Laki Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Op 12-10-2021 om 22:42 zei ivago: Mijn eerste twee inzendingen al meteen gestrand. Zoals ik al vreesde zijn deze coaches weinig compatibel met mijn muzieksmaak. Ik ben benieuwd of er alsnog één van mijn volgende kandidaten een plaatsje weet te bemachtigen. Weinig animo ook, wel wat jammer Ik vind het geweldig dat er dan toch een nummer van mij doorgaat. Een waarvan ik het minst had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2021 Kan @Fabian. nog zijn keuze bekend maken voor auditie 28 en 30? Auditie 40: Auditie 41: Auditie 42: @Tamara84 @Jeroen. @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 40. Muzikaal kan het me uitstekend smaken maar de manier waarop de zang erin is gemixt en het stemgeluid van de zangeres een stuk minder. Voor mij daardoor een nee. 41. Na een lange periode met de rug naar het podium is dit een 100% ja van mijn kant. Zou graag meer horen van deze zangeres. 42. Misschien niet de meest hoogstaande muziek maar gewoon een lekker in het gehoor liggend nummer. Voor mij een ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Auditie 28 kiest voor Van der Water Auditie 30 kiest voor Tamara Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2021 Speciaal verzoek richting @van der Water om de audities bij te werken die hij nog moet doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 8 uur geleden zei chrisje1993: Speciaal verzoek richting @van der Water om de audities bij te werken die hij nog moet doen! Zal het vanavond in orde brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 34. Grote twijfel... toch laat ik hem aan Tamara 35. ook hier twijfel, maar het pakt me wel, ik draai. 36. niks voor mij, ik draai niet. 37. Zoals Jeroen al aangaf, hier mist de echte power. Ik draai niet. 38. ik ben wel bereid dit de kans te geven na grote twijfel. Ik draai 39. Totaal niks voor mij, ik draai niet. 40. Instrumentaal heel sterk, ik draai dan ook. 41. Prachtig! ik draai! 42. niks voor mij helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 auditie 40: ik kan hier helemaal n iets mee, ik vind deze muziek echt afgrijselijk sorry. auditie 41: wat een mooie zachte kleine stem. ik hoop dat ze ook nog andere nummer heeft die zo gezongen zijn. ik draai. auditie 42: Lekkere stem vrolijk nummer ik hou er wel van. ik draai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2021 Zo even tijd voor het een en ander bij te werken. Auditie 34 van @nasje92 gaat naar team @Tamara84. Auditie 35 van @Kowet mag kiezen tussen @Tamara84 en @van der Water. Auditie 36 heeft niemand weten te overtuigen. Moss van @Kowet ligt uit de race. Dit geldt ook voor Auditie 37 van @hjs Crown Lands gaan we niet meer terug horen. Auditie 38 van @komodo25 gaat naar team @van der Water. Auditie 39 van @Laki heeft niemand overtuigd. Yukika gaan we niet meer terug zien. Auditie 40 van @Satyr voegt zich bij het team van @van der Water. Auditie 41 van @Giroud heeft de keuze uit alle drie de coaches. Tot slot Auditie 42 van @Kowet mag nog kiezen tussen @Tamara84 en @Jeroen. Auditie 43: Auditie 44: Auditie 45: @van der Water @Tamara84 @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 35 naar vd Water 42 naar Tamara Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 43. Country is over het algemeen niet de populairste keuze op dit forum maar dit ligt me prima in de oren dus voor mij een ja. 44. Het trekt me geen moment richting de knop voor mij een nee. 45. Na 5 minuten vraag ik me nog steeds af waar ik naar zit te luisteren. Een nee voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 41 gaat naar Jeroen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 november 2021 Auteur Share Geplaatst 6 november 2021 Aangezien de eerste ronde al lang genoeg duurt zal ik de laatste 6 audities in een keer hier plaatsen. Auditie 46: Auditie 47: Auditie 48: Auditie 49: Auditie 50: Auditie 51: @van der Water @Jeroen. @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 46. Het kan me persoonlijk niet trekken voor mij dan ook een nee. 47. Muzikaal wat simpel maar de stem van de zanger trekt me wel over de streep. Een ja voor mij. 48. Het begin bracht me dicht bij de knop waarna het middenstuk wat rommelig op me overkwam. Het einde overtuigd wel weer waardoor ik toch druk. 49. Een nee voor mij. 50. Gezien de hoeveelheid acts al in mijn team is dit voor mij een nee. 51. En tot slot nog een ja van mijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 auditie 43: love it! heerlijke stem, fijne melodie gewoon lekker! ik draai meteen. auditie 44: ik hoor de beste zanger bijna niet boven de muziek uit. en als ik hem al hoor versta ik niet wat hij zingt. ik draai niet. auditie 45: na eerst 1 minuut en 35 sec te wachten tot er eindelijk een noot gezongen werd was de teleurstelling erg groot. ik draai niet auditie 46: mijn oren vinden dit totaal niet fijn. ik en mijn oren draaien dan ook niet. auditie 47: niet zo mijn stijl eigenlijk maar de stem is wel erg fijn. toch twijfelde ik te lang om om te draaien. auditie 48: niet goed, niet slecht. na even twijfelen toch gedrukt. auditie 49: uhm, ik weet niet eens waar ik naar heb zitten luisteren. mijn verbazing is na een paar minuten nog steeds erg groot. en dan niet op een positieve manier. auditie 50: het klinkt een beetje als een fout Eurovisie songfestival nummer. ik zie zelf het dansje al voor me. mijn trekt het niet. ik draai niet auditie 51: ik vond het begin best fijn te luisteren maar bij sommige stukken hoor ik alleen nog maar in mijn hoofd na na na na na. ik draai niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 43 - heerlijk nummer, ik draai! 44 - staat me totaal niet aan en draai daarom niet. 45 - duurt zoals Tamara al zegt te lang voordat er echt gezongen wordt, ik pas. 46 - verschrikkelijk, een no-go voor mij. 47 - na twijfel toch een draai. 48 - deze trekt na twijfel toch aan het kortste eind, ik draai niet. 49 - absolute nee. 50 - ik ga deze wel een kans geven, ik draai. 51 - wisselvallig nummer, maar ik ga het een kans geven. Ik draai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Veel te conservatieve jury. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 november 2021 Auteur Share Geplaatst 15 november 2021 De laatste audities van dit seizoen zijn beoordeeld. Auditie 43 van @nasje92 heeft de keuze uit alle drie de coaches. Auditie 44 en Auditie 46 waren allebei van @ivago. Helaas voor hem hebben ze het beide niet gered. Ride en Just Mustard zullen we daardoor niet meer terughoren. Auditie 45 was Splintered Halo van @komodo25. Auditie 47 van @ivago heeft de keuze tussen @van der Water en @Jeroen.. Auditie 48 van @Satyr mag kiezen tussen @Tamara84 en @Jeroen.. Auditie 49 van @Laki was Aya Gloomy. Auditie 50 gaat naar @van der Water en tot slot Auditie 51 van @bas2204 mag kiezen tussen @van der Water en @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Dan gaat #48 naar Jeroen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Nr 43 kiest voor @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Auditie 51 gaat naar @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 november 2021 Auteur Share Geplaatst 18 november 2021 Aangezien @Tamara84 niet aan de minimale 12 deelnemers is gekomen heb ik moeten nadenken wat ik ging doen. Mijn format is opgesteld met minimaal 12 artiesten per team. Gelukkig heb ik nog 2 personen beschikbaar gevonden om een paar artiesten in te sturen. Hierdoor moeten jullie nog 9 extra audities luisteren. Na deze negen verwacht ik wel dat iedereen minimaal 12 deelnemers heeft. Daarna gaan we snel door naar de volgende ronde. Ook @ivago moet nog een keuze maken voor zijn laatste auditie naar welk team die gaat. Auditie 52: Auditie 53: Auditie 54: Auditie 55: Auditie 56: Auditie 57: Auditie 58: Auditie 59: Auditie 60: @van der Water @Jeroen. @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 De jury is met vakantie gestuurd begrijp ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 november 2021 Auteur Share Geplaatst 23 november 2021 6 uur geleden zei timpy00: De jury is met vakantie gestuurd begrijp ik. Ik zal ze even terugroepen van hun vakantie Herinnering aan @Jeroen. @van der Water en @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 52. Met een team vol is het vooral zoeken naar die krenten in de pap en dat gevoel krijg ik hier niet bij. 53. Kan me ook niet voldoende overtuigen om te draaien. 54. Voor mij een ja. 55. Eveneens een ja 56. Een nee voor mij. 57. Wederom een ja. 58. Ook een ja. 59. Te goed voor een nee dus een ja. 60. En we sluiten af met een nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten