Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UEFA Europa League

Bogatyr

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei ElMarcos:

Persoonlijk vind ik het jammer dat ze tegelijk spelen met Ajax, daardoor mis ik die twee potten nu. 

Dan adviseer ik je om naar United - Barcelona te gaan kijken. De heenwedstrijd was al heel erg goed van beide teams. Dus de return zou net zo goed kunnen gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Nu al zenuwachtig voor vanavond. Hopelijk gaat het een mooie wedstrijd worden met United als winnaar. @La Pulga succes vanavond.

Nu ben ik wel optijd, jij ook man. Zal een mooi potje worden, jammer dat Barca wel hun 2 beste spelers mist en ook nog Gavi. Dat maakt voor mij United toch iets meer de favoriet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei La Pulga:

Nu ben ik wel optijd, jij ook man. Zal een mooi potje worden, jammer dat Barca wel hun 2 beste spelers mist en ook nog Gavi. Dat maakt voor mij United toch iets meer de favoriet 

Bij United is bijna iedereen aanwezig. Alleen Maguire gaan we missen op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie net een samenvatting van een wedstrijd waar de scheids zijn horloge trilt vanwege een goal (doellijntechnologie). En vervolgens gaat hij op het VAR-scherm kijken en komen ze tot de conclusie dat de bal niet over de lijn is??? Is toch gewoon feitelijk juist of onjuist wat het horloge aangeeft, dus zou je überhaupt niet voor hoeven te kijken. Leek ook nog eens over de lijn ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei 007mark:

Zie net een samenvatting van een wedstrijd waar de scheids zijn horloge trilt vanwege een goal (doellijntechnologie). En vervolgens gaat hij op het VAR-scherm kijken en komen ze tot de conclusie dat de bal niet over de lijn is??? Is toch gewoon feitelijk juist of onjuist wat het horloge aangeeft, dus zou je überhaupt niet voor hoeven te kijken. Leek ook nog eens over de lijn ook.

Bal was er inderdaad in. Draaide dankzij aanraking keeper weer terug op zichzelf. Op het frame dat de VAR pakte, kun je nog stellen dat de bal in was, of in ieder geval niet zichtbaar over de lijn. Maar twee frames eerder is de bal verder het doel in, en dat was het moment dat de doellijntechnologie aansloeg. Zag je ook in de animatie.

Uiterst slecht van de VAR, gelukkig is Fiorentina alsnog door, anders was het een enorm dure fout geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei 007mark:

Heerlijk dat er twee mannen met een fluit te vinden zijn die denken dat zij dit beter kunnen dan een systeem wat in zoveel sporten wordt gebruikt. Mijn hemel...... Ik neem aan dat we beide heren nooit meer terug zien op een veld of in het VAR hokje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites