Acquafresca Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Wat een zalige spits ook he. Ook in de eerste helt gewoon een duel winnen tegen Godin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Heerlijke goal en een heerlijke wedstrijd überhaupt, vermaak me weer prima. Argentinië speelt bij vlagen echt heel goed voetbal, zeer strakke passes, snelle combinaties, veel beweging, individuele acties. Alleen echt tot veel kansen leidt het niet, dat is jammer. Misschien nu als Uruguay wat meer moet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Misschien moet Uruguay Godin naar voren sturen, als het Mikey lukt.. Slechter dan Cavani doet die het waarschijnlijk niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Zit de manager van Uruguay nou met een wandelstok op de bank? Geen poging om de beste man belachelijk te maken, met gebreken die komen met ouderdom wil ik niet spotten, maar het ziet er een beetje komisch uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Rojo :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 'Hier gaat het toch niet om meneer de regisseur!!!' Wat komt dat Uruguay eigenlijk doen vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Zit de manager van Uruguay nou met een wandelstok op de bank? Geen poging om de beste man belachelijk te maken, met gebreken die komen met ouderdom wil ik niet spotten, maar het ziet er een beetje komisch uit. Ja loopt ook mank. Rojo :-D Kreeg ook gewoon niks he :-D 'Hier gaat het toch niet om meneer de regisseur!!!' Wat komt dat Uruguay eigenlijk doen vanavond Totaal kwaliteitsgebrek bij de voorste 3 man :cab: Kunnen aanvallend echt niks :r Schrijnend om te zien. Door selecteren kan ook niet echt want veel meer hebben ze ook niet. :-D :r Tja als dit er ook niet in gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Totaal kwaliteitsgebrek bij de voorste 3 man :cab: Kunnen aanvallend echt niks :r Schrijnend om te zien. Door selecteren kan ook niet echt want veel meer hebben ze ook niet. :-D :r Tja als dit er ook niet in gaat. Ja ik zie op WK's na nooit Zuid Amerikaans voetbal, hooguit op wat doelpunten na. Dit is ook de eerste pot die ik dit toernooi kijk. Dacht dat Uruguay wel wat kon, maar het lijkt he-le-maal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Volgens mij heeft Uruguay toch echt meer kansen gehad dan Argentinië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Heb elke keer hoge verwachtingen van Uruguay (WK, Copa America) maar elke keer vallen ze me weer flink tegen. Nu moeten ze nog aan de bak tegen Paraguay anders kunnen ze naar huis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Ja ik zie op WK's na nooit Zuid Amerikaans voetbal, hooguit op wat doelpunten na. Dit is ook de eerste pot die ik dit toernooi kijk. Dacht dat Uruguay wel wat kon, maar het lijkt he-le-maal nergens op. Naja meeste spelen aanvallend Uruguay inderdaad niet, hebben daar ook het materiaal niet voor imo dit is toch wel hun kracht eigenlijk. Eigenlijk was vandaag ook een perfecte wedstrijd voor ze, spelen tegen Argentinië een topland die hebben logischerwijs meer de bal (veel meer). Uiteindelijk heeft Uruguay op de goal na 1 kans weggegeven (1ste helft kopbal Aguero) voor de rest waren het afstandschoten die Muslera pakte. Uruguay daar in tegen hebben 80 minuten niet gevoetbald maar wel uitstekend verdedigd, en laatste 10 min aardig gedrukt. Eindresultaat is toch wel 1 kans Argentinië en 3/4 100% kansen van Uruguay. Alleen is het voor hun klote natuurlijk dat Argentinie 1 van die weinige momenten ook benut waardoor het geen perfecte wedstrijd is ;c Jammer dat ze niet gelijk speelden dan had je nog tegen Paraguay een echte finale gehad ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) Heb elke keer hoge verwachtingen van Uruguay (WK, Copa America) maar elke keer vallen ze me weer flink tegen. Nu moeten ze nog aan de bak tegen Paraguay anders kunnen ze naar huis Als ze niet de slechtste nummer drie worden, gaan ze ook door he. Verder creëren ze drie honderd procent kansen tegen de vice wereldkampioen en hebben ze niet veel weg gegeven. Wat had je verwacht dan omdat je ze tegen vond vallen ;c En elke keer tegenvallen op Copa of WK? Achtste finale in 2014, vierde in 2010 op WK's & wonnen de laatste Copa in 2011. Wil je niet afkraken, maar veel betere prestaties kun je toch niet verwachten? 17 juni 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Oh dan gaan ze wel door als ze winnen van Paraguay. Ben het wel eens met je, al vond ik ze op het WK ook wel tegenvallen al hadden ze wel 2 keer gewonnen van landen als Engeland en Italië en dus een moeilijke poule overleefd. Daarvoor presteerden ze helemaal top inderdaad, bizar weinig inwoners natuurlijk en daarom weinig keus ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 [twitter]610994864063262720[/twitter] Vidal ongeluk gehad, zou gelukkig zelf met de schrik zijn vrijgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Godverdomme, het kan ook nooit normaal met die gasten :r. Verder 1-0 dus voor Argiland en een stevig spelend Uruguay? Verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Vidal schijnt teveel alcohol op te hebben, komt deze ochtend nog voor de rechter. Dan ben je er wel mee bezig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Had twee keer gescoord en een assist tegen Mexico toch? Mag wel een borreltje nemen dan ;c Het is me waarschijnlijk ontschoten, maar waarom speelt Suarez niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Ik gok zo dat ie geschorst is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Ik gok zo dat ie geschorst is. Oja, tuurlijk. Dat met Chiellini nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Als ze niet de slechtste nummer drie worden, gaan ze ook door he. Verder creëren ze drie honderd procent kansen tegen de vice wereldkampioen en hebben ze niet veel weg gegeven. Wat had je verwacht dan omdat je ze tegen vond vallen ;c En elke keer tegenvallen op Copa of WK? Achtste finale in 2014, vierde in 2010 op WK's & wonnen de laatste Copa in 2011. Wil je niet afkraken, maar veel betere prestaties kun je toch niet verwachten? Tja misschien heb ik te hoge verwachtingen van Uruguay, maar ik herinner me Uruguay als nummer 3 van de wereld en als houder van de Copa America. Als ik dan zie wat ze op het WK presteren..Aardig hoor, 2e in de poule met 4 puntjes en verliezen van CR en dan in de 1/8e finale naar huis. Vind ik niet echt indrukwekkend. Ook deze Copa vallen ze me tegen, met name Mr. Big star Cavani. Leuk dat ze 3 100% kansen creëren, maar ze moeten er wel in. Als je dan misschien als 3e door moet gaan in een poule met Jamaica en Paraguay...Vrij matig in mijn ogen. Maar misschien heb je gelijk hoor. Misschien verwacht ik te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) Ik vind Argentinië eigenlijk alles behalve een stabiele indruk maken als ik eerlijk ben.. Ze komen op voorsprong, maar ook tegen Uruguay hadden ze net zo goed weer punten kunnen verspelen. Vooral de verdediging vind ik vrij zwak. :r :r 17 juni 2015 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Dus Messi en Di Maria (die dit jaar geen reet voor United heeft betekend) lachen de coach van Argentinië uit maar komen vervolgens niet verder dan 2-2 tegen Paraguay. Wat een kneusjes :r ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Dat die Di Maria toch telkens - ondanks zwakke prestaties - mag blijven rekenen op een basisplaats terwijl Lavezzi, Pereyra en Lamela niet eens mogen invallen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) Pereyra viel gisteren wel in trouwens, als ik nog helder was op dat late tijdstip Denk dat ik vannacht in slaap ga vallen, derde dag op een rij dat ik 's nachts voetbal ga kijken 17 juni 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten