verbetering tov vorig seizoen. Een jaar EL ipv CL heeft ons idd dus goed gedaan zoals voorspelt. Ook hadden we vorig seizoen 12 nederlagen nu na 27 duels altijd nog maar 6. @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. Ivm tijdgebrek bedankt voor jullie tijd, lezen, reacties en de likes. Volgende keer zal ik ze weer individueel behandelen. Ik ben het met jullie eens het gaat idd erg goed, en momenteel ook. @xJordinosaur @MNie @Marius @Willem @Bogatyr @Daz @Steels @Tim Windt @D.J. @rich ruzzian @Mark Hughes @FCLaurensz @chrisje1993 @keano77 @Steels @Keeza Spoiler Spoiler 22 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Dit gaat lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Je bent lekker bezig hoor! Alleen jammer van de beker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2023 Auteur Share Geplaatst 22 september 2023 (bewerkt) OGC Nice 4e geworden en gaat opmaken voor 3e CL voorronde , hopelijk 4e en CL plaatsing. In EL helaas ten onder in kwartfinale tegen Everton, Wonderkid is binnen en meer. Hallo welkom bij weer een nieuwe update. Heel veel plezier: Om te beginnen we zijn 4e geworden, met 4 punten meer dan vorig seizoen en 4 nederlagen minder dan heel vorig seizoen. Slechte nieuws is dat we na 30 duels al 17 zeges hadden net zoveel als heel vorig seizoen, en dat er geen één meer is bijgekomen. Ook hebben we helaas dit seizoen in 2e seizoenshelft minder punten gepakt, dan in de eerste seizoenshelft. In de EL verloren we thuis 1-3 van Everton(toen we veel beter waren) en uit 1-0 met gelijkwaardige stats. Paul Wanner is nu officieel vastgelegd voor 49.5 miljoen na een magistraal seizoen. Later in de post zie je wie we daarvoor hebben verkocht nu al. Wedstrijden: Lille 2-1 Nice: Spoiler Nice-Bordeaux 1-1: Spoiler Schema: Maart was de echt goede laatste maand van Nice, daarna werd er helaas flink minder gewonnnen en of punten gepakt in April en Mei. Spoiler Eindstand: 4e geworden in Ligue 1, dat betekent we geplaatst zijn voor 3e voorronde CL kwalificatie en hopelijk halen we ook 4e ronde en winnen we die ook. Zover is het nog lang niet en moeten waken voor onderschatting. Het MOOISTE nieuws is dat Terem Moffi met 26 goals Ligue 1 Topscorer is geworden EINDELIJK boven Kylian Mbappe In seizoen 1 , 2022/2023 had Moffi al 29 goals in Ligue 1 maar toen had Mbappe er 31. Verder is ook mooi dat Balogun 3e is geworden in klassement meeste man of the matches met 6 en Moffi derde met hoogste average rating van 7.40. Spoiler Transfers: In: Mission Impossible werd een Mission Accomplished. Paul Wanner is aangetrokken definitief voor 49.5 miljoen. Uit: Dat betekent dat Musso voor 30.5 miljoen aan Everton verkocht is, flinke winst op een aankoopprijs van maar 6 miljoen. Balogun is verkocht aan Marseille voor 20 miljoen na 1 seizoen gespeeld te hebben voor Nice, hij kwam transfervrij. Diop is voor 9.5 miljoen verkocht aan Juventus dat is flink verlies op een aankooppprijs van 22.5 miljoen maar dat is en was een aankoop die voor mijn tijd al gedaan is, dus dit verlies reken ik mezelf veel minder aan, dan wanneer ik hem zelf gekocht zou hebben. Spoiler Seizoenselectiestatistieken(die overzicht aan einde van seizoen bespaar ik jullie zoals altijd, vind ik meer wat voor mezelf): Home Overzicht: Ik hier vooral wil vermelden als enige, is dat we heel dit seizoen keurig 0 rode kaarten gepakt hebben, iets om trots op te zijn Spoiler Selectie gesorteerd op goals en op assists in screens: 29 goals voor Moffi en 26 voor Balogun Spoiler 17 assists voor Paul Wanner en 10 voor Quilindschy Hartman Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx. Het is dat we 4e zijn geworden maar maanden april en mei dus gingen erg slecht helaas met amper nog en geen winst in mei helaas. Maar 4e is verbetering tov 5e van vorig seizoen, maar hebben kansen laten liggen om 3e te worden ten koste van Marseille. ElMarcos: Thnx dat vind ik ook jammer ja. Helaas is Lens samen met OM Marseille en PSG een flinke en fikse agngsgegner voor ons Nice. @xJordinosaur @MNie @Marius @Willem @Bogatyr @Daz @Steels @Tim Windt @D.J. @rich ruzzian @Mark Hughes @FCLaurensz @chrisje1993 @keano77 @Steels @Keeza Spoiler 22 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Je hebt toch een goed seizoen gespeeld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Een prima seizoen. Jammer van de EL, maar het belangrijkste doel is gehaald. Ook mooi dat je een groot talent hebt kunnen vastleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 september 2023 Auteur Share Geplaatst 23 september 2023 (bewerkt) Diepere kijk in de keuken bij NIce, bij de geflopte/gefaalde/miskoop spelers van Nice. Als je in seizoentijd voor 444 miljoen aan spelers verkoopt(vorig seizoen) is het makkelijk te denken dat verkopen wel goed gaat/in orde is. Dat is lang niet altijd het geval. Vannacht voor mij,morgen middag of morgen middag voor jullie wanneer je dit ziet en leest, neem ik je mee bij de miskopen van OGC Nice. Niet elke speler is een succes, en ook niet elke speler wordt per se met winst doorverkocht. Andere worden als maar uitgeleend of komen niet aan spelen toe. Hier overzicht van spelers die onder categorie miskoop/flop vallen van Nice: Op nummer 1) Elye Wahi Spoiler Kwam in seizoen 1 voor een niet te misstaan bedrag van 39 miljoen euro. Ik had hem bij AI meegemaakt medio 2030, bij Lazio Roma bij mijn Inter save. Het leek me wel wat voor Nice, de ex-Montpellier speler. De eerste twee seizoenen bij de club kwam de fransman nog tot 24 duels per seizoen, erna 10 en jaren erna veelvuldig uitgeleend. Voor hij deze zomer zonder contract zat en gratis vertrok naar Strasbourg. Het is voor Nice nog voor Wahi zelf geworden bij de club, wat men verwacht had. 2) Donny van de Beek Heeft al oa Salzburg afgewezen en Ajax, terwijl meneertje vlak ervoor naar mij toe kwam , hij boos was niet mocht praten met Salzburg. Ander bod werd als nog geaccepteerd en hij weigerde het zelf, ongeloofelijk. Met 8 en 11 duels eerste twee seizoen per seizoen, was Donny iemand die niet echt voor toegevoegde waarde zorge bij Nice. Donny is nog niet verkocht omdat ie heel vaak clubs al heeft afgewezen, de kans dat Nice nog winst maakt op zijn 23 miljoen aankoopprijs met zijn 29 jaar alweer, is vrij miniem. Spoiler 3) Takuhiro Nakai 11.25 miljoen verkoopprijs op een aankoopprijs van 12.75 miljoen valt nog best mee qua verlies. Maar met maar 11 duels in totaal voor Nice in 3 jaar tijd, en voornamelijk uitgeleend was Nakai toch wel iemand voor dit Nice, lijstje van flops. Spoiler 4) Rober Kwam voor 6 miljoen. Is alweer uitgeleend en heeft al bekend gemaakt ''considering options'' Met ooit 1 duel voor Nice gespeeld, is dit een behoorlijke flop van een speler gebleken. Spoiler Tot slot de nummer 5) Nicolas Cozza De Franse linksback kwam voor 4.3 miljoen werd nog en keer uitgeleend ter waarde van 600K en werd voor 2.1 miljoen verkocht aan Montpellier. Met een keer seizoen 14 duels en een keer 12 en bijna 2 miljoen verlies op zijn verkoop, sluit hij de top 5 van dit lijstje af. Geef vooral je mening als je wil in de reacties, wie vindt jij de grootste flop of wie vind je hier niet thuis horen in dit lijstje? Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx vind ik ook. ElMarcos: Thnx vind ik ook. En ja idd jammer van de EL helaas. @xJordinosaur @MNie @Marius @Willem @Bogatyr @Daz @Steels @Tim Windt @D.J. @rich ruzzian @Mark Hughes @FCLaurensz @chrisje1993 @keano77 @Steels @Keeza Spoiler 23 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 Leuke spelers gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 september 2023 Auteur Share Geplaatst 23 september 2023 (bewerkt) 6/9 in de Ligue 1, flink wat aanwinsten en in de CL voorronde's na 2x winst op Sturm Graz, 1e duel 4e voorronde met 3-0 van PSV gewonnen. Veel plezier bij weer nieuwe update. Ligue 1: Schema: Voorbereiding speel ik zelf vrijwel nooit, daar werd alles gewonnen. Verder waren er 1-2 winst bij Sturm Graz 3-0 winst en 3-0 winst op PSV in 4e voorronde CL. In de Ligue 1 werd er 1-4 bij Nantes gewonnen , 2-1 thuis op Reims en helaas dik verdiend 3-1 bij As Monaco verloren. Spoiler Stand: 5e momenteel maar gaan gewoon goed. Monaco uit is traditioneel een lastige wedstrijd en we gaan proberen dit seizoen title challenger te zijn en te worden. Spoiler CL: Nice- Sturm Graz 3-0 Spoiler Nice- PSV 3-0 Spoiler Transfers: In: Andrey Santos kwam voor 62 miljoen van Chelsea. Spoiler Arnaud Kalimuendo kwam voor 37 miljoen van Rennes Spoiler Wisdom Amey voor max 36.5 miljoen van Bologna gekomen Spoiler Verder kwamen oa Yunush Musah, Sam Beukema en meer. Screens van rest van de spelers niet allemaal maar aantal: Yunush Musah Spoiler Sam Beukema tevens onze nieuwe Captain: Hij kwam voor 9 miljoen van Leeds Spoiler De beoogde opvolger van Balogun; Karim Konate: Spoiler Fabiano Rust: Spoiler Spoiler Dani Tasende: Spoiler Uit: Oa Maycon is verkocht voor 14,75 miljoen hij was heel boos hij niet mee mocht op trainingskamp. Hij is aan Atalanta Bergamo verkocht. Donny van de Beek is voor miljoen of 10 aan Ajax verkocht plus een ruilspeler Christian Rasmussen. Dik verlies en dus terecht hij in de vorige post, van de flop 5 staat. Verder is er voor dit nieuwe seizoen niet zoveel verkocht, was ook niet per se nodig, omdat er vorig seizoen al meer dan ruim 400 miljoen aan spelers verkocht is. Overzicht: Spoiler Overzicht van alles qua transfers nog onder vorig seizoen viel: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx chris. Maar dit zijn geen nieuwe aanwinsten iig hahaa maar de geflopte top 5 hehe. In deze update heb je wel nieuwe aanwinsten gezien @xJordinosaur @MNie @Marius @Willem @Bogatyr @Daz @Steels @Tim Windt @D.J. @rich ruzzian @Mark Hughes @FCLaurensz @chrisje1993 @keano77 @Steels @Keeza Spoiler Spoiler Spoiler 24 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Ik had een vooruitziende blik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Mooie aankopen weten te doen en je bent prima begonnen qua resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2023 Auteur Share Geplaatst 26 september 2023 (bewerkt) 5 voor 12 voor Goosseff en Nice, bijna ontslagen maar nog niet(gelukkig)!! Ligue 1: Nice-Strasbourg 0-0 Luis kreeg na 40 minuten al terecht direct rood. Toch wisten we knap 0-0 te spelen thuis tegen de nummer 6 Strasbourg. Spoiler Lorient-Nice 3-3: Spoiler Schema: Spoiler Stand: Spoiler CL: Ajax- Nice 2-2 Spoiler Bestuur is ontevreden/boos en mijn toekomst staat op het spel: Spoiler Voor nu heb ik ze wezen te overtuigen mij aan te houden, kan me niet veel misstappen meer veroorloven. De details van het bestuurs minder vertrouwen in mij: Spoiler Transfers: In: We waren bezig met Faaris Yuusufu terug te kopen voor zijn buy-back clausule van 3.6 miljoen. Met nog 11-12 uur te gaan op deadline day. Alleen door een bug konde we geen contract onderhandelingen aangaan/openen. En met alleen Canizares konden we het niet gaan doen(ook al is hij wel de zoon van de legendarische keeper Santiago Canizares). Lang leven de Franse joker transfer window. We haalde voor miljoen of 6 de 29 jarige Gautier Larsonneur als nieuwe 1e keeper van Saint Ettienne. Spoiler Verder hebben we ook nog Antonio Nusa van Brugge gekocht voor 27.5 miljoen maximaal. In al voor in de toekomst: Spoiler Skye Vink is vooruit gekocht voor max 14 miljoen van Ajax @La Pulga maar het is nog maar de vraag of ik in januari nog steeds manager van Nice ben.. Uit: Caprile is verkocht voor 39.5 miljoen aan Juventus. Overzicht: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Heb je idd zeg, netjes hoor! Alleen helaas gaat het nu super kut en slecht... ElMarcos: Thnx maat alleen nu helaas totaal niet meer, ben/wordt bijna ontslagen :'( @xJordinosaur @MNie @Marius @Willem @Bogatyr @Daz @Steels @Tim Windt @D.J. @rich ruzzian @Mark Hughes @FCLaurensz @chrisje1993 @keano77 @Steels @Keeza Spoiler Spoiler image.webp 27 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Op jacht naar eerherstel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 Niet een hele goede periode, maar jou kennende herstel je je vast snel en goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Auteur Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) Nederlaag thuis in de CL tegen Chelsea, verder 4 duels gespeeld, 4x winst en 4x de 0 gehouden. Baan lijkt voor nu geredt maar December wordt pittig met oa Lyon uit en PSG thuis. Welkom bij weer een nieuwe update, is dit keer vrij/relatief korte. Ligue 1: Schema: 3-0 winst op Lille, 0-2 winwst uit bij Metz en 2-0 thuis zege op Valenciennes in de Ligue 1. In December wacht Lyon uit, Bodo/Glimmt uit, PSG thuis en Rennes uit. Spoiler Stand: 7e staat Nice maar alles is in theorie en praktijk nog mogelijk op plek 1 na. Spoiler CL: 1-2 thuis van Chelsea verloren En 1-0 thuis van Sporting Portugal gewonnen. Affiliate/Samenwerking aangegaan met buitenlandse Club: We zijn samenwerking aangegaan met Brondby Spoiler History Brondby: Spoiler Dat betekent concreet oa dat we spelers aan ze kunnen uitlenen zonder dat ze verplichte speeltijd hebben of moeten krijgen. En dat als iemand op spelers van Brondby biedt, als wij dat matchen gaat de speler naar ons, ipv naar een andere kopende club bij Brondby. Speler Uitgelicht: Fabiano Rust Fabiano Rust is uitgeleend aan Nantes. Hij heeft daar al 8 goals in 11 duels waaronder een hattrick laatst uit bij Rennes een concurrent van Nice, voor Europees voetbal. Waardoor Rennes thuis verloor van Nantes. Normaal licht ik spelers uit die bij ons zelf momenteel actief zijn, nu voor Fabiano Rust die rust uitstraalt maak ik een uitzondering Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Idd ja en dat is gelukt. Van maar 2 zeges in 17 duels naar 4 zeges op rij en 4x de 0 houden hehe. ElMarcos: Thnx idd ja, bedankt voor het vertrouwen! @xJordinosaur @MNie @Marius @Willem @Bogatyr @Daz @Steels @Tim Windt @D.J. @rich ruzzian @Mark Hughes @FCLaurensz @chrisje1993 @keano77 @Steels @Keeza Spoiler Spoiler 27 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zolang je baan veilig is dan is het goed. En misschien meer op de competitie richten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Vier duels gewonnen en daarmee lijkt de weg naar boven te zijn ingezet. Hopelijk kun je dit vasthouden in een pittige maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Zoals ik je beloofd had nadat je mij een PM stuurde reageer ik bij deze een keer. Heb je hele verhaal even doorgelezen en wat mij opvalt is dat het allemaal redelijk constant is. Slechts twee echt mindere periodes maar beide keren doe je het na het gesprek met het bestuur een stuk beter. Je maakt van Nice een ploeg die elk seizoen in Europa meedoet en dat is gezien de geschiedenis van de club zeer sterk. Zeker als je bedenkt dat je het vooral met jonge talenten doet en dat er dus in de toekomst nog veel mogelijk is met deze spelersgroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2023 Auteur Share Geplaatst 29 september 2023 7e momenteel in de Ligue 1 maar als we winnen uit bij Rennes gaan we als een katapult naar plek 3 in de stand. Met Skye Vink weer een Nederlander gekocht en Europees overwinteren we met veel pijn en moeite/geluk! Welkom veel plezier weer bij een nieuwe update. Ligue 1: Schema: December ging goed! 0-2 winst uit bij Lyon, 0-2 winst bij Bodo/Glimmt, 1-1 thuis op PSG en 1-2 winst in de beker bij FC Annecy. Januari begon goed met 1-3 winst in de beker bij Sochaux en 0-1 zege bij Reims. Daarna volgde helaas alleen nog 0-0 thuis tegen Dortmund qua punten/puntje pakken en verder 0-1 verlies tegen Monaco thuis, 1-0 verlies bij Arsenal(kregen rood en zij zijn 4e geworden) en 2-0 verlies uit bij RC Lens dat sowieso een angstgenger van ons is, misschien lezen zij stiekem de de novelle van Marius mee Spoiler Stand: We staan momenteel 7e. Onze eerst komende wedstrijd is Rennes uit, als Nice die wint maken we flinke bump op de ranglijst naar plek 3 met 34 punten. Traditioneel laatste jaren/seizoenen gaan we goed tegen Rennes maar ze staan boven ons en statistieken zijn er om gebroken te worden! Spoiler CL: In de tussenronde die we nipt gehaald hebben(werden 23e met 2 winst 3 gelijk 3 verlies) gaan we 2x opnemen tegen Bayer 04 Leverkusen. Zij zijn in de League Phase 15e geworden (met 3 winst 3 gelijk en 2 verlies.) Spoiler Transfers: In: Screens even niet beschikbaar mag op aanvraag voor bij de volgende update. Maar oa Skye Vink is gekomen voor max 14 miljoen, Faaris Yusufu is teruggekocht van Stuggart voor 3.6 miljoen, op deadline day kwam Bitshiabu voor 9 miljoen van Leipzig en eerder kwam ex Az speler Hakon Evjen al voor 7.5 miljoen. We plukken dus al vrij snel vruchten van samenwerking met Brondby, er werd geboden op Evjen en omdat wij besloten het te matchen kon hij alleen nog maar naar Nice vertrekken, en niet de andere club die bood en welke dat dan ook was. Uit: Yuri Alberto drukte met salaris van 155k per week flink op de begroting hij is met winst voor miljoen of 25 aan Atletico Madrid verkocht. Colombo is voor 5.5 miljoen aan Sheffield United verkocht minimale wins top 4.8 miljoen aankoopprijs verder zijn er vooral spelers uitgeleend zoals oa Esposito, Martinelli, Maatsen en meer. Overzicht: Spoiler Seizoensstatistieken nu 2 wedstrijden over de helft van het seizoen: Selectie gesorteerd op goals iets over helft van het seizoen op 1e screen en op 2e screen gesorteerd op average rating. Spoiler Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 Thnx voor het lezen, de eventuele like(s) , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Thnx ja idd. Met je stelling ben ik het deels eens/deel oneens. Eens als in ja competitie is erg belangrijk en oneens ik wil ook zo ver mogelijk in de CL komen en niet het gevoel hebben alle Fransen coeffiecientie puntjes alleen maar door PSG worden binnen geharkt voor de gehele top 4 van Frankrijk. ElMarcos: Thnx , mee eens. December ging erg lekker, januari alleen wat minder helaas. 19CH98: Topper ben je! Bedankt. Ja helemaal met je eens ja, thnx man. Ja ben het helemaal met je eens, veelal jonge spelers inderdaad ja. Heb nu met oa Fabiano Rust, Skye Vink, Quilindschy Hartman en Sam Beukema ook een NL kliekje waarvan eigenlijk alleen Sam wat ouder is. Bedankt dat je tijd hebt genomen om alles bij te lezen. NIET dat ik vind dat ik me moet verantwoorden. Maar ik wil toch even zeggen dat ik zelf in ieder geval blij ben met deze manier van novelle posts maken. In het verleden besprak ik elke wedstrijd in detail en was ik soms 1,5 uur met een post bezig, is onhoudbaar gebleken. Op deze manier ben ik max 20-25 minuten mee bezig, en dat vind ik zelf ook het fijnst. @xJordinosaur @MNie @Marius @Willem @Bogatyr @Daz @Steels @Tim Windt @D.J. @rich ruzzian @Mark Hughes @FCLaurensz @chrisje1993 @keano77 @Steels @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Je blijft goed gaan hoor. In de CL een pittige tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten