Kelvin Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 17 minuten geleden zei delichris: Lauren James is niet blond hoor. Katie Zelem is niet blond. Mary Earps is niet blond. Jess Carter is niet blond. En Arjan Veurink is ook niet blond Hij was het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 1 uur geleden zei Kelvin: Hij was het wel. Was is verleden tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Was hangt aan de drooglijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 16 uur geleden zei Fantasy: Was hangt aan de drooglijn. Of het zit in de droger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2023 De grote vraag is wele vrouw op dit WK de was doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Iemand die het nog gaat kijken? Ik gun Sarina Wiegman wel het WK om geschiedenis te schrijven als de allerbeste ooit in het vrouwenvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 1 uur geleden zei sennid: Iemand die het nog gaat kijken? Ik gun Sarina Wiegman wel het WK om geschiedenis te schrijven als de allerbeste ooit in het vrouwenvoetbal. Zeker! Lekker juichen voor Sarina. Vind die Spaanse coach echt een eikel. Gun het Sarina sowieso enorm! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 James start in ieder geval op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Wat een kans aan beide kanten en die van Spanje had er natuurlijk in gemoeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Mooi uitgespeeld door de Spaanse vrouwtjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Pfoe wat matig verdedigd van Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Krankzinnig dat voor deze 'handsbal' mogelijk een wk finale wordt beslist. Blijft een hele gare en omslachtige regel. Keepertje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Lekker gepakt zeg die penalty. Wast e denken ook dat ze naar daar ging schieten, als je die map zag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Gerechtigheid. Natuurlijk weer een belachelijke beslissing om daar een penal voor te geven. COME ON ENGLAND! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) Ligt het aan mij of gebruikt de commentator heel veel woorden die mannelijk zijn. Vergeet volgens mij dat het soms vrouwen zijn die voetballen 20 augustus 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 3 minuten geleden zei Beppu: Krankzinnig dat voor deze 'handsbal' mogelijk een wk finale wordt beslist. Blijft een hele gare en omslachtige regel. Keepertje! Ze gaat er echt met haar hand naartoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zojuist zei PJHoutman: Ze gaat er echt met haar hand naartoe. Heel minimaal. Je krijgt een 80% goal cadeau door zoiets lulligs waar vaak geen scoringsmogelijkheid uit komt. Dat vind ik lastig te behappen als kijker zijnde. Net als bijvoorbeeld de pingel die Liverpool kreeg tegen Tottenham in de CL finale een aantal jaar terug, al was die nog opzichtiger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 2 minuten geleden zei PJHoutman: Ze gaat er echt met haar hand naartoe. Dat vind ik dus echt onzin. De hand zat er al toen ze de beweging inzette. Daarna schuift haar lijf op in de actie en valt die bal per ongeluk tegen de vingertoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Dat vind ik dus echt onzin. De hand zat er al toen ze de beweging inzette. Daarna schuift haar lijf op in de actie en valt die bal per ongeluk tegen de vingertoppen. Dat is dus precies het criterium dat je moet hant(haha, hant)eren. Ze beweegt haar lichaam in de baan van het schot en daarmee blokkeert ze een schot op doel met haar hand/arm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Wordt veel blessuretijd zo. +12 minuten ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 3 minuten geleden zei PJHoutman: Dat is dus precies het criterium dat je moet hant(haha, hant)eren. Ze beweegt haar lichaam in de baan van het schot en daarmee blokkeert ze een schot op doel met haar hand/arm. Snap dat dit de huidige regel is, maar ik blijf dat een belachelijke regel vinden. Er is geen enkele intentie om de bal met de hand te spelen, die hand kan er niet vanaf, dus ‘ongelukkig hands’ en geen penalty. Weet wel dat die interpretatie altijd heel erg lastig blijft. Maar vind dat er sinds de VAR wel erg makkelijk penalty’s worden ‘weggegeven’ zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Ik kijk geen finales meer. Elk team die ik het gun verliest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Meest terechte wereldkampioen op basis van het hele toernooi, me dunkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 6 minuten geleden zei sennid: Ik kijk geen finales meer. Elk team die ik het gun verliest Dit dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 (bewerkt) Het bespaart wel veel gezeik in de media over Wiegman en een functie in het mannenvoetbal. Ik vond de voorbode voor de finale al verschrikkelijk. 20 augustus 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten