Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU-zieke Top 2000

Chiemel

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Laki:

Hoeveel tijd is er nog.

Ik ga niet alle 2000 nummers luisteren, maar ik ga kijken of ik nog wat gemist heb en eventueel wat van artiesten die mij wat interesseren nog wat aanvullen en luisteren.

Sowieso nog wel wat weken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.d84e758ccf4376aaf39bf222c22bd6bb.png

Na wat personen persoonlijk benaderd te hebben, verwacht ik nog wel wat activiteit. Zo heeft Erwin meer dan 1300 nummers beoordeeld en heeft Laki een wat kleinere update ingestuurd. Hierdoor zitten we totaal op 10945 beoordelingen. Hierbij zitten nog slechts 269 nummers die minder dan 5 beoordelingen hebben. Dit gaat de goede kant op. 

@Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Keko @chrisje1993 @ElMarcos @Bogatyr @Copywriter @The Kerfts @Laki @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas tijdens en na mijn vakantie geen activiteit geweest. Willen diegenen die nog niks (of een beetje) hebben gedaan even laten weten of ze nog iets willen doen? Bij geen bericht ga ik uit van minimale interesse. Bij de volgende stap wil ik kijken hoeveel nummers minder gescoord zijn en of ik daar nog iets voor ga doen. 

@Grote Ree @Erwin. @Urbeto @Keko @chrisje1993 @ElMarcos @Bogatyr @Copywriter @The Kerfts @Laki @Kyrill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Pfoe ik heb er een keer een klein beginnetje aan gemaakt deze zomer, maar dat zal niet meer dan 10/15 nummers geweest zijn

Misschien even een top (of flop) top 50/100 zou al heel mooi zijn! Of ik kan je eventueel een lijst sturen van nummers die minder beoordeeld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Chiemel:

Misschien even een top (of flop) top 50/100 zou al heel mooi zijn! Of ik kan je eventueel een lijst sturen van nummers die minder beoordeeld zijn.

Ik probeer even m'n dropdown lijst verder in te vullen. Ben nu weer even bezig geweest en zit nu op een nummertje of 35-50 denk ik. Moet alleen even kijken waar ik de tijd vind, maar dat komt vast goed. En zo niet, lever ik wel een top 50 in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-9-2023 om 11:17 zei Urbeto:

Ik probeer even m'n dropdown lijst verder in te vullen. Ben nu weer even bezig geweest en zit nu op een nummertje of 35-50 denk ik. Moet alleen even kijken waar ik de tijd vind, maar dat komt vast goed. En zo niet, lever ik wel een top 50 in. 

Nu dan? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-10-2023 om 15:06 zei Chiemel:

Nu dan?

Heb de eerste 500 gehad qua dropdown menu (en daar ken ik absoluut niet alles goed genoeg van om een oordeel te vellen). Durf even niet te zeggen wanneer ik er mee verder ga. Mocht je liever een top 50 hebben kan dat natuurlijk ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Urbeto:

Heb de eerste 500 gehad qua dropdown menu (en daar ken ik absoluut niet alles goed genoeg van om een oordeel te vellen). Durf even niet te zeggen wanneer ik er mee verder ga. Mocht je liever een top 50 hebben kan dat natuurlijk ook. 

Ik heb liever veel nummers dan snel 50

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een beetje stil, ook vanaf mijn kant. Grote Ree heeft wel 100 beoordelingen ingestuurd vorige week en Urbeto is ook nog ergens mee bezig. We zitten inmiddels boven de 11.000 beoordelingen:

Als we in dit lage tempo doorgaan, staat de top 2000 zelf ook om de hoek. Kans groot dat als daar mensen lijstjes voor gaan maken, dat ik die ga meenemen in dit gebeuren. Maar we gaan kijken hoe het loopt. Ook kijken of er inmiddels ook toevallig nieuw animo zich aanmeldt.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werd wat later dan morgen, maar heb net weer een hele rits nummers doorgeploegd. Heb nu van de 1700 nummers waar ik langsgekomen ben 826 ratings uitgedeeld. De laatste 300 verwacht ik ergens komende week te doen wanneer ik ook m'n eigen Top 2000 lijstje weer ga samenstellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Het werd wat later dan morgen, maar heb net weer een hele rits nummers doorgeploegd. Heb nu van de 1700 nummers waar ik langsgekomen ben 826 ratings uitgedeeld. De laatste 300 verwacht ik ergens komende week te doen wanneer ik ook m'n eigen Top 2000 lijstje weer ga samenstellen. 

Toppert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ook eindelijk in een stemming om ermee verder te gaan, na maandenlang het tabblad voor niks open te hebben laten staan. :D Denk dat december gewoon een typische muziekmaand is, ook met top 2000 erbij. Geen garantie dat ik alles gerate krijg, maar ga eens kijken hoe ver ik kom.

Heb gelijk al Freedom van George Michael veel hoger beoordeeld dan maanden terug.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei The Kerfts:

Zit ook eindelijk in een stemming om ermee verder te gaan, na maandenlang het tabblad voor niks open te hebben laten staan.  Denk dat december gewoon een typische muziekmaand is, ook met top 2000 erbij. Geen garantie dat ik alles gerate krijg, maar ga eens kijken hoe ver ik kom.

Top! Zeker welkom. Indicatie wanneer je dit af wil hebben? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-12-2023 om 19:12 zei Chiemel:

Top! Zeker welkom. Indicatie wanneer je dit af wil hebben? 

Ik durf niet te zeggen hoe lang het gaat duren (hoeveel nummers ik echt nog goed moet doorluisteren), maar wil daar niet al te lang over doen, sowieso ergens in december.

Ik kijk er niet naar uit om alle Blof, Racoon en Suzan & Freek rommel door te gaan lichten, maar het moet maar. :D

Edit: 503 gehad. Nu zit daar wel het grootste deel bij dat ik zo uit mn hoofd kan. De rest moet ik ff opzetten ter herinnering, om in detail te luisteren, of omdat ik ze niet ken. Maar ik ga niet alles even gedetailleerd luisteren.

Hahahaha dat Bankzitters, dat kende ik nog helemaal niet, wat doet zoiets in een Top wat dan ook? Ik bedoel Racoon vind ik dramatisch, maar daar kan ik nog wel in komen dat mensen dat leuk vinden, ik bedoel die kunnen iig nog gewoon een instrument bespelen en de maat houden, maar wat is dit, is dit een parodie ofzo? :D

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een statusupdate en daarmee de druk voor @The Kerfts opvoeren. Ik heb inmiddels alle nummers van de Radio Top 2000 topic (de lijstje met max 35 nummers) hierin meegenomen, alleen van de forumleden die daarnaast niet al een lijstje hadden ingestuurd binnen dit topic. Ook alleen van de nummers die in de Top 2000 van 2022 stonden, die wordt nog steeds als basis gebruikt. 

Dit betekent dat ik nu een excel heb met 12293 beoordelingen totaal. Wat ik nog verwacht of wat nog erbij kan komen:

• @The Kerfts is nog bezig met een lange lijst, dit zal qua aantallen nog de grootste impact hebben. Hier wil ik nog op wachten. Maar hoe sneller. hoe beter! ;)
  • Er kunnen nog posts komen in de Radio Top 2000 topic. Van de mensen die daar al iets gepost hebben, zijn meer beoordelingen via dit topic ook nog welkom
  • Wie weet reageert er opeens nog iemand spontaan.

Met een beetje geluk kan ik parallel aan de Top 2000 al met de lijst komen, of anders vrijwel direct er achteraan.

De deadline voor het insturen is nu: wanneer The Kerfst klaar is :P

Verder allemaal bedankt voor jullie input en geduld:

@Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @Richarð

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een privilege. Ik zal sowieso voor het kerstweekend mijn lijst met je delen, of ik dan alle 2000 heb gehad of niet. Mocht het eerder lukken dan zal ik daar voor gaan.

Ik zit nu op 801 in elk geval en het neemt gestaag toe.

Edit: 1205 nu, ik ga proberen deze week al klaar te zijn.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites