Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #34

Grote Ree

Aanbevolen berichten

Jammer van het puntenloze begin... Nouja, altijd een gok om te zien hoe goed een nummer zal scoren, maar bepaalde gebruikers kan ik met niets een plezier doen blijkbaar. Voor een volgende editie heb ik een indie pop nummertje klaarliggen uit een vreemd land dat genoeg Laki-achtig is, maar volgens mij ook wel een beetje "in het smaakpatroon" van meerdere personen hier zal vallen. Dat is de grote uitdaging van dit spel voor mij eigenlijk. Maar ben ook wel benieuwd naar hoe mijn nummer het nu zal doen.

Fantastische presentatie toch. Daar mag je een standbeeld voor krijgen.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben steeds weer fan van de inzendingen van @Laki en weet dat hij de mijne ook vaak weet te waarderen. Ben dan ook erg blij met de volle pot hier, iets wat ik verder in de wedstrijd niet meteen verwacht.

Ik vind je tekst @Grote Ree erg lovend en nagel op de kop wat Laki betreft. Ik vind hem zelf naast die woorden soms wat naïef in de zin dat hij blijft geloven dat zijn muzieksmaak een ruimer publiek gaat weten bekoren. Ik denk dat dat alleen gaat lukken als hij zichzelf en zijn muzieksmaak gaat verloochenen en weet dat hij dat nooit gaat doen. Maar zijn zoektocht daarnaar siert hem tegelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

afbeelding.thumb.png.5bfff065ce222d0f6ffa1a4a035e95e3.png

Belangrijke mededeling:

We zijn nu dus nog in afwachting op de reactie van Stefanos op mijn PM. Zodra ik die heb, kunnen we weer verder. Hierbij ook een oproep aan één ieder om zijn eigen stemlijst nog even na te lopen en te kijken of Zuid-Afrika er een plek in heeft bemachtigd. Als dat zo is, zorg er dan voor dat je nog even een reserveland doorgeeft. Ik ga zelf niet alle stem-PM's bij langs, want dan zou ik alle uitslagen al weten en ik wil het graag ook een beetje leuk en verrassend voor mijzelf houden.

Spotifylijst:

Ik heb alle winnaars van de vorige edities voor de fun in een Spotifylijstje gezet. Voor mij was het wel een leuke manier om weer eens herinneringen op te halen aan deze muziekwedstrijd, die al bijna haar achtste (!) verjaardag viert. Het heeft geresulteerd in een afspeellijst van 2 uur en 12 minuten. Mocht je nog wat afwisselende muziek willen opzetten tijdens je vakantieperiode, dan weet je wat je te doen staat!

Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij

bewerkt door Grote Ree
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeerlijk dit, hardop lachen om je verslag, uitkijkend dat ik me niet in de whiskey verslik :-D Gelukkig krijgt HH nog eenmaal het podium, ook al is het voor een - het tweetal niet geheel onbekend - bliksembezoek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites