Laki Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Op 22-8-2021 om 11:13 zei Tim': Even een platenbeurs in Nijmegen meegepakt. Niet zo goed voor de portemonnee, zeker wel voor de verzameling: Simple Minds - New Gold Dream (81/82/83/84) INXS - Kick Michael Kiwanuka - KIWANUKA Otis Redding - Try a Little Tenderness Creedence Clearwater Revival - Green River Matt Berninger - Serpentine Prison Leuke keuzes. Twee soulplaten ook. Een synthpopklassieker. Iets minder fan van de Daddy's rock en Matt Berninger heb ik nog niets van gehoord, weet enkel dat het de zanger van The National is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2021 Share Geplaatst 8 september 2021 Nr. 5: Oscar and the Wolf - Entity Hadden van energieleverancier geswitchg en kregen na 3 maanden een bol.com bon van 300 euro. Wat dingen voor in huis gehaald, maar was nog wat budget over voor mezelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 (bewerkt) Vooral veel Interpol, Deftones, Kasabian (op jongere leeftijd, nu niet zo veel meer mee), Chris Cornell (solo, Soundgarden en Audioslave), Gojira en Sevdaliza. Verder een hoop éénmalige albums van artttiesten. Katatonia, A Perfect Circle, Banks & Steelz, nog wat blues, r&b, prog rock enzo. 9 september 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2021 Share Geplaatst 13 november 2021 Nr. 6: Royal Blood - Typhoons Nr. 7: Eefje de Visser - Nachtlicht Nr. 8: Sam Fender - Hypersonic Missiles Mijn verjaardagsgeld (had ik nog liggen sinds juli) maar even goed besteed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2021 Auteur Share Geplaatst 31 december 2021 Sinds mijn laatste post zijn de volgende LP's erbij gekomen: Di-rect - Wild Hearts The Killers - Imploding The Mirage Son Mieux - The Mustard Seed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Slowdive - Just for a Day Slowdive - Souvlaki Slowdive - Pygmalion Grimes - Halfaxa toegevoegd aan mijn collectie. Ik ga wellicht ook de MBV cd's (heruitgave) nog aankopen en dan hou ik het daar voorlopig bij bij wat ik al had en dat is niet zo bijster veel. Luister voornamelijk via Spotify. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Net voor het eerst in lange tijd weer eens een LP gekocht. Het is direct niet de minste: Pearl Jam - Ten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Hier ook de verzameling uitgebreid. Bovenstaande plaat kwam vandaag binnen. Begin april komt ook de nieuwe plaat van Orville Peck, Bronco, binnen. Die brengt mijn verzameling dan tot 50 LP's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Toevallig van de week ook weer eens 2 platen gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Vraagje: Waar kopen jullie zoal je platen? Online of fysiek? Ik weet dat er bijvoorbeeld in het centrum van Amsterdam behoorlijk wat zaken zitten, maar aangezien dit in de meeste steden niet zo prominent het geval is, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat toffe zaken en sites. Even enkele mentions voor mensen die ik hier ook weleens eens heb zien reageren over een collectie: @Tim' @Socrates @Erwin. @007mark @Kowet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Zelf heb ik online weleens via Concerto besteld, maar meestal krijg ik ze cadeau eigrnlijk. Omdat ik ze dan voor mijn erjaardag vraag. Leukste is wel in de winkel zelf uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2022 Het liefst ga ik naar een fysieke platenzaak (in Nijmegen dan in mijn geval) of naar een platenbeurs. De rest krijg ik cadeau en ik heb er denk ik drie online besteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Ik ga het liefst naar de platenzaak, zit er een in Deventer. Maar ook via tweedehandssites en heb er 2 van Bol.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Op 25-3-2022 om 21:08 zei Urbeto: Vraagje: Waar kopen jullie zoal je platen? Online of fysiek? Ik weet dat er bijvoorbeeld in het centrum van Amsterdam behoorlijk wat zaken zitten, maar aangezien dit in de meeste steden niet zo prominent het geval is, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat toffe zaken en sites. Even enkele mentions voor mensen die ik hier ook weleens eens heb zien reageren over een collectie: @Tim' @Socrates @Erwin. @007mark @Kowet Vind het heerlijk als ik een dagje een stad bezoek om te struinen bij een platenzaak. Laatst een prachtige Joni Mitchell LP gekocht in Bloemendaal. Verder via marktjes en kringloopjes. Mijn nieuwste must have LP’s wel via bol.com gekocht. Puur uit luiheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2022 Verzamelingetje weer een beetje uitgebreid: Arcade Fire - Neon Bible Creedence Clearwater Revival - Willy and the Poor Boys The War on Drugs - Lost in the Dream Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Citaat 1. Nothing But Thieves - Moral Panic 2. Kovacs - Cheap Smell 3. Robert Long - Levenslang 4. Lee Tower in concert 5. Oscar and the Wolf - Entity 6. Royal Blood - Typhoons 7. Eefje de Visser - Nachtlicht 8. Sam Fender - Hypersonic Missiles Zijn er vandaag weer 2 bij gekomen: 9. Stromae - Multitude 10. WIES - Het Is Een Wies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2022 Weer twee pareltjes erbij: Nothing But Thieves - Broken Machine Lucas Hamming - Postponed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Omdat ik ga samenwonen de collectie van mijn ooms gekregen. Teller gaat richting de 500 LP's. Kringloop weet inmiddels ook dat LP's weer populair zijn. Betaal je echt smerig veel geld voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 17 uur geleden zei Dansmeister: Omdat ik ga samenwonen de collectie van mijn ooms gekregen. Teller gaat richting de 500 LP's. Kringloop weet inmiddels ook dat LP's weer populair zijn. Betaal je echt smerig veel geld voor. Ja gaat soms nergens meer over he. In Frankrijk bij LeClerc een paar nieuwe LP's relatief goedkoop (15-20€ per LP) kunnen halen. Ik denk wel dat de kwaliteit van de persing iets minder is, maar soit Manu Chao - Clandestino Mano Negra - Best Of En van het weekend nog een LP gekregen voor mijn verjaardag Balthazar - Sand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2022 Share Geplaatst 10 juli 2022 Citaat 1. Nothing But Thieves - Moral Panic 2. Kovacs - Cheap Smell 3. Robert Long - Levenslang 4. Lee Tower in concert 5. Oscar and the Wolf - Entity 6. Royal Blood - Typhoons 7. Eefje de Visser - Nachtlicht 8. Sam Fender - Hypersonic Missiles 9. Stromae - Multitude 10. WIES - Het Is Een Wies Voor mijn verjaardag gevraagd en gekregen: 11. Froukje - Uitzinnig (EP) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2022 Weer twee erbij: J.J. Cale - Troubadour Keane - Perfect Symmetry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Nieuwe plaat Taylor Swift in de pre-order. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Citaat 1. Nothing But Thieves - Moral Panic 2. Kovacs - Cheap Smell 3. Robert Long - Levenslang 4. Lee Tower in concert 5. Oscar and the Wolf - Entity 6. Royal Blood - Typhoons 7. Eefje de Visser - Nachtlicht 8. Sam Fender - Hypersonic Missiles 9. Stromae - Multitude 10. WIES - Het Is Een Wies 11. Froukje - Uitzinnig (EP) En nr. 12 is ook binnen: S10 - Vlinders. Kon niet uitblijven natuurlijk. Binnenkort komt haar nieuwe plaat, dus die zal redelijk vlot volgen. Zie dat mijn collectie een vrij hoog 3FM-gehalte krijgt wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Schijnt dat de M in 3FM voor Mark staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Pas 'Phoebe Pridgers - Punisher' en het album van Gregory Alan Isakov met de Colorado Symphony gekocht. Laatstgenoemde is mij ooit eens aangeraden op dit forum, dik een jaar geleden volgens mij. Op een één of andere manier ben ik het pas recent ontzettend gaan waarderen, wat een plaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten