Sanel Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 :( tragisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 ?? Tot die penalty hadden ze echt niks in te brengen. Ik moet zeggen, heb enkel de eerste helft gezien, en daarin vond ik Paraguay de betere ploeg. Los van die goal deed Brazilië verder helemaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Die mening deel ik ook Simon. Vond Paraguay af en toe erg leuk voetballen en Brazilië vond ik zeker niet beter. Lijkt mij overigens ook dat Argentinië van zijn fouten geleerd heeft. Paraguay in leven houden is gewoon niet slim, die blijven met Nelson Valdez gewoon vechten en je zag tegen Argentinië ook al dat het ze duur kwam te staan. Ik zou niet verbazend opkijken als Argentinië er gewoon uit ligt zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Die mening deel ik ook Simon. Vond Paraguay af en toe erg leuk voetballen en Brazilië vond ik zeker niet beter. Lijkt mij overigens ook dat Argentinië van zijn fouten geleerd heeft. Paraguay in leven houden is gewoon niet slim, die blijven met Nelson Valdez gewoon vechten en je zag tegen Argentinië ook al dat het ze duur kwam te staan. Ik zou niet verbazend opkijken als Argentinië er gewoon uit ligt zo. Wat verwacht je van de wedstrijd Chili - Peru? Gaat Peru tegen Chili ook weer maximaal verdedigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Nee, dat denk ik niet. Ook omdat de kracht van Peru meer in de aanval zit. Wel zie ik ze behoudender spelen met de nadruk op de counter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 (bewerkt) ?? Tot die penalty hadden ze echt niks in te brengen. Onzin man. Ik heb de wedstrijd gezien dus statistieken hoef ik niet eens perse te kijken maar ook daarin is Paraguay op alle fronten beter op balbezit na. 59 - 41 balbezit 6-11 schoten 3-6 schoten op goal 3-4 schoten niet op goal 4-7 corners 5-2 Keeper die handelend moest optreden Sowieso Chili, Paraguay en Peru spelen juist leuk en voor hun kwaliteiten prima. Terwijl Colombia, Urugay, Brazil en Argentinie juist tegenvallen imo. Chili - Peru wordt ook heerlijk :< 29 juni 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Argentinië valt tegen? Lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Had meer verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Zin in Chili vanavond. :< En dan bedoel ik niet het voedsel. Wedstrijd tegen Uruguay heb ik helaas niet kunnen zien. Gun het Chili wel het meeste, Chili-Argentinië zou een mooie finale zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Overigens Jara toch 3 wedstrijden geschorst [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Mag ook weg bij Mainz die dit niet tolereren. Heeft trouwens ook een keer blijkbaar aan de billen van Higuain gezeten :r Even over Argentinië en vooral Messi. Bron VI: 100 interlands 46 goals. Zonder oefeninterlands (Kwalificatie, Copa, WK) 63 interlands 22 goals In die 63 interlands blijft die ook 44 keer op 0 staan. Hij heeft 3 hattricks gemaakt bij Argentinië alle 3 in oefenwedstrijden onder andere laatste keer tegen Guatemala. 28 interlands op toernooien (Copa en WK) 8 goals. Knock out fases van Copa en WK heeft die tot nu toe 11 wedstrijden en 2 goals. 9 wedstrijden waar die niet scoort. Opvallende cijfers wel :cab: Tuurlijk is die veel meer waard dan statisieken maar toch. Ben dan wel altijd benieuwd naar ongeveer dezelfde cijfers maar dan van Ronaldo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Argentinië valt tegen? Lol. Ik geloof mijn ogen niet, maar ik ben het met Cim eens. Ik vind gezien het materiaal van Argentinië, de ploeg erg tegenvallen. Die kunnen en moeten veel meer dan dat ze hebben laten zien. Met zo'n ploeg mag je eigenlijk helemaal niet tegen Paraguay gelijk spelen, of maar 1-0 van Jamaica winnen en wat ik uit de samenvatting tegen Colombia heb gezien, vond ik ze ook niet zo heel best. Ik blijf er bij dat ik Paraguay best wel de finale zie halen morgennacht. Gonzalo Jara inderdaad voor 3 wedstrijden geschorst. Het is gelukkig ook niet een beetje het toernooi van de mongolen. De één zuipt en rijdt terug zijn 1 week oude Ferrari in de prak met aan de andere kant ook gewonden.. de ander geeft een kopstoot en is zeer onsportief, nog één steekt zijn vinger in iemand zijn hol en dan heb je een paar van die lijpo's bij Uruguay die er alles aan doen om de carrieres te beëindigen van de Chilenen. Maar goed, volgens mij is er ook nog nooit een fair play award uitgereikt aan een Zuid-Amerikaanse ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Vond Argentinië tegen Paraguay driekwart van de wedstrijd goed, gaven het alleen dom weg in dat laatste stuk. Tegen Uruguay waren ze duidelijk de betere en wonnen verdiend. Tegen Jamaica, tsja. Als je tegen dat soort grut speelt, daar speelt niemand galavoetbal tegen hoor :cab: die zijn zo slecht dat je zelf ook rustig aan gaat doen. Tegen Colombia waren ze écht goed. Samenvattingen zeggen helemaal niets. 90 minuten gedomineerd en een karrevracht kansen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 (bewerkt) Ik geloof mijn ogen niet, maar ik ben het met Cim eens. Ik vind gezien het materiaal van Argentinië, de ploeg erg tegenvallen. Die kunnen en moeten veel meer dan dat ze hebben laten zien. . What's new.... spelen al de laatste 10 jaar zo maar goed. Laatste WK ook een en al groot drama, kijk hoe die finale werd gehaald. Poule met Bosnie, Nigeria en Iran. Tegen Bosnië ging angsthaas Sabella nog 5-3-2 spelen ook. Verder Zwitserland, België en Nederland. Allemaal ook op het nipt gewonnen. Het zijn net Grieken. 29 juni 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Ik vind het toch bijzonder dat er hier geen kaart wordt gegeven aan Vidal ook al is het gewoon geel, nice dat Zambrano niet gaat janken en zich laat vallen sowieso toffe verdediger dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Lekker eerste kwartier hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Peru de beste kansen wordt een pot dit : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Zambrano :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Ongelofelijk :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Ohhh zieke goal, Chili speelt echt heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Die Guerrero wat een heerlijke spits : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Ja goed, zijn naam in het Nederlands is niet voor niets Jose Paolo Krijger. Heerlijke speler inderdaad, ook fysiek erg sterk, maar dat zijn die Peruanen ook al snel. Het is eigenlijk oprecht jammer dat ze bij een Peru geen Sampaoli of Bielsa hebben rondlopen, want die zouden van dit Peru dat niet eens sterspelers heeft als een Vidal of Alexis een heerlijk elftal maken. Wat overigens even vergeten wordt is dat er een Argentijnse trainer de Copa America gaat pakken. Best knap op zich. Chili (Jorge Sampaoli) - Peru (Ricardo Gareca) Argentinië (Gerardo Martino) - Paraguay (Ramón Diaz) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 (bewerkt) Zit Chili ook niet tegen, doelpunt was natuurlijk buitenspel Woooow Peru, hoe die de tweede helft spelen damn 30 juni 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Verdiende gelijkmaker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Ohhhh Vargas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Dat die maar gewoon bij Napoli blijft, is 10x beter dan die Zapata en past perfect bij hun spel _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten