Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Nina Simone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 In elke nieuwe lijst steeds meer wat me kan bekoren, maakt me erg nieuwsgierig naar de toppers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 december 2023 Auteur Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Ik laat me niet te veel pushen, maar we gaan in ieder geval de laatste 25% in. Uiteraard begint het steeds normaler te worden dat we Top 100 hits terug gaan zien, wel 5 keer ditmaal. Ook vind ik het leuk om te zien dat Only Time van Enya voor meer mensen een guilty pleasure is. @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 30 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Deze update is kwalitatief een stuk sterker dan de vorige, want daar stond echt veel inwisselbare meuk in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Weer wat leuke nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 (bewerkt) Wat leuk om de Overture van Tommy zo hoog te zien 31 december 2023 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Purple Rain laag zeg! Die had ik wel in de top 100 gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Mooie lijst weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 januari Auteur Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) Ik had mijzelf even 2 dagen vrijaf gegeven, maar we gaan weer met volle vaart verder! Hopelijk heeft iedereen fijne dagen gehad en een geweldig 2024! We beginnen dan ook meteen met de knaller dat we in de volgende lijst voor het eerst een voormalig nummer 1 van de Top 2000 van Radio 2 tegenkomen: Imagine van John Lennon. Ook Telegraph Road komen we hier tegen en genoeg andere grote hits. Verder zien we veel stijgers: @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 2 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Er zitten t.o.v.de top 2000 flinke stijgers bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Leuk dat Sinatra en Matthew Wilder zo hoog staan t.o.v. de officiële Top 2000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Oei, Telegraph Road toch helaas bizar laag hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 januari Auteur Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) We gaan de laatste 400 in en gaat het dus normaler worden om grote platen tegen te komen. In het huidige geval is Yellow van Coldplay dit hier onder geschaard kan worden. Coldplay is een band die zowel lovers als haters op het forum heeft, dus wat dat betreft niet heel gek wellicht. Richting de top gaat het ook steeds duidelijker worden wat voor genres en muziekperiodes daar te vinden zijn. Ook al is de volgende lijst te zien dat zowel oudere als jongere nummers flink stijgen: @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 2 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Goede nummers, maar niks wat ik nog hoger had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Met Mushanga, Time in a Bottle en Someone Somewhere in Summertime wat persoonlijke favorieten, maar die zijn ook allemaal gestegen, dus mij hoor je niet klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 januari Auteur Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) Ondanks dat we in de buurt komen van de Top 100, zien we weinig van de Top 100 terug bij de plaatsen 301 tot 350. Het enige nummer is In The End van Linkin Park, wat trouwens niet het enige nummer is van de band in dit deel van de lijst: @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 2 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari One more light moet hoger staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 januari Auteur Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) Waar bij de vorige 50 er bijna geen Top 100 nummers in stonden, staan die bij de volgende 50 zeker wel. Het gaat om 6 nummers uit de Top 100 van 2022. Zelfs Love Of My Life van Queen en Child In Time van Deep Purple staan er tussen. Inmiddels zitten we bijna op 90% van de lijst. @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 2 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Wel verrassingen, geen grote teleurstellingen op deze lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Wel weer een paar mooie nummers er tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Tja, wat wil je ook in dit stadium maar man wat staan hier lekkere nummers tussen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 januari Auteur Share Geplaatst 3 januari (bewerkt) We zitten tegen de laatste 10% aan en dan moet je wel zeggen dat we bij de top zijn. Het heeft dan ook bijna geen zin meer om te zeggen dat er weer grote platen tussen staan. Wel zien we nog steeds nummers uit de onderste regionen van de echte Top 2000 die hier een flinke opmars maken. Qua cijfer zitten we nog niet op de 7 en gaan we nog wel doorgroeien tot ruim boven de 8, wat betekent dat er nog een snellere stijging in gaat komen. @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 3 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Wat een heerlijke stijging voor Luka En dan zie ik hier nog genoeg andere toppertjes bij, sterker nog: bijna alleen maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 15 minuten geleden zei Tim': Wat een heerlijke stijging voor Luka En dan zie ik hier nog genoeg andere toppertjes bij, sterker nog: bijna alleen maar. Terwijl Luka geen meid was, maar een vent . Even een feitje tussendoor. Weer een aantal lekkere nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari (bewerkt) 14 minuten geleden zei delichris: Terwijl Luka geen meid was, maar een vent . Even een feitje tussendoor. Mensen met jongensnamen zijn wel vaker jongens, dus ook hier haha. Mooie aanrader trouwens van Top 2000 à Gogo: link 3 januari bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten