FMNOOB Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Inderdaad. Cullen beslist de wedstrijd ook knap. Gelukkig was hij mijn winnaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Zag het niet meer goedkomen voor Cullen eigenlijk. Toch op veel beslissende momenten zijn voorspromg niet kunnem uitbreiden. Toch knap die laatste finish. Voor MVG ook beter als hij doorgaat. Tegen Cullen zie ik hem niet verliezen, terwijl Clayton hem al wel eens verslagen heeft op TV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 4-3 voor de verkeerde, helaas. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Yes de clown is er uit. Niet goed voor mijn bracket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Hier sneuvelen veel brackets Sowieso nog weinig punten vandaag haha. Mooi wedstrijdje wel man. Hopelijk nog zo ééntje vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 5 potjes geweest. 0 goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Had Wright nog één rondje door en eruit tegen Ratajski. James Wade in de halve finale wordt steeds waarschijnlijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Ik heb Whitlock en Smith in de halve finale zie ik. Dat gaat me de eindzege wel kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Zeer hoog niveau van Van Gerwen vanavond. Leuk om zo een potje te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 december 2020 Auteur Share Geplaatst 27 december 2020 Ik vond het alles behalve leuk om te zien. Zit echt 0 spanning in z'n wedstrijd. Kijk ik liever naar een wedstrijd met lagere gemiddeldes en meer spanning, a la Cullen - Clayton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 1 uur geleden zei MetalMichael: Had Wright nog één rondje door en eruit tegen Ratajski. James Wade in de halve finale wordt steeds waarschijnlijker. Helaas wel ja.. vind dat nooit zoveel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 46 minuten geleden zei Richarð.: Ik vond het alles behalve leuk om te zien. Zit echt 0 spanning in z'n wedstrijd. Kijk ik liever naar een wedstrijd met lagere gemiddeldes en meer spanning, a la Cullen - Clayton. Nee joh, serieus? Evans deed toch goed mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Vind juist tof om iemand zo te zien excelleren. Alsof Federer in zijn hoogtijdagen iemand helemaal wegspeelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Ze speelden bij heel goed alleen MvG liet zijn klasse zien. Hij had eindelijk zijn goede vorm te pakken. Vanmiddag een Nederlands middagje met Dirk en Vincent. Zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 13 uur geleden zei Richarð.: Ik vond het alles behalve leuk om te zien. Zit echt 0 spanning in z'n wedstrijd. Kijk ik liever naar een wedstrijd met lagere gemiddeldes en meer spanning, a la Cullen - Clayton. Dat viel toch wel mee? Oké, de uitslag doet anders vermoeden, maar Evans deed prima mee. 2e set een gemiddelde van 108 en van Gerwen 116. Ziek niveau. Als van Gerwen dit vast houd kunnen we de wereldkampioen alvast invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Vreselijk die King.....daar gaat mijn wereldkampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 @Richarð.Heb je binnenkort weer eens een tussenstand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 december 2020 Auteur Share Geplaatst 28 december 2020 Ik ga nu tellen, dus komt zo online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 december 2020 Auteur Share Geplaatst 28 december 2020 Tussenstand na dag 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Nog steeds achtste en met Vincent en Dirk door ook lekker kunnen knallen. Tenminste dat hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 3 halve finalisten er al uit. schrijf die laatste plaats maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 19 minuten geleden zei himan: 3 halve finalisten er al uit. schrijf die laatste plaats maar op. Ach je hebt er iniedergeval nog 1 door . Wat een slagveld wederom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Zo hey, even 135 punten gesprokkeld gisteren . Ik maak van de onderste plekken ineens een sprong naar de middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Van de laatste plaats af. Nog geen seconde gekeken. Ook geen idee wie wel of niet in vorm is. Maar stond wel even bovenaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2020 Auteur Share Geplaatst 29 december 2020 Tussenstand na dag 11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten