Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[IDS] [FM23] Os Dragões do Porto

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Voetballes voor Newcastle; heerlijk! :D Vorig jaar zou je in zo'n potje bij Famalicão punten hebben laten liggen; daar zit de echte verbetering van dit jaar. Kampioen word je tegen de kleintjes. 

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 27k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio Als je aan d

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mi

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio, @Satioz Als

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @ElMarcos, @Djurovski@DGremlin, @delichris@Marius@Tim' en @Titan! De voetballes tegen Newcastle viel lange tijd mee, pas na de rode kaart kwam mijn Xg boven de 1 uit om uiteindelijk in het slotkwartier zich meer dan te verdubbelen. We waren voor de verandering een keer dodelijk effectief. Daarnaast gaat het ook in de competitie geweldig maar is Benfica een geduchte tegenstander. Het is aan de ene kant frustrerend maar zoals ik al vaker gezegd heb maakt het de save ook interessanter dan wanneer je jaar in jaar uit de concurrentie op 20 punten achterstand zet. Desondanks gaan we dat vandaag weer proberen. Voor de 2 competitiewedstrijden plaats vinden is het echter eerst tijd voor een bekerduel en het vijfde duel in de CL, veel plezier!

087.png.235d053faaebc28bb4085846809ca447.png

Geplaatst

Prestigieuze zege in de CL waar je ondertussen toch ook een heel rapport kan voorleggen. Maar misschien nog belangrijker, de koppostie in de competitie eindelijk in handen!

Geplaatst

Het ziet ernaar uit dat je in de CL de tussenronde over mag gaan slaan; wel zo prettig! Kijk aan, beide toppers verkijken zich enigszins op een relatief kleine tegenstander. Zo blijft het allemaal gelijk opgaan. 

Geplaatst

Het gaat echt een strijd tot het einde worden met Benfica weer, maar je staat nu wel mooi een punt los!

Geplaatst

Via een gelijkspelletje toch een keer puntverlies, maar het is wel lekker dat Benfica vervolgens zelfs drie punten laat liggen. Jullie zijn erg aan elkaar gewaagd maar voorlopig sta je netjes boven ze.

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @ElMarcos, @Djurovski, @delichris@Marius@Tim' en @Titan! In de CL gaat het inderdaad heel erg goed, de tussenronde overslaan durf ik nog niet te zeggen. Vorig jaar miste ik met 16 punten een plek bij de beste 8 dus ik vermoed dat ik nog 2 overwinningen nodig heb in de laatste drie duels. In de competitie ben ik helaas de perfecte score kwijt maar Benfica helpt mij door meteen de volgende wedstrijd te verliezen, de druk van het koploper zijn zullen we maar zeggen. Die druk ligt in de update van vandaag weer bij ons wanneer Portimonense, de ploeg die Benfica versloeg, en Guimarães de tegenstanders zijn. Daarnaast een CL duel tegen Inter en een beker duel tegen tweedeklasser Viseu. Veel plezier!

088.png.9cae6ccf2db9bb544eaf72675d65a533.png

Geplaatst

Bijna had Portimonense ook jou punten afgesnoept, na hun stunt tegen Benfica. Gelukkig liep het goed af. Tijd voor de grote kraker - vier punten voorsprong zou eindelijk wat lucht geven.

Geplaatst

Wat een prestaties blijf je dit seizoen op de mat leggen zeg. Maar de concurrent in eigen land geeft je ook geen ruimte om een fout te maken zeg.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties @ElMarcos, @Djurovski, @delichris@DGremlin, @MNie en @Titan! Door in de CL durf ik nu al iets zekerder van de zijn met nog een uitwedstrijd tegen Maccabi Haifa voor de boeg, ik verwacht dat 18 punten wel genoeg moet zijn namelijk. In de competitie was de wedstrijd tegen Portimonense niet zo spannend als de uitslag doet vermoeden, echt 20 seconden voor het eind van de blessuretijd viel de 2-1 pas. Maar goed, over naar de update van vandaag. Zoals al een tijdje duidelijk is gaat de strijd in Portugal tussen Benfica en Porto. Deze twee ploegen staan vandaag twee keer tegenover elkaar, een keer voor de competitie en een keer voor de beker. Daarnaast een uitwedstrijd bij het sterk presterende Leixões en een CL duel in Lyon, veel plezier!

089.png.71805e08db13c477607fe82bdd8aec6b.png

Geplaatst

Na de klinkende overwinning op Benfica in de competitie pak je ze ook in de beker. Daarmee lijkt hun verzet een beetje gebroken en sla je een prachtig gaatje. Ook Europees presteer je echt top!

Geplaatst

Och, och, wat een heerlijke zege op Benfica. Door ze een paar dagen later nog een keer te verslaan, weten ze dit seizoen hun plek. Hopelijk blijft die plek ook zo :D 

Geplaatst

Lekkere zeges tegen Benfica. Je bent nu een beetje uitgelopen, dus de druk is er af. Ook mooie overwinning op Lyon. Goed bezig!

Geplaatst

De eerste klap is een daalder waard, hoe heerlijk dan dat je er twee achtereen kan uitdelen aan Benfica. Lekker hoor!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties @ElMarcos, @Djurovski, @delichris, @Tim', @Bogatyr@DGremlin, @MNie en @Titan! Benfica 2x verslaan is heerlijk maar het was wel twee keer in eigen huis. Ik durf mij met betrekking tot de titelstrijd dus nog lang niet rijk te rekenen. In de beker acht ik mijzelf wel de absolute topfavoriet door de uitschakeling van Benfica en Sporting. Maar dat duurt nog even voordat de beker verder gaat. Vandaag gaat eerst de focus op de laatste wedstrijd van de hoofdfase van de CL. Daarnaast twee maal Chaves in de competitie en de halve finale van dat andere bekertoernooi, de Allianz Cup. Veel plezier!

090a.png.89c07d9bfedeb4a628c0a1ed24c28f23.png

090b.thumb.png.19966e355e6f8c44cee3c5fc515270e5.png