Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU PDC WK Poule 2021

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zag het niet meer goedkomen voor Cullen eigenlijk. Toch op veel beslissende momenten zijn voorspromg niet kunnem uitbreiden. Toch knap die laatste finish. 

Voor MVG ook beter als hij doorgaat. Tegen Cullen zie ik hem niet verliezen, terwijl Clayton hem al wel eens verslagen heeft op TV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Richarð.:

Ik vond het alles behalve leuk om te zien. Zit echt 0 spanning in z'n wedstrijd. Kijk ik liever naar een wedstrijd met lagere gemiddeldes en meer spanning, a la Cullen - Clayton.

Nee joh, serieus? Evans deed toch goed mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Richarð.:

Ik vond het alles behalve leuk om te zien. Zit echt 0 spanning in z'n wedstrijd. Kijk ik liever naar een wedstrijd met lagere gemiddeldes en meer spanning, a la Cullen - Clayton.

Dat viel toch wel mee? Oké, de uitslag doet anders vermoeden, maar Evans deed prima mee. 2e set een gemiddelde van 108 en van Gerwen 116. Ziek niveau. Als van Gerwen dit vast houd kunnen we de wereldkampioen alvast invullen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites