Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Pro Cycling Manager

chrisje1993

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei CrisChivu:

Ik heb inmiddels nu de PCM fast editor gebruikt (nostalgie haha) maar ik kan dus nergens mijn gedownloade DB vinden of mijn savegames. heb ze wel. Vroeger stonden ze in mijn documten net zoals met FM maar ik kan het gewoon niet vinden.

DB is wel vanaf Steam gedownload.

@aron24 @Satyr @chrisje1993

https://pcmdaily.com/forum/viewthread.php?thread_id=55882

Wondermiddel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei CrisChivu:

Ik heb inmiddels nu de PCM fast editor gebruikt (nostalgie haha) maar ik kan dus nergens mijn gedownloade DB vinden of mijn savegames. heb ze wel. Vroeger stonden ze in mijn documten net zoals met FM maar ik kan het gewoon niet vinden.

DB is wel vanaf Steam gedownload.

@aron24 @Satyr @chrisje1993

Zou normaal bij documenten -> Pro Cycling Manager -> Cloud -> jouw gebruiksnaam moeten staan. En voor Weeklysaves gewoon documenten -> Pro Cycling Manager - WeeklySaves

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei aron24:

Zou normaal bij documenten -> Pro Cycling Manager -> Cloud -> jouw gebruiksnaam moeten staan. En voor Weeklysaves gewoon documenten -> Pro Cycling Manager - WeeklySaves

Dat is ook het vreemde ik heb uberhaupt helemaal geen map bij documeten staan. 

Edit: ze zullen toch wel ergens moeten staan gezien ik ze wel kan laden.

@aron24 @Satyr

bewerkt door CrisChivu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ook maar even binnengehaald. Ben benieuwd hoe lang ik het dit jaar volhou. Hopelijk is die auto-planner in carrièremode een beetje snugger, het ziet er in ieder geval makkelijk(er) uit.

Eerste paar ritten met een standaardteam (Jumbo) en met de originele DB, leverde winst op Down Under (Bennett, Harper 3e + bergklassement), met één ritzege (Bennett) en drie tweede plaatsen (Groenewegen).

In San Juan eerst de massasprint met Van Aert gewonnen, toen de aankomst bergop en toen weer de massasprint. Ga nu een goede DB halen, vervolgens mag de moeilijkheid er wel één omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Socrates:

Wat moet die auto-planner inhouden?

Aan de hand van doelstellingen welke ik per renner opgeef creëert de assistent zelf een programma op gebied van wedstrijden en training. Als dat goed werkt ben ik er erg blij mee, maar moet het nog testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Aan de hand van doelstellingen welke ik per renner opgeef creëert de assistent zelf een programma op gebied van wedstrijden en training. Als dat goed werkt ben ik er erg blij mee, maar moet het nog testen.

Klinkt interessant en handig. Laat gerust weten wat je bevindingen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei chrisje1993:

Iemand tips voor een leuke ploeg on mee te spelen?

Ik wil niet bij de topfavoriet zijn bij coursen, maar er moet wel het een en ander mogelijk zijn.

Wat voor niveau wil je? Want WT ploegen zijn natuurlijk in continentale rondes altijd favoriet. Dus topfavoriet zijn bij koersen is niet uit te sluiten tenzij je met een hele slechte ploeg begint en dan is er natuurlijk niet veel mogelijk. Maar ik denk dat je dan aan van die vrijbuitersploegen moet gaan denken die je vaak in grote rondes ziet. En als je net iets beter wilt zijn dan FDJ. Dan ben je in al die Franse koersen wel topfavoriet maar qua grote rondes valt het dan al een stuk meer in je straatje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 19CH98:

Wat voor niveau wil je? Want WT ploegen zijn natuurlijk in continentale rondes altijd favoriet. Dus topfavoriet zijn bij koersen is niet uit te sluiten tenzij je met een hele slechte ploeg begint en dan is er natuurlijk niet veel mogelijk. Maar ik denk dat je dan aan van die vrijbuitersploegen moet gaan denken die je vaak in grote rondes ziet. En als je net iets beter wilt zijn dan FDJ. Dan ben je in al die Franse koersen wel topfavoriet maar qua grote rondes valt het dan al een stuk meer in je straatje. 

Kijk ik wil wel een ploeg waarmee je het de toppers moeilijk kan maken. In de loop van de jaren wil ik wel de mogelijkheid hebben om door te groeien als topploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei chrisje1993:

Kijk ik wil wel een ploeg waarmee je het de toppers moeilijk kan maken. In de loop van de jaren wil ik wel de mogelijkheid hebben om door te groeien als topploeg.

Dan zit ik dus in eerste instantie te denken aan FDJ zoals ik al zei. Pinot, Démare, Gaudu, Valter zijn allemaal renners die het de toppers op hun vlak wel moeilijk (gaan) maken maar (nog) geen absolute wereldtop. Ook over EF zou ik zo'n verhaaltje kunnen ophangen met renners als Uran, Valgren, Cort Nielsen, Carthy, Bettiol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 19CH98:

Dan zit ik dus in eerste instantie te denken aan FDJ zoals ik al zei. Pinot, Démare, Gaudu, Valter zijn allemaal renners die het de toppers op hun vlak wel moeilijk (gaan) maken maar (nog) geen absolute wereldtop. Ook over EF zou ik zo'n verhaaltje kunnen ophangen met renners als Uran, Valgren, Cort Nielsen, Carthy, Bettiol. 

Was zelf inderdaad ook al aan EF het denken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites