Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Twintig minuten geleden zag het er al weer zo uit, water loopt prima weg

CTpYJmjWUAEFv9A.jpg

Beetje voorbarig dus allemaal. Heb de UEFA wel gekkere dingen door laten zien gaan.

Voorbarig? Alles behalve voorbarig. Straten staan onderwater en in metrostations staat het water in je schoenen. Echt niet normaal hoeveel en hoe lang het heeft geregend vandaag. Ben eerlijk gezegd wel blij dat het is uitgesteld naar morgen, want deze omstandigheden verkrachten de hele wedstrijd en sfeer er omheen. Morgen maar weer proberen, met hopelijk betere weersomstandigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua logistiek zal het ongetwijfeld de nodige problemen opleveren, maar heb recent gekkere dingen gezien. Twente bij min twintig in Rusland, Gala Juve op een toendra, Chelsea Barça op een moeras etc.

Bij Rubin Kazan was dat veld gewoon prima, kunstgras zelfs. Dus ik snap niet waar dit hiermee te maken heeft :cab: Gala - Juve moest verplicht gespeeld worden ivm loting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus omdat er gekkere dingen gebeurd zijn moet deze ook maar doorgaan? Vind dat eerder een argument dat die wedstrijden ook afgelast hadden moeten worden.

Bij Rubin Kazan was dat veld gewoon prima, kunstgras zelfs. Dus ik snap niet waar dit hiermee te maken heeft :cab: Gala - Juve moest verplicht gespeeld worden ivm loting.

Veld lag er prima bij een half uurtje na de regenpartij, daar doelde ik op met voorbarig.

Gaat nu beginnen overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof die wedstrijd de eerstkomende week gespeeld zouden zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van het stadion. Ik weet niet hoe de wedstrijd op tv was, maar ik heb genoten (ookal kwam dat veelal door de sfeer). Ik zat naast het vak met de Brazilianen en heel de tijd werd er van beide kanten uitgedaagd natuurlijk. Vooral het getal 7 werd vaak gebruikt (7-1 tegen DLD). Op het veld waren er veel fouten. 1e helft Argentinië veel beter en Brazilië de tweede helft meester. Uitslag leek me dus terecht. Wat is die David Luiz toch een dombo met z'n rode kaart :'). Al met al was het voor mij, vanaf de tribune, een mooie ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij gingen de oogluikjes na de eerste helft wel een beetje dicht. Vond Argentinië niet slecht, maar vond ze ook teveel slordigheden hebben. Ik vind ook dat Higuain niet meer opgeroepen zou moeten worden. Het is dat hij een assist geeft, maar verder voegt hij weinig toe. Had ik liever de creativiteit van Dybala gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha heerlijk verhit potje Uruguay - Chile, opstootjes, Sampaoli die het veld in loopt en Cavani uitscheldt :D Wordt nog een pittige 2de helft.

:r 2-0 heerlijk, Muslera trapt de bal naar voren, Cavani kopt hem door en Pereira kopt hem achterwaarts over Bravo heen :D Wat nou combinatie voetbal haha. Ik kan genieten van Uruguay iig.

Ik ga stuk 3-0 :-D 2 corners, en 1 goal met 1 lange bal en 1 keer doorkoppen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ga slapen, want hier komt niets positiefs meer uit. Wat een schandelijke ploeg is dat Uruguay toch ook. Zie dit nog wel een 3-0 worden ook. Zal de 3e poging naar voren dan wel zijn.

Oh, het is dus 3-0 :cab:. Nou, dan gooi ik er wel een 4-0 tegenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arevalo bijna 4-0 als die ook nog eens scoort :r Wel knap hoor 33 jaar, en zo goed en fel op Vidal spelen 1 van de beste middenvelders ter wereld die voor 30/40 miljoen een transfer maakt die hij onzichtbaar maakt.

Vargas publiek uitschelden en middelvinger opsteken jammer zal wel geschorst worden.

Valdivia nog rood.

Overigens:

iyfoua.png

Zo slecht nog niet.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hamza weg? Waar the fuck slaat dat nou weer op? Dit slaat echt helemaal nergens op, dit is echt mensonterend en weer beneden alle peil weer naar het verschrikkelijke beleid terug. Waarom kan een man die 3 prijzen heeft gewonnen 4 maanden terug niet gewoon paar jaar blijven? Al wou hij blijkbaar zelf weg.

Ik ben klaar met zijn Umut fetish, en geruchten zeggen dat hij juist Umut en Burak bleef beschermen terwijl het bestuur een spits wilt.

Volgens Fanatik heeft PSV interesse in Mehmet Topal. Onhaalbaar lijkt me toch? Basisplaats bij Fenerbache, was dit seizoen zelfs al eens aanvoerder. Of speelt er iets?

Contract loopt af eind van het seizoen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hamza weg? Waar the fuck slaat dat nou weer op? Dit slaat echt helemaal nergens op, dit is echt mensonterend en weer beneden alle peil weer naar het verschrikkelijke beleid terug. Waarom kan een man die 3 prijzen heeft gewonnen 4 maanden terug niet gewoon paar jaar blijven? Al wou hij blijkbaar zelf weg.

Ik ben klaar met zijn Umut fetish, en geruchten zeggen dat hij juist Umut en Burak bleef beschermen terwijl het bestuur een spits wilt.

Contract loopt af eind van het seizoen.

Ah oké, dat wist ik niet, bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onzin dit, ik sta echt met open mond naar de ontwikkelingen te kijken. Dursun zei vorige week nog dat Hamza trainer is zolang hij er zelf ook is en nu wordt gemeld dat fucking Denizli het gaat overnemen? Bah, schijtzooi zeg echt waar wat een club, wat een land.... Ik wil duidelijkheid, wat is er gebeurt? Waarom nu deze beslissing? Waarom laten de spelers niks van zich horen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms moet je helemaal niet kijken naar tactieken, mooi voetbal, samenspel. Zeker niet bij iemand als Hamza, iemand die zo'n lief en goed mens is soms veel belangrijker. Ik vergeef dit bestuur het niet als we aankomen met fucking Mustafa Denizli of een andere kut coach. Nee Lucien Favre is mijn favoriet, mocht hij komen dan ben ik een blij man maar elk ander kut alternatief slaat helemaal nergens op. Hamza heeft als beginnend trainer 3 prijzen in een jaar gepakt, was een warme man, een clubman misschien wel een reden dat we Wes nog tot 2018 onder contract hebben staan dan gaan we geen Denizli aanstellen no way.

Het ga je goed Hamza!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms moet je helemaal niet kijken naar tactieken, mooi voetbal, samenspel. Zeker niet bij iemand als Hamza, iemand die zo'n lief en goed mens is soms veel belangrijker. Ik vergeef dit bestuur het niet als we aankomen met fucking Mustafa Denizli of een andere kut coach. Nee Lucien Favre is mijn favoriet, mocht hij komen dan ben ik een blij man maar elk ander kut alternatief slaat helemaal nergens op. Hamza heeft als beginnend trainer 3 prijzen in een jaar gepakt, was een warme man, een clubman misschien wel een reden dat we Wes nog tot 2018 onder contract hebben staan dan gaan we geen Denizli aanstellen no way.

Het ga je goed Hamza!

Het zit je nog niet echt mee met je favoriete clubs dit jaar hé? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites