delichris Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 10 minuten geleden zei ElMarcos: Persoonlijk vind ik het jammer dat ze tegelijk spelen met Ajax, daardoor mis ik die twee potten nu. Dan adviseer ik je om naar United - Barcelona te gaan kijken. De heenwedstrijd was al heel erg goed van beide teams. Dus de return zou net zo goed kunnen gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Zojuist zei delichris: Dan adviseer ik je om naar United - Barcelona te gaan kijken. De heenwedstrijd was al heel erg goed van beide teams. Dus de return zou net zo goed kunnen gaan worden. Als Ajacied kan ik dat niet over mijn hart verkrijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 1 minuut geleden zei ElMarcos: Als Ajacied kan ik dat niet over mijn hart verkrijgen Dan hoop ik dat je geen spijt gaat krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 18 uur geleden zei ElMarcos: Als Ajacied kan ik dat niet over mijn hart verkrijgen Laptop en TV ? Of ben je niet zo goed in multitasken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 februari 2023 Share Geplaatst 20 februari 2023 Op 18-2-2023 om 11:01 zei Zawisza: Laptop en TV ? Of ben je niet zo goed in multitasken In het stadion werd het afgelopen donderdag wat lastig die laptop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 februari 2023 Share Geplaatst 20 februari 2023 41 minuten geleden zei ElMarcos: In het stadion werd het afgelopen donderdag wat lastig die laptop gewoon zeggen dat je voor opta werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Nu al zenuwachtig voor vanavond. Hopelijk gaat het een mooie wedstrijd worden met United als winnaar. @La Pulga succes vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 1 uur geleden zei delichris: Nu al zenuwachtig voor vanavond. Hopelijk gaat het een mooie wedstrijd worden met United als winnaar. @La Pulga succes vanavond. Nu ben ik wel optijd, jij ook man. Zal een mooi potje worden, jammer dat Barca wel hun 2 beste spelers mist en ook nog Gavi. Dat maakt voor mij United toch iets meer de favoriet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Nu ben ik wel optijd, jij ook man. Zal een mooi potje worden, jammer dat Barca wel hun 2 beste spelers mist en ook nog Gavi. Dat maakt voor mij United toch iets meer de favoriet Wat is er met Gavi? #SoRareTips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Wat is er met Gavi? #SoRareTips Die kleine rat pakt te veel geel de laatste tijd, dus geschorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 6 minuten geleden zei La Pulga: Nu ben ik wel optijd, jij ook man. Zal een mooi potje worden, jammer dat Barca wel hun 2 beste spelers mist en ook nog Gavi. Dat maakt voor mij United toch iets meer de favoriet Bij United is bijna iedereen aanwezig. Alleen Maguire gaan we missen op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 10 minuten geleden zei delichris: Bij United is bijna iedereen aanwezig. Alleen Maguire gaan we missen op de bank. Ik vind missen dan wel een groot woord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind missen dan wel een groot woord. We hebben wel iemand nodig om die bank warm te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 11 minuten geleden zei delichris: We hebben wel iemand nodig om die bank warm te houden. Uiteraard, dat is sinds de blessure van Donny wel een groot gemis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Had Sjonnie toch weer goed gezien, op penals oefenen was idd niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Leuk voor Haggie, gefeliciteerd @delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Zie net een samenvatting van een wedstrijd waar de scheids zijn horloge trilt vanwege een goal (doellijntechnologie). En vervolgens gaat hij op het VAR-scherm kijken en komen ze tot de conclusie dat de bal niet over de lijn is??? Is toch gewoon feitelijk juist of onjuist wat het horloge aangeeft, dus zou je überhaupt niet voor hoeven te kijken. Leek ook nog eens over de lijn ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 7 uur geleden zei La Pulga: Leuk voor Haggie, gefeliciteerd @delichris Een spannende pot voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Wat mega geil die Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 12 uur geleden zei 007mark: Zie net een samenvatting van een wedstrijd waar de scheids zijn horloge trilt vanwege een goal (doellijntechnologie). En vervolgens gaat hij op het VAR-scherm kijken en komen ze tot de conclusie dat de bal niet over de lijn is??? Is toch gewoon feitelijk juist of onjuist wat het horloge aangeeft, dus zou je überhaupt niet voor hoeven te kijken. Leek ook nog eens over de lijn ook. Bal was er inderdaad in. Draaide dankzij aanraking keeper weer terug op zichzelf. Op het frame dat de VAR pakte, kun je nog stellen dat de bal in was, of in ieder geval niet zichtbaar over de lijn. Maar twee frames eerder is de bal verder het doel in, en dat was het moment dat de doellijntechnologie aansloeg. Zag je ook in de animatie. Uiterst slecht van de VAR, gelukkig is Fiorentina alsnog door, anders was het een enorm dure fout geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2023 Union weer VS Union Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Prima loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Meh loting, ik had liever sporting Juventus nog eens op hun doos zien geven, en Mourinho tegen ten hag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 15 uur geleden zei 007mark: Zie net een samenvatting van een wedstrijd waar de scheids zijn horloge trilt vanwege een goal (doellijntechnologie). En vervolgens gaat hij op het VAR-scherm kijken en komen ze tot de conclusie dat de bal niet over de lijn is??? Is toch gewoon feitelijk juist of onjuist wat het horloge aangeeft, dus zou je überhaupt niet voor hoeven te kijken. Leek ook nog eens over de lijn ook. Heerlijk dat er twee mannen met een fluit te vinden zijn die denken dat zij dit beter kunnen dan een systeem wat in zoveel sporten wordt gebruikt. Mijn hemel...... Ik neem aan dat we beide heren nooit meer terug zien op een veld of in het VAR hokje.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten