Tim' Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Leuk om Scott McKenzie zo hoog te zijn, geen enorm hoogstaand nummer maar het tovert wel altijd een glimlach op mijn gezicht. En volgens de jongeren? Ik ben 26 en als ik me niet vergis is @Copywriter juist van een oudere generatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Zitten toch weer wat mooie nummers bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 december 2023 Auteur Share Geplaatst 29 december 2023 41 minuten geleden zei Tim': Leuk om Scott McKenzie zo hoog te zijn, geen enorm hoogstaand nummer maar het tovert wel altijd een glimlach op mijn gezicht. En volgens de jongeren? Ik ben 26 en als ik me niet vergis is @Copywriter juist van een oudere generatie. Dan moet het een Belg zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Zo Pearl Jam maakt wel even een daling met Alive en Jeremy. Wel een paar mooie stijgers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 2 uur geleden zei Chiemel: Nu zijn we volgens de jongeren (of Belgen?) pas echt bij de voldoendes (6+). Hier zien we toch wel wat opvallende dingen. Het eerste deel van de lijst bestaat uit een reeks nummers die allemaal erg laag staan in de echte Top 2000. Het blijven wel 6jes, dus nog steeds middelmaat volgens jullie. Ook zien we de nummer 8 uit de Top 2000 terug: Boudewijn de Groot met Avond! @Vitesse88 Zo krijg je op de valreep van het jaar Vitesse toch nog in het linkerrijtje te zien. Chapeau! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Dan moet het een Belg zijn Ik voel me plots aangesproken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 3 uur geleden zei Chiemel: Dan moet het een Belg zijn Waar baseer je dat op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 december 2023 Auteur Share Geplaatst 29 december 2023 2 uur geleden zei Copywriter: Waar baseer je dat op? Waar was 5,9 een onvoldoende dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Waar was 5,9 een onvoldoende dan? Op mijn lagere school in Amsterdam (1970-1975) en voortgezet onderwijs in Weesp (1975-1980) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 december 2023 Auteur Share Geplaatst 29 december 2023 29 minuten geleden zei Copywriter: Op mijn lagere school in Amsterdam (1970-1975) en voortgezet onderwijs in Weesp (1975-1980) Ah, dat is het. Je bent nóg ouder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 december 2023 Auteur Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) Excuus aan alle ouderen en Belgen onder ons, laten we snel overgaan naar ons gemeenschappelijk goed. In de volgende lijst is het vooral opvallend dat we alleen stijgers zien, stijgers ten opzichte van de Top 2000 2022 dus. Verder is het zeker nog wel een mix van verschillende muziekperiodes: @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 29 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Lekkere nummers zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Met de hogere noteringen stijgt ook de kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ziggy Stardust onder John Mayer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 december 2023 Auteur Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) Jullie moeten nog even wachten tot de echte top, maar we zijn weer een stapje dichterbij. De topnummers van Guns 'n Roses hebben de top in ieder geval niet gehaald. Hiernaast zijn er nog wel wat flinke platen te vinden in de volgende 50, waaronder de volgende: You are Rick Rolled! @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 29 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Running Up That Hill mag een paar duizend plekken omlaag, verder een prima lijstje nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Hier zitten toch wel hele goede nummers tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 November Rain en Sweet Child O' Mine horen zeker top 100 te staan. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2023 Auteur Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Met Purple Rain van Prince zien we hier weer een flinke jongen (het liedje dan..) voorbijkomen. Verder is het een mix van verschillende stijlen en muziekperiodes, dus het is niet allemaal hetzelfde. Van Avicci tot The Beatles: @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 30 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Hier staan prachtige nummers tussen. U2 en Purple Rain hadden wat mij betreft nog wel stukken lager mogen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Wederom mooie nummers hier tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Mooie nummers hier ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2023 Auteur Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) We gaan het niet redden om de lijst af te ronden op hetzelfde moment als de echte Top 2000, wel redden we het tot de laatste 25%. Qua cijfer zitten we afgerond slechts op de 6.3, wat betekent dat de meningen in deze fase nog steeds uiteenlopen. Bij de volgende nummers zitten geen Top 100 nummers van de Top 2000, maar uiteraard zitten er altijd wel wat kwaliteit tussen: @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 30 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 @Chiemel Tuurlijk red je het wel. Gewoon door posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Pyro Just The Two of Us Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten