Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Ik denk niet dat Ross goed genoeg voor Galatasaray is. Denk dat ie deze/volgende transferperiode uitgehuurd wordt. En dan kijken ze hoe verder met hem. Is ook lang geblesseerd geweest natuurlijk. Blijkbaar komt ook Nat Philips. Ik weet dat hij de Britse Luyindama is, maar het is dus 99.9% dat Nelsson in de zomer verkocht wordt voor 20+. 

Yusuf heeft gigantisch talent, maar speelt dus met een buitenlander status. Anders had ie vaak genoeg kunnen invallen voor Mertens bijvoorbeeld. Ook hem zie ik nog een jaar ergens anders voetballen, omdat Rashica, Yunus en Mata simpelweg beter zijn. Er ligt een bod van 7 mil voor Yunus blijkbaar. Dat zou ik dus niet doen. Geweldige speler en een Turk uiteraard. 

We hopen allemaal dat we Icardi nog een seizoen kunnen houden. Dat zou de beste transfer zijn. 

Verwacht dat we volgend jaar met:

Muslera

Kaan/? - Philips - Abdulkerim -Dubois/Kazimcan

Torreira-Olivera

Yunus-Mertens-Yusuf

Icardi/:(

Gaan spelen. Kerem zal ook transfer maken van ruim 20 mil. Zelfde geldt voor Boey. Er zal wel budget voor Icardi zijn, maar dan moet hij dus minimaal 50% achteruit qua salaris. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nou Ajax gewonnen, Feyenoord - PSV gelijk. Het weekend zo mooi afsluiten hopelijk.

Galatasaray
Muslera, Sacha Boey, Victor Nelsson, Abdulkerim Bardakci, Leo Dubois, Sergio Oliveira, Lucas Torreira, Kerem Akturkoglu, Dries Mertens, Baris Alper Yilmaz, Mauro Icardi.

Had toch liever Yunus ipv Baris.

Trabzonspor

Cakir, Stryger Larssen, Vitor Hugo, Denswil, Elmali, Siopis, Trezeguet, Bakasetas, Omur, Lahtimi, Max Gomez

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dit een heerlijk voetbal seizoen, over heel Europa. Napoli speelt zichzelf naar vrijwel zekere titel in jaren (waar ik ook al jarenlang op hoop) Arsenal en Feyenoord misschien ook kampioen, Barcelona 1e,en Bayern nog niet bijster goed, wat wil je met coach die iig jaar jonger is dan ome Karel zelf. Je kan het erger treffen :classic_ninja::cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren moeizame overwinning, ook niet gek na zo'n lange stop. Zaniolo bij zijn debuut beslissend met de 1-0, wat een voetballer is dat he :< Met Adugekbe in iedergeval weer een echte linksback gehaald. 

Op 4-3-2023 om 18:20 zei cimbomcu:

Competitie is weer begonnen, ik snap er alleen weinig meer van. Wat gaat er nou gebeuren met degradatie/promotie nu Hatay en Gaziantep eruit zijn gestapt? @Acquafresca

Galatasaray vandaag bijvoorbeeld deze week, wel in oefenwedstrijd Zaniolo gedebuteerd.

Weet je nog hier antwoord op @Acquafresca?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei cimbomcu:

Gisteren moeizame overwinning, ook niet gek na zo'n lange stop. Zaniolo bij zijn debuut beslissend met de 1-0, wat een voetballer is dat he Met Adugekbe in iedergeval weer een echte linksback gehaald. 

Weet je nog hier antwoord op @Acquafresca?

Alle teams die door de aardbeving zijn terug getrokken, gaan straks verder in de divisie waarin zij actief waren in 22/23. Over promotie degradatie is volgens mij nog niks bekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ozil zat op een mega salaris bij Arsenal maar hij is en was ongeloofelijke eindbaas. Zijn passing is en was echt insane alleen jammer laatste jaren minder werd. Maar ik zou Ozil nooit vergeten bij zowel Arsenal als Real Madrid. En dat hij mega-salaris had is gewoon terecht zelfs toen der tijd, en nu helemaal zitten 4-8 spelers al boven dat bij Manchester United.

https://www.premierleague.com/players/4714/Mesut-Özil/stats

Dit is gewoon indrukwekkendd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://theathletic.com/4335699/2023/03/22/assessing-mesut-ozils-contradictory-career-of-brilliant-highs-and-tactical-lows/?source=freedailyemail&campaign=601983

Voor de geïnteresseerden en vertrouw me je kan hier lid van worden voor maar 2 euro per maand, als je goed in de gaten houdt. Ik ben lid ooit geworden voor 1 dollar per maand en ben erg blij mee, ik vind deze hele site zoveel beter dan VI Pro. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muslera, Sascha Boey, Viktor Nelsson, Abdulkerim Bardakci, Sam Adugekbe, Lucas Torreira, Sergio Oliveira, Dries Mertens, Kerem Akturkoglu, Milot Rashica, Nicolo Zaniolo.

Icardi niet helemaal fit, eerste basisplek voor Zaniolo als valse 9.

Tegen het Fatih Karagumruk van Andrea Pirlo, daar bekende namen zijn Fabio Borini en Ibrahim Dresevic (ex Heerenveen), Adem Llajjic, Collin, Kerim Frei (ex Emmen) Kazim Richards (36 tegenwoordig :D), Mbaye Diagne (ex Club Brugge, WBA), Andrea Bertolacci (ex Milan)

Karagumruk doet het overigens goed onder Pirlo, staan 9de.

Edit: dat was snel, 1-0 na een assist van Boey, scoort Kerem.

Oei, 1-1. Diagne tegen zijn oude club.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites