Titan Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Puik begin! Grote dank Toffe presentatie overigens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Bedankt voor de shout-out Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Had hier wel op wat punten gehoopt, dit belooft niet veel goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Top! 6 punten zijn vast binnen en inderdaad wat een heerlijke start met zo'n update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 (bewerkt) Jammer van het puntenloze begin... Nouja, altijd een gok om te zien hoe goed een nummer zal scoren, maar bepaalde gebruikers kan ik met niets een plezier doen blijkbaar. Voor een volgende editie heb ik een indie pop nummertje klaarliggen uit een vreemd land dat genoeg Laki-achtig is, maar volgens mij ook wel een beetje "in het smaakpatroon" van meerdere personen hier zal vallen. Dat is de grote uitdaging van dit spel voor mij eigenlijk. Maar ben ook wel benieuwd naar hoe mijn nummer het nu zal doen. Fantastische presentatie toch. Daar mag je een standbeeld voor krijgen. 19 juli 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 We starten met wat we zijn begonnen. We zullen zien waar we finishen al belooft dit al niet veel goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2021 Stemronde 2/17: Australië https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/452849/2/2/yxnwnly2ey @Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Dank voor de 5 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Bedankt voor de punten! Laki en ik zitten wel vaak in dezelfde hoek, qua muzieksmaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Vier puntjes, niet ontevreden tot nu toe. De bal is echter rond en er kan nog van alles gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Niets verwacht niets gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Puntje erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Ik ben steeds weer fan van de inzendingen van @Laki en weet dat hij de mijne ook vaak weet te waarderen. Ben dan ook erg blij met de volle pot hier, iets wat ik verder in de wedstrijd niet meteen verwacht. Ik vind je tekst @Grote Ree erg lovend en nagel op de kop wat Laki betreft. Ik vind hem zelf naast die woorden soms wat naïef in de zin dat hij blijft geloven dat zijn muzieksmaak een ruimer publiek gaat weten bekoren. Ik denk dat dat alleen gaat lukken als hij zichzelf en zijn muzieksmaak gaat verloochenen en weet dat hij dat nooit gaat doen. Maar zijn zoektocht daarnaar siert hem tegelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Bedankt om me in je persoonlijk top 3 te zetten @Laki waardoor ik toch ook al van de vervelende nul af ben. Leuke presentatie @Grote Ree,doe zo verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Dat is een net begin voor mij met 8 en 6 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Nog geen vetpot, maar desondanks blij met de punten. Wat betreft de tekst ben ik het ook helemaal eens. Leuk om iemand al te zien reflecteren voordat er überhaupt een punt nog is verdeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 oei had toch op meer punten gehoopt misschien kan het nog komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Belangrijke mededeling: We zijn nu dus nog in afwachting op de reactie van Stefanos op mijn PM. Zodra ik die heb, kunnen we weer verder. Hierbij ook een oproep aan één ieder om zijn eigen stemlijst nog even na te lopen en te kijken of Zuid-Afrika er een plek in heeft bemachtigd. Als dat zo is, zorg er dan voor dat je nog even een reserveland doorgeeft. Ik ga zelf niet alle stem-PM's bij langs, want dan zou ik alle uitslagen al weten en ik wil het graag ook een beetje leuk en verrassend voor mijzelf houden. Spotifylijst: Ik heb alle winnaars van de vorige edities voor de fun in een Spotifylijstje gezet. Voor mij was het wel een leuke manier om weer eens herinneringen op te halen aan deze muziekwedstrijd, die al bijna haar achtste (!) verjaardag viert. Het heeft geresulteerd in een afspeellijst van 2 uur en 12 minuten. Mocht je nog wat afwisselende muziek willen opzetten tijdens je vakantieperiode, dan weet je wat je te doen staat! Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij 21 juli 2021 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Heeeerlijk dit, hardop lachen om je verslag, uitkijkend dat ik me niet in de whiskey verslik Gelukkig krijgt HH nog eenmaal het podium, ook al is het voor een - het tweetal niet geheel onbekend - bliksembezoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Ik heb Zuid-Afrika eruit gelaten bij mijn voting. Hopelijk reageert @Stefanossnel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Hier ook hardop gelachen om jouw heerlijk stukje proza @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Lekker stukje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Haha, geweldig artikel! Leuk hoe je er iets van maakt ondanks dat we niet verder kunnen en dat voorgaande presentatoren nog even terugkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 juli 2021 Share Geplaatst 23 juli 2021 Erg mooi stukje. En ook bedankt voor de leuke opmerkingen en het leuke stukje :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2021 Stemronde 3/17: Duitsland https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/452849/3/3/g3zjdhytrk Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten