ivago Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Bedankt @chrisje1993 ik heb me er sowieso kostelijk mee geamuseerd Zou het natuurlijk wel zalig vinden als @Keko die fakkel wil overnemen, want ik ben nog lang niet uitverteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Haha wat een einde. Toen we deze eindspurt inzetten stond ik op iets meer dan 20 punten. Nooit gedacht (gedeeltelijk) eerste te worden. Gefeliciteerd medewinnaars en @chrisje1993 voor de organisatie. Tof dat je het wilt overnemen @Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Vierde, op twee punten van de nummer 1. Of zoals Falco zou zeggen: NEEEEEEEIIIINNNNNNNNNN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 ???? 1ste!!!!! thx lieverd het was super. En @Keko gelukkig en thx dat je over wilt nemen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Nog vrije val gedaan precies.. Bedankt @chrisje1993 en hopelijk komt er snel vervolg @Keko. Alvast bedankt dat je hiermee verder wilt gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Een nieuwe host, een nieuwe ronde. Ik ga binnenkort eens uitvogelen hoe het hele systeem van @chrisje1993 werkt en dan zal ik ook de puntentelling updaten. Tot die tijd mogen jullie in ieder geval even broeden op een nieuw liedje! Het onderwerp voor Ronde 5 is: Beestenbende Hierbij is het de bedoeling dat je een liedje zoekt waar in de titel een dier vermeld staat. Dit mag van alles zijn, je mag van een mug een olifant maken. Ook de taal is vrije keuze. Ik geef jullie tot volgende week: Dinsdag 30 maart 18:00 Oude tussenstand (heb ik iedereen gelijk getagd): 1. @Kowet 60 PTN. 2. @Titan 58 PTN. 3. @nasje92 54 PTN. 4. @Roprop 44 PTN. 5. @Tamara84 44 PTN. 6. @ElPrincipito 42 PTN. 7. @chrisje1993 38 PTN. 8. @Chiemel 38 PTN. 9. @Fabian. 32 PTN. 10. @komodo25 30 PTN. 11. @ivago 30 PTN. 12. @Badmuts 24 PTN. 13. @Keko 24 PTN. 14. @Tim' 20 PTN. 15. @Satyr 14 PTN. 16 @hjs 0 PTN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2021 @KekoIk zal je straks even een pb sturen waarin ik het je wel uitleg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 (bewerkt) @Keko, telt beast als dier in dit geval? 23 maart 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 53 minuten geleden zei Satyr: @Keko, telt beast als dier in dit geval? Fair enough Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Dit is een thema dat ik sowieso graag had zien voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Oeps, ik was het misschien een beetje vergeten dat ik dit ging organiseren Bij deze de inzendingen. Graag de punten als vanouds, maar dit keer in een PM naar mij Schotland: Noord Korea: Indonesië: Filipijnen: Montenegro: Galapagos Eilanden: Gambia: Rusland: Noorwegen: Kroatië: Kiribati: @hjs@Satyr@komodo25@Titan@Kowet@Fabian.@nasje92@Tim'@chrisje1993@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Ik krijg 9x punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Oei er zijn redelijk wat mensen afgevallen? Jammer, dacht dat alleen vrouwen dat steeds wilden doen. No offense @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 30 minuten geleden zei ivago: Oei er zijn redelijk wat mensen afgevallen? Jammer, dacht dat alleen vrouwen dat steeds wilden doen. No offense @Tamara84 Ik wou ook mee doen en had (dacht ik) ook een nummer ingezonden. Maar toen ik er niet bij stond en in mijn pb ging kijken zag ik dat mijn bericht nog in concept stond ?. Dus volgende ronde doe ik gewoon weer mee! En afvallen staat bij de meeste inderdaad wel hoog op het lijstje ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Staan welk leuke songs tussen,moeilijke bevalling om ze te ranken. Dinsdag komt die ranking eraan.Ben nu bezig met een lange afspeellijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Wat hebben inzendingen met land te maken? Gewoon uit interesse... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Niks,je kan land kiezen dat je wilt vertegenwoordigen. Dan probeer je zoveel mogelijk punten te scoren voor dat land in een bepaald thema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Oh, ook vergeten wat in te zenden. Mja, prima, merk dat ik de laatste tijd toch weinig aan alle activiteiten toekom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Iedereen maar even taggen, graag ontvang ik alle punten voor aankomende maandag @hjs@Satyr@komodo25@Titan@Kowet@Fabian.@nasje92@Tim'@chrisje1993@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Dit weekend heb je ze. Denk zelfs vanavond al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 april 2021 Auteur Share Geplaatst 15 april 2021 Mijne had je al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 april 2021 Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) Punten - Schotland En we gaan weer beginnen. Schotland mag ditmaal het startsein geven. Zelf hopen ze met Stereophonics hoge ogen te gooien, of dat gaat lukken zal pas komende dagen duidelijk worden. Laten we kijken wat Kowet voor ons in petto heeft (en of het linkje werkt uiteraard!): https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/379929/1/1/k3n2e4ogfj @hjs@Satyr@komodo25@Titan@Kowet@Fabian.@nasje92@Tim'@chrisje1993@ivago 21 april 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 april 2021 Share Geplaatst 21 april 2021 Ik sta niet laatste, hoera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 april 2021 Share Geplaatst 21 april 2021 Stop the count Even een klein verzoekje: zou je in elke uitslag-post een spoilertje ofzo kunnen meenemen van welk nummer bij welke deelnemer hoort? Anders moet ik elke keer terugscrollen naar wie nu weer tweede achter mij mag staan en daarvoor ben ik toch stiekem wat te lui aangelegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 april 2021 Share Geplaatst 21 april 2021 1 minuut geleden zei Tim': Stop the count Even een klein verzoekje: zou je in elke uitslag-post een spoilertje ofzo kunnen meenemen van welk nummer bij welke deelnemer hoort? Anders moet ik elke keer terugscrollen naar wie nu weer tweede achter mij mag staan en daarvoor ben ik toch stiekem wat te lui aangelegd Potsiedosie ik dacht dat dat in de stemming zou komen te staan. Zal het in het vervolg toevoegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten