Acquafresca Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Ik denk niet dat Ross goed genoeg voor Galatasaray is. Denk dat ie deze/volgende transferperiode uitgehuurd wordt. En dan kijken ze hoe verder met hem. Is ook lang geblesseerd geweest natuurlijk. Blijkbaar komt ook Nat Philips. Ik weet dat hij de Britse Luyindama is, maar het is dus 99.9% dat Nelsson in de zomer verkocht wordt voor 20+. Yusuf heeft gigantisch talent, maar speelt dus met een buitenlander status. Anders had ie vaak genoeg kunnen invallen voor Mertens bijvoorbeeld. Ook hem zie ik nog een jaar ergens anders voetballen, omdat Rashica, Yunus en Mata simpelweg beter zijn. Er ligt een bod van 7 mil voor Yunus blijkbaar. Dat zou ik dus niet doen. Geweldige speler en een Turk uiteraard. We hopen allemaal dat we Icardi nog een seizoen kunnen houden. Dat zou de beste transfer zijn. Verwacht dat we volgend jaar met: Muslera Kaan/? - Philips - Abdulkerim -Dubois/Kazimcan Torreira-Olivera Yunus-Mertens-Yusuf Icardi/:( Gaan spelen. Kerem zal ook transfer maken van ruim 20 mil. Zelfde geldt voor Boey. Er zal wel budget voor Icardi zijn, maar dan moet hij dus minimaal 50% achteruit qua salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Nou Ajax gewonnen, Feyenoord - PSV gelijk. Het weekend zo mooi afsluiten hopelijk. Galatasaray Muslera, Sacha Boey, Victor Nelsson, Abdulkerim Bardakci, Leo Dubois, Sergio Oliveira, Lucas Torreira, Kerem Akturkoglu, Dries Mertens, Baris Alper Yilmaz, Mauro Icardi. Had toch liever Yunus ipv Baris. Trabzonspor Cakir, Stryger Larssen, Vitor Hugo, Denswil, Elmali, Siopis, Trezeguet, Bakasetas, Omur, Lahtimi, Max Gomez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Fuck it dat het in de zandbak is. Nog altijd een geitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 @Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Hele mooie actie. Dat is toch ook de maatschappelijke rol die voetbalclubs kunnen vervullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2023 Share Geplaatst 4 maart 2023 Competitie is weer begonnen, ik snap er alleen weinig meer van. Wat gaat er nou gebeuren met degradatie/promotie nu Hatay en Gaziantep eruit zijn gestapt? @Acquafresca Galatasaray vandaag bijvoorbeeld deze week, wel in oefenwedstrijd Zaniolo gedebuteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Wat is dit een heerlijk voetbal seizoen, over heel Europa. Napoli speelt zichzelf naar vrijwel zekere titel in jaren (waar ik ook al jarenlang op hoop) Arsenal en Feyenoord misschien ook kampioen, Barcelona 1e,en Bayern nog niet bijster goed, wat wil je met coach die iig jaar jonger is dan ome Karel zelf. Je kan het erger treffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Gisteren moeizame overwinning, ook niet gek na zo'n lange stop. Zaniolo bij zijn debuut beslissend met de 1-0, wat een voetballer is dat he Met Adugekbe in iedergeval weer een echte linksback gehaald. Op 4-3-2023 om 18:20 zei cimbomcu: Competitie is weer begonnen, ik snap er alleen weinig meer van. Wat gaat er nou gebeuren met degradatie/promotie nu Hatay en Gaziantep eruit zijn gestapt? @Acquafresca Galatasaray vandaag bijvoorbeeld deze week, wel in oefenwedstrijd Zaniolo gedebuteerd. Weet je nog hier antwoord op @Acquafresca? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 8 uur geleden zei cimbomcu: Gisteren moeizame overwinning, ook niet gek na zo'n lange stop. Zaniolo bij zijn debuut beslissend met de 1-0, wat een voetballer is dat he Met Adugekbe in iedergeval weer een echte linksback gehaald. Weet je nog hier antwoord op @Acquafresca? Alle teams die door de aardbeving zijn terug getrokken, gaan straks verder in de divisie waarin zij actief waren in 22/23. Over promotie degradatie is volgens mij nog niks bekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Eeuwig zonde hoe de laatste jaren van zijn carrière zijn verlopen. Zo'n sierlijke speler. Mesut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Wat een legendarische speler. Ik begon met voetbal (en Werder Bremen) volgen toen hij net zijn beste jaren had en daarna met een top-WK achter zijn naam naar Real ging. Veel genoten van deze held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Ozil zat op een mega salaris bij Arsenal maar hij is en was ongeloofelijke eindbaas. Zijn passing is en was echt insane alleen jammer laatste jaren minder werd. Maar ik zou Ozil nooit vergeten bij zowel Arsenal als Real Madrid. En dat hij mega-salaris had is gewoon terecht zelfs toen der tijd, en nu helemaal zitten 4-8 spelers al boven dat bij Manchester United. https://www.premierleague.com/players/4714/Mesut-Özil/stats Dit is gewoon indrukwekkendd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Beste spelmaker ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Zidane ecoutert mee hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 1 uur geleden zei Arezo: Zidane ecoutert mee hè? Zidane en Ozil is niet te vergelijken. Andere tijden en Zidane was een CM, Ozil niet. Maar ja Zizou is en was een legend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 https://theathletic.com/4335699/2023/03/22/assessing-mesut-ozils-contradictory-career-of-brilliant-highs-and-tactical-lows/?source=freedailyemail&campaign=601983 Voor de geïnteresseerden en vertrouw me je kan hier lid van worden voor maar 2 euro per maand, als je goed in de gaten houdt. Ik ben lid ooit geworden voor 1 dollar per maand en ben erg blij mee, ik vind deze hele site zoveel beter dan VI Pro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Leuk stukje voor de geïnteresseerden ( @ElPrincipito misschien) https://www.indehekken.net/argentinie-special-intense-clasico-porteno-onbeslist/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 6-0. 3 keer Icardi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Arsenal bovenaan, Napoli bovenaan, Dortmund straks bovenaan. Ik zie een trend die mij bevalt. Feyenoord zou je ook aan het lijstje kunnen toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Iemand ergens een livestream voor Wrexham? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 10 minuten geleden zei ElMarcos: Iemand ergens een livestream voor Wrexham? kijk DM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Prima doelpunt van Mullin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 17 minuten geleden zei sennid: Prima doelpunt van Mullin. zo en nog eentje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) Muslera, Sascha Boey, Viktor Nelsson, Abdulkerim Bardakci, Sam Adugekbe, Lucas Torreira, Sergio Oliveira, Dries Mertens, Kerem Akturkoglu, Milot Rashica, Nicolo Zaniolo. Icardi niet helemaal fit, eerste basisplek voor Zaniolo als valse 9. Tegen het Fatih Karagumruk van Andrea Pirlo, daar bekende namen zijn Fabio Borini en Ibrahim Dresevic (ex Heerenveen), Adem Llajjic, Collin, Kerim Frei (ex Emmen) Kazim Richards (36 tegenwoordig ), Mbaye Diagne (ex Club Brugge, WBA), Andrea Bertolacci (ex Milan) Karagumruk doet het overigens goed onder Pirlo, staan 9de. Edit: dat was snel, 1-0 na een assist van Boey, scoort Kerem. Oei, 1-1. Diagne tegen zijn oude club. 23 april 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) Nou 1-3 2 keer Borini, met zijn 19de van het seizoen. Icardi mist een penal door een panenka te proberen.. Jaaa 3-3 Bouy 23 april 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten