Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Algemeen discussietopic verhalen

De Raam

Op welke device lees jij meestal novelles?  

43 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke device lees jij meestal novelles?

Aanbevolen berichten

Ik wil via deze weg even iedereen hier in de novellebundel prettige dagen toewensen! :cheer:

Houdt ook de vingertjes heel tijdens oud en nieuw, het zou zonde zijn als je in 2024 geen updates meer kunt maken! :LO:

Allemaal prettige kerstdagen en alvast een gelukkig en succesvol 2024 toegewenst!

Zelf ben ik in het nieuwe jaar terug met verse updates en pak ik de sign-up weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Niemand reageert op mijn novelle. Wat moet ik doen?

Laat je niet van je stuk brengen. Je maakt de novelle ten eerste voor jezelf. 

https://manutd.nl/forum/topic/56957-vragen-en-antwoorden/

Niet om het direct af te schieten Karel, maar volgens mij ontvang je redelijk vaak feedback al ook. Dus blijf vooral lekker gewoon delen wat je wil delen en laat je niet van de wijs brengen door de hoeveelheid reacties op jouw novelle of andere novellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Fantasy:

Niet om het direct af te schieten Karel, maar volgens mij ontvang je redelijk vaak feedback al ook. Dus blijf vooral lekker gewoon delen wat je wil delen en laat je niet van de wijs brengen door de hoeveelheid reacties op jouw novelle of andere novellen.

Je hebt gelijk, helemaal met je eens. Thnx maat , thnx!:classic_love:(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Kyrill:

Niet omdat ik jaloers ben... 

Zkr niet. Maar waarom wordt er op mijn novelle, veel minder frequent en gereageerd dan op andere novella? Sta open voor feedback beloofd, hoor het graag, wat ik beter kan doen 

Het is ook gewoon momenteel een kalme periode? Mensen hebben het druk met allerlei andere zaken, logisch dat niet iedereen hier even veel tijd doorbrengt.

Verder heb je in het verleden al vaak tips en advies gekregen denk ik. Misschien ook daar even terug naar grijpen en afvragen of je daar al veel mee gedaan hebt? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Marius:

Het is ook gewoon momenteel een kalme periode? Mensen hebben het druk met allerlei andere zaken, logisch dat niet iedereen hier even veel tijd doorbrengt.

Verder heb je in het verleden al vaak tips en advies gekregen denk ik. Misschien ook daar even terug naar grijpen en afvragen of je daar al veel mee gedaan hebt?

Hebt gelijk. 

Enige concrete ik kan herinneren is de "screenshots". Dat is idd heel belangrijk. Bij veel mensen zijn die soms niet goed te zien /lezen op mobiel, is mijn oplossing met Spoiler. Plus die feedback is heellang geleden, ga het proberen terug te vinden, en kijken of ik er van geleerd heb. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Kyrill:

Sta open voor feedback beloofd, hoor het graag, wat ik beter kan doen 

15 minuten geleden zei Kyrill:

[…] concrete ik kan herinneren is de "screenshots" nou big deal.

Dan moet je niet zo reageren als je vraagt om feedback, Karel. Niet tof. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het archief ingedoken van verhalen>novelle> fm 23, fm 22, fm21 en fm 20(daar heb ik geen novelle's gepost) en ik heb alle reacties van @Marius gelezen en nagelopen @Fantasy , heb mijn best gedaan, kan niks concreets terug vinden qua feedback. Enige wat ik gevonden is een post van Marius dat paarse tekst niet goed leest, meer niet. En ik heb zkr 5 novelle topics van mij of meer doorgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Marius:

Verder heb je in het verleden al vaak tips en advies gekregen denk ik. Misschien ook daar even terug naar grijpen en afvragen of je daar al veel mee gedaan hebt?

Marius geeft nergens aan dat hijzelf de feedback geeft of gegeven heeft, maar stelt dat anderen in het verleden je al vaak van tips en adviezen hebben voorzien. 

Verder blijf ik erbij dat je een novelle vooral voor jezelf maakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Marius geeft nergens aan dat hijzelf de feedback geeft of gegeven heeft, maar stelt dat anderen in het verleden je al vaak van tips en adviezen hebben voorzien. 

Verder blijf ik erbij dat je een novelle vooral voor jezelf maakt. 

Bedankt! Case closed dan idd, thnx :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kyrill Ik zou woensdag graag met jou een privégesprek aan willen gaan betreft het verbeteren van jouw novelles. Ik zou dat met alle liefde doen! 

Moet ik je wel meteen waarschuwen en jij mij een belofte doen. Ik weet dat ik arrogant en betweterig over kan komen, terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is. Als we dit doen, ga ik ook eerlijk zijn. Anders heb je er tenslotte niets aan. Dat was de waarschuwing. De belofte die je mij dan zou moeten maken: Neem niets persoonlijk en zie niets als een aanval op jouw als persoon! 

Als we het daarover eens kunnen worden, gaan we samen aan de slag. Ik weet 100% zeker dat we samen iets kunnen vinden dat jouw novelle verbeterd, op een manier die voor jou werkt om het ook daadwerkelijk zo te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei De Raam:

@Kyrill Ik zou woensdag graag met jou een privégesprek aan willen gaan betreft het verbeteren van jouw novelles. Ik zou dat met alle liefde doen! 

Moet ik je wel meteen waarschuwen en jij mij een belofte doen. Ik weet dat ik arrogant en betweterig over kan komen, terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling is. Als we dit doen, ga ik ook eerlijk zijn. Anders heb je er tenslotte niets aan. Dat was de waarschuwing. De belofte die je mij dan zou moeten maken: Neem niets persoonlijk en zie niets als een aanval op jouw als persoon! 

Als we het daarover eens kunnen worden, gaan we samen aan de slag. Ik weet 100% zeker dat we samen iets kunnen vinden dat jouw novelle verbeterd, op een manier die voor jou werkt om het ook daadwerkelijk zo te doen. 

He maatje dat is goed as woensdag!! Graag. Ik zal niks persoonlijks nemen beloof het, dankjewel vriendje!! HEle fijne kerst:classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei De Raam:

Graag gedaan! Als je nog eens advies nodig hebt, of gewoon ergens over wilt babbelen, dan trek maar aan de bel 

De eerste post op de ''nieuwe'' manier is nu 3 minuten geleden gelanceerd, ik ben erg tevreden in ieder geval.(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een klein vraagje om het jaar mee af te sluiten / goed voornemen voor komend jaar. Mijn Novelle met Floriana en Malta heb ik nog steeds maar merk dat dat redelijk "spatiebalk rammen" is momenteel. En ik zit nu in dubio wat te doen want haal er nu maar weinig plezier uit. Een "challenge" toevoegen of een nieuwe novelle starten en vanaf dan mezelf houden aan deze challenge. Daarnaast wil ik de manier van updaten/interactie met de mensen graag levendig houden maar heb geen idee hoe. 

Alvast bedankt voor de tips/feedback!

Link naar opmerking
Deel via andere websites