MisterX Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 (bewerkt) 39 minuten geleden zei Aaron21: Dit zal wel een officiële hint zijn. Oh, dat zal vast. Enige is wel dat hij uitlegbaar is naar iedere deelnemer De uitleg is een van de volgende: In de volgorde van de struifvogels is de letter M te zien bij een van de groepjes. De M van mol, want de mol zat in deze groep. Als je net als een struifvogel je kop in het zand stopt, zie je alles onderste boven. De deelnemers moesten dat doen en de volgorde van de struifvogels vormde op z'n kop de letter M. De M van mol, want de mol zat in deze groep. Kies welke optie je leuker vindt. Persoonlijk zou ik optie 2 het leukst vinden, al denk ik wel dat de mol in het groepje van optie 1 zat. Heel veel officiele hints zijn uitlegbaar naar veel deelnemers, dus dit is er wel eentje die past in dat rijtje. 12 februari 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Oh, dat zal vast. Enige is wel dat hij uitlegbaar is naar iedere deelnemer De uitleg is een van de volgende: In de volgorde van de struifvogels is de letter M te zien bij een van de groepjes. De M van mol, want de mol zat in deze groep. Als je net als een struifvogel je kop in het zand stopt, zie je alles onderste boven. De deelnemers moesten dat doen en de volgorde van de struifvogels vormde op z'n kop de letter M. De M van mol, want de mol zat in deze groep. Kies welke optie je leuker vindt. Persoonlijk zou ik optie 2 het leukst vinden, al denk ik wel dat de mol in het groepje van optie 1 zat. Heel veel officiele hints zijn uitlegbaar naar veel deelnemers, dus dit is er wel eentje die past in dat rijtje. Nee hoor. Het is net zo leuk omdat dit bij de opdracht past. Een M en een omgekeerde M (W). De normale M moet dan naar de mol verwijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 Die Jurre is zo’n kwalletje, echt geen leuke deelnemer. Hij vernaaid de eerste opdracht, samen met Soy trouwens. Maar ben bang dat hij wel de mol is. Soy is meer een schijn-mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 48 minuten geleden zei Vitesse88: Die Jurre is zo’n kwalletje, echt geen leuke deelnemer. Hij vernaaid de eerste opdracht, samen met Soy trouwens. Maar ben bang dat hij wel de mol is. Soy is meer een schijn-mol. Soy verpestte die opdracht niet per se toch? Volgens de tactiek van Daniël zou de verdeling qua deelnemers 1, 2, 2, 4 en 5 moeten zijn. Dan is de enige die in een onlogisch vak stond Jurre, want in vak 3 zou helemaal niemand landen volgens de genoemde tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 15 minuten geleden zei Tim': Soy verpestte die opdracht niet per se toch? Volgens de tactiek van Daniël zou de verdeling qua deelnemers 1, 2, 2, 4 en 5 moeten zijn. Dan is de enige die in een onlogisch vak stond Jurre, want in vak 3 zou helemaal niemand landen volgens de genoemde tactiek. Nou ja die stelde toch echt dat hij naar de 2 jokers zou gaan en gaat vervolgens naar de 3 toe. Wel bijzonder dat je een idee oppert en het zelf niet uitvoert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 februari 2023 Share Geplaatst 18 februari 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Vitesse88: Die Jurre is zo’n kwalletje, echt geen leuke deelnemer. Hij vernaaid de eerste opdracht, samen met Soy trouwens. Maar ben bang dat hij wel de mol is. Soy is meer een schijn-mol. Is het niet de bedoeling om opdrachten te vernaaien als mol? Beetje rare reactie dit. Als je kijkt naar de test. Jurre en Daniël gaan beide op elkaar en Soy en Ranomi gaan beide op elkaar. Van hetgeen we kunnen zien. Volgens mij is het nog steeds Jurre. 18 februari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 9 uur geleden zei Aaron21: Is het niet de bedoeling om opdrachten te vernaaien als mol? Beetje rare reactie dit. Als je kijkt naar de test. Jurre en Daniël gaan beide op elkaar en Soy en Ranomi gaan beide op elkaar. Van hetgeen we kunnen zien. Volgens mij is het nog steeds Jurre. Ja natuurlijk is dat de bedoeling maar ik zit niet blind in een Jurre tunnel. Dit zou een duidelijke molstreek moeten zijn in de ogen van de andere deelnemers maar niemand schoof de schuld in z’n schoenen, wat vrij frappant was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 11 minuten geleden zei Vitesse88: Ja natuurlijk is dat de bedoeling maar ik zit niet blind in een Jurre tunnel. Dit zou een duidelijke molstreek moeten zijn in de ogen van de andere deelnemers maar niemand schoof de schuld in z’n schoenen, wat vrij frappant was. Geef mij dan eens argmuenten richting een ander. Jurre is echt de enige die molt en heeft veruit het minste verdiend. Waterkansje dat het Ranomi is. Soy en Daniël kunnen echt niet. Het feit dat Jurre op Daniēl inzet bevestigt alleen mijn vermoeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 Vol In de Ranomi tunnel hoor . Met die drone aflevering net per ongeluk het kontje in het zicht dus af. Verdiend amper geld en komt er mee weg onder het mom van zielig/pech gehad. En ik dacht ergens te zien gisteren dat Ranomi een vraag met zichzelf beantwoordde. Maar kan ik mis hebben. Als het niet Ranomi is dan moet het wel Jurre zijn. Zou ik jammer vinden overigens. Of hij moet hele toffe shit gedaan hebben. Gok op Daniël als laatste afvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 11 uur geleden zei Aaron21: Is het niet de bedoeling om opdrachten te vernaaien als mol? Beetje rare reactie dit. Als je kijkt naar de test. Jurre en Daniël gaan beide op elkaar en Soy en Ranomi gaan beide op elkaar. Van hetgeen we kunnen zien. Volgens mij is het nog steeds Jurre. Kloppen deze verdenkingen? Ik dacht dat het veel meer gegroepeerd op een paar zat. Dit lijkt alsof iedereen op een ander zit... Maakte Ranomi niet de opmerking dat ze zag dat meerdere op haar lijken te zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 21 minuten geleden zei MisterX: Kloppen deze verdenkingen? Ik dacht dat het veel meer gegroepeerd op een paar zat. Dit lijkt alsof iedereen op een ander zit... Maakte Ranomi niet de opmerking dat ze zag dat meerdere op haar lijken te zitten? Ja. Soy en Anke zaten voornamelijk op haar denk ik. Van Jurre zagen we niet zoveel, maar die zei op Daniël te gaan. Hoeft natuurlijk niet te kloppen. Daniël zit in de Jurre tunnel, dat werd duidelijk aan zijn antwoorden en ook omdat hij het zei. Het is echt moeilijk om er iets uit te halen. Vond het wel een leuke twist, die analoge test in dat doolhof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Goh Jurre die weer een opdracht wint en natuurlijk de juiste envelop ruilt. Zei voorafgaande de opdracht al dat hij sowieso de opdracht ging winnen en natuurlijk de vrijstelling zou pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Ben blij dat ik al een paar afleveringen juist zit met Jurre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 februari 2023 Share Geplaatst 25 februari 2023 Kan haast niet Jurre meer zijn toch? Meer dan de helft van Nederland zit op hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Ben bang dat het inderdaad jurre is. Hopelijk heeft hij dan geniale dingen gedaan die we niet hebben gezien, want anders vind ik het persoonlijk maar een k*t mol...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 10 uur geleden zei Vitesse88: Goh Jurre die weer een opdracht wint en natuurlijk de juiste envelop ruilt. Zei voorafgaande de opdracht al dat hij sowieso de opdracht ging winnen en natuurlijk de vrijstelling zou pakken. 7 uur geleden zei Rogier.: Kan haast niet Jurre meer zijn toch? Meer dan de helft van Nederland zit op hem 6 uur geleden zei chrisje1993: Ben bang dat het inderdaad jurre is. Hopelijk heeft hij dan geniale dingen gedaan die we niet hebben gezien, want anders vind ik het persoonlijk maar een k*t mol...... Mee eens ja. Wel lekker voor de WIDM app. Alle punten op Jurre met zijn vrijstelling en met max punten de finale in. Verder ga ik in de finale gewoon stug op Ranomi (als ze hemt haalt ). Maar ben toch ook heel bang dat het Jurre is. Verbaas me er dan ook wel over hoe dik het er voor de kijker op heeft gelegen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 (bewerkt) 55 minuten geleden zei Michaelinho*: Maar ben toch ook heel bang dat het Jurre is. Verbaas me er dan ook wel over hoe dik het er voor de kijker op heeft gelegen dan. Misschien een persoonlijke mening, maar dat vind ik dan weer totaal niet eigenlijk. Jurre is voor mij al een paar afleveringen de mol omdat ik de rest heb weggestreept, maar ik vind het nou niet zo megaduidelijk. Zo'n envelopsituatie bijvoorbeeld, als hij de mol is, kiest 'ie toch gewoon voor de envelop met €0? Althans, dat had ik gedaan. Of die opdracht met dat spookhuis. Daar naait Soy hem gewoon keihard, want als 'ie voor het geld had gekozen, had Soy een joker gehad, en Jurre niet. Als kandidaat dus een hele logische keuze en niet per se molgedrag (terwijl dat wel zo door alle kandidaten en de montage wordt neergezet). Nu ik dit zo typ en over nadenk, valt het me wel op hoe erg Soy door de montage als kandidaat wordt neergezet, i.t.t. het begin van het spel, waarna iedereen hem verdachtte Misschien dat dat nog iets is. Dat is namelijk ook wel opvallend. 26 februari 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Sinds deze week op Jurre gegaan en meteen goed uitgepakt. Heel lang zat ik op Soy, maar hoe Jurre steeds bepaalde zaken krijgt of wint is te opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Misschien een persoonlijke mening, maar dat vind ik dan weer totaal niet eigenlijk. Jurre is voor mij al een paar afleveringen de mol omdat ik de rest heb weggestreept, maar ik vind het nou niet zo megaduidelijk. Zo'n envelopsituatie bijvoorbeeld, als hij de mol is, kiest 'ie toch gewoon voor de envelop met €0? Althans, dat had ik gedaan. Of die opdracht met dat spookhuis. Daar naait Soy hem gewoon keihard, want als 'ie voor het geld had gekozen, had Soy een joker gehad, en Jurre niet. Als kandidaat dus een hele logische keuze en niet per se molgedrag (terwijl dat wel zo door alle kandidaten en de montage wordt neergezet). Nu ik dit zo typ en over nadenk, valt het me wel op hoe erg Soy door de montage als kandidaat wordt neergezet, i.t.t. het begin van het spel, waarna iedereen hem verdachtte Misschien dat dat nog iets is. Dat is namelijk ook wel opvallend. Het is veel logischer om de vrijstelling te kiezen boven de 0 euro. Kan je lekker de gelukkige kandidaat uithangen. Alleen, het klenste kind kon zien dat zijn vreugde gespeeld was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Is Daniel echt de enige die Jurre door gehad heeft in de gehele serie?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 12 uur geleden zei MisterX: Is Daniel echt de enige die Jurre door gehad heeft in de gehele serie?! Of niemand heeft Ranomi door gehad #wishfulthinking Vond de uitleg van Jurre voor Daniël als Mol overigens ook best plausibel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Als het Jurre niet is dan is half Nederland erin getuind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 12 minuten geleden zei Michaelinho*: Of niemand heeft Ranomi door gehad #wishfulthinking Vond de uitleg van Jurre voor Daniël als Mol overigens ook best plausibel. Daniël is zowat de beste kandidaat ooit. Dat er nog mensen twijfelen.🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2023 De redactie heeft weer flink moeten knippen qua verdenkingen, hoe kan Soy (die op Jurre zat) er anders uitliggen als Ranomi op Soy zat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Ik verwacht dat Daniel de mol is.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten