aron24 Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 27 minuten geleden zei CrisChivu: Zie die DB helaas niet op Steam. Iemand die weet welke editor het beste is? PCM FAST EDITOR imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 3 uur geleden zei CrisChivu: Zie die DB helaas niet op Steam. Iemand die weet welke editor het beste is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 1 uur geleden zei Satyr: Dit is denk ik 2020 PCM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 Ik heb inmiddels nu de PCM fast editor gebruikt (nostalgie haha) maar ik kan dus nergens mijn gedownloade DB vinden of mijn savegames. heb ze wel. Vroeger stonden ze in mijn documten net zoals met FM maar ik kan het gewoon niet vinden. DB is wel vanaf Steam gedownload. @aron24 @Satyr @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 9 minuten geleden zei CrisChivu: Ik heb inmiddels nu de PCM fast editor gebruikt (nostalgie haha) maar ik kan dus nergens mijn gedownloade DB vinden of mijn savegames. heb ze wel. Vroeger stonden ze in mijn documten net zoals met FM maar ik kan het gewoon niet vinden. DB is wel vanaf Steam gedownload. @aron24 @Satyr @chrisje1993 https://pcmdaily.com/forum/viewthread.php?thread_id=55882 Wondermiddel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 17 minuten geleden zei CrisChivu: Ik heb inmiddels nu de PCM fast editor gebruikt (nostalgie haha) maar ik kan dus nergens mijn gedownloade DB vinden of mijn savegames. heb ze wel. Vroeger stonden ze in mijn documten net zoals met FM maar ik kan het gewoon niet vinden. DB is wel vanaf Steam gedownload. @aron24 @Satyr @chrisje1993 Zou normaal bij documenten -> Pro Cycling Manager -> Cloud -> jouw gebruiksnaam moeten staan. En voor Weeklysaves gewoon documenten -> Pro Cycling Manager - WeeklySaves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei aron24: Zou normaal bij documenten -> Pro Cycling Manager -> Cloud -> jouw gebruiksnaam moeten staan. En voor Weeklysaves gewoon documenten -> Pro Cycling Manager - WeeklySaves Dat is ook het vreemde ik heb uberhaupt helemaal geen map bij documeten staan. Edit: ze zullen toch wel ergens moeten staan gezien ik ze wel kan laden. @aron24 @Satyr 16 juni 2021 bewerkt door CrisChivu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 1 minuut geleden zei CrisChivu: Dat is ook het vreemde ik heb uberhaupt helemaal geen map bij documeten staan. @aron24 @Satyr Jij hebt dit niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 Waar staat je PCM map dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrischivu2 Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 Dat weet ik juist niet! Ik heb PCM 2019 geinstalleerd en daar kreeg ik wél een map in mijn documeten. Iets met het profiel te makeen dat je in PCM 2021 moet hebben? Help? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrischivu2 Geplaatst 19 juni 2021 Share Geplaatst 19 juni 2021 Het is gelukt. DIt jaar te vinden via: C:\Users\PIetje\AppData\Roaming\Pro Cycling Manager 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Zo, ook maar even binnengehaald. Ben benieuwd hoe lang ik het dit jaar volhou. Hopelijk is die auto-planner in carrièremode een beetje snugger, het ziet er in ieder geval makkelijk(er) uit. Eerste paar ritten met een standaardteam (Jumbo) en met de originele DB, leverde winst op Down Under (Bennett, Harper 3e + bergklassement), met één ritzege (Bennett) en drie tweede plaatsen (Groenewegen). In San Juan eerst de massasprint met Van Aert gewonnen, toen de aankomst bergop en toen weer de massasprint. Ga nu een goede DB halen, vervolgens mag de moeilijkheid er wel één omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Wat moet die auto-planner inhouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 3 uur geleden zei Socrates: Wat moet die auto-planner inhouden? Aan de hand van doelstellingen welke ik per renner opgeef creëert de assistent zelf een programma op gebied van wedstrijden en training. Als dat goed werkt ben ik er erg blij mee, maar moet het nog testen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 1 uur geleden zei neva: Aan de hand van doelstellingen welke ik per renner opgeef creëert de assistent zelf een programma op gebied van wedstrijden en training. Als dat goed werkt ben ik er erg blij mee, maar moet het nog testen. Klinkt interessant en handig. Laat gerust weten wat je bevindingen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 september 2021 Auteur Share Geplaatst 29 september 2021 Iemand tips voor een leuke ploeg on mee te spelen? Ik wil niet bij de topfavoriet zijn bij coursen, maar er moet wel het een en ander mogelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 2 uur geleden zei chrisje1993: Iemand tips voor een leuke ploeg on mee te spelen? Ik wil niet bij de topfavoriet zijn bij coursen, maar er moet wel het een en ander mogelijk zijn. Wat voor niveau wil je? Want WT ploegen zijn natuurlijk in continentale rondes altijd favoriet. Dus topfavoriet zijn bij koersen is niet uit te sluiten tenzij je met een hele slechte ploeg begint en dan is er natuurlijk niet veel mogelijk. Maar ik denk dat je dan aan van die vrijbuitersploegen moet gaan denken die je vaak in grote rondes ziet. En als je net iets beter wilt zijn dan FDJ. Dan ben je in al die Franse koersen wel topfavoriet maar qua grote rondes valt het dan al een stuk meer in je straatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 september 2021 Auteur Share Geplaatst 29 september 2021 1 minuut geleden zei 19CH98: Wat voor niveau wil je? Want WT ploegen zijn natuurlijk in continentale rondes altijd favoriet. Dus topfavoriet zijn bij koersen is niet uit te sluiten tenzij je met een hele slechte ploeg begint en dan is er natuurlijk niet veel mogelijk. Maar ik denk dat je dan aan van die vrijbuitersploegen moet gaan denken die je vaak in grote rondes ziet. En als je net iets beter wilt zijn dan FDJ. Dan ben je in al die Franse koersen wel topfavoriet maar qua grote rondes valt het dan al een stuk meer in je straatje. Kijk ik wil wel een ploeg waarmee je het de toppers moeilijk kan maken. In de loop van de jaren wil ik wel de mogelijkheid hebben om door te groeien als topploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 1 minuut geleden zei chrisje1993: Kijk ik wil wel een ploeg waarmee je het de toppers moeilijk kan maken. In de loop van de jaren wil ik wel de mogelijkheid hebben om door te groeien als topploeg. Dan zit ik dus in eerste instantie te denken aan FDJ zoals ik al zei. Pinot, Démare, Gaudu, Valter zijn allemaal renners die het de toppers op hun vlak wel moeilijk (gaan) maken maar (nog) geen absolute wereldtop. Ook over EF zou ik zo'n verhaaltje kunnen ophangen met renners als Uran, Valgren, Cort Nielsen, Carthy, Bettiol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 september 2021 Auteur Share Geplaatst 29 september 2021 Zojuist zei 19CH98: Dan zit ik dus in eerste instantie te denken aan FDJ zoals ik al zei. Pinot, Démare, Gaudu, Valter zijn allemaal renners die het de toppers op hun vlak wel moeilijk (gaan) maken maar (nog) geen absolute wereldtop. Ook over EF zou ik zo'n verhaaltje kunnen ophangen met renners als Uran, Valgren, Cort Nielsen, Carthy, Bettiol. Was zelf inderdaad ook al aan EF het denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 HOi allen, ik ben dus maar weer het spel gaan spelen.. Heb een game laptop als het goed is TUF gaming, maar nog steeds krijg ik bij opnieuw installeren dat ik op zeer laag moet spelen.. iemand tips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2022 Hoe zorgen jullie voor een goede planning? ook dat je kopmannen op hun top zitten tijdens de grote doelen? @CrisChivu helaas kan ik je niet helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 @chrisje1993 Goed de planner gebruiken, er zit bij de PCME tool ook planner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten