Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Urbeto:

Had niet meer verwacht nog zo 'dichtbij' de koppositie te komen, dus des te leuker dat het cijferkundig nog mogelijk is in de laatste beurt (y)

Je loopt nu al zes rondes op rij in haha. Goed bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jkbDjqm.jpeg

De grote ontknoping van de eerste ronde. En wordt het dan toch de gedoodverfde favoriet Tim die de overwinning lange tijd al kon ruiken of weer Urbeto de overwinning op zijn Feyenoords te stelen. Rykjvk1 die Fleet Foxes heeft ingestuurd zal het zo laten weten. De Amerikaanse band uit Seattle komt uit voor Schotland. De zeskoppige band noemt hun muziek harmonische pop-barok muziek. De band werd in 2005 opgericht als pineapple maar een lokale band heete al zo waardoor ze de naam The Fleet Foxes hebben aangenomen wat later Fleet Foxes werd. Tussen het tweede album en de derde zat bijna tien jaar ( 2008-2017 ) Door het gekozen nummer is er een tweede dubbele aliteratie want ze sturen het nummer White Winter Hymnal in

De punten uit Schotland.

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos

@Djordison @Kyrill Doen jullie nog mee voor de volgende ronde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja. Wat moet ik zeggen? Het is mijn debuut bij het spel in een muziekboard en dan kan je niet ontevreden zijn met een plekje net buiten het podium in het eerste rondje. Toch had ik al gauw een beetje spijt, ik heb vooral een 'safe' nummer gekozen waarvan ik wist dat ie wel aardig wat punten zou scoren. Vanaf nu gaan we alleen nog maar echt voor persoonlijke favorietjes (mits van toepassing).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hePOBVG.jpeg

@Keko has left the building maar gelukkig lag er nog een @Badmuts in de badkamer. Hierdoor gaan we met evenveel deelnemers door naar ronde 2. Rap & HipHop was het nieuwe thema. Veel geroezemoes dat het voor veel deelnemers niet hun ding was. En dat op dit forum waar Woke en inclusiviteit zo hoog in het vaandel staan. Maar laten we het hier vooral leuk en luchtig houden ( mocht iemand hier serieus op willen ingaan verwijs ik je graag door naar het SCC gedeelte van het forum ) Maar het viel mij op dat in het muziek gedeelte niet of nauwelijk wordt gepost in de diverse spellen/luister nu gedeeltes. Is het het mijn favoriete genre , nee absoluut niet. Zitten er heerlijke nummers tussen? Jazeker. De inzendingen waren lekker afwisselend en kan zeggen dat deze spotifylijst regelmatig gaat aanstaan tijdens het rijden. De nummers waar jullie uit mogen kiezen zijn

En the Spotify lijst

Deadline voor de stemmen einde van de maand hopelijk eerder

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Badmuts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Uhmm ik weet niet wat jij bedoelt vriendje, ik heb gisteren gewoon de Eminem, Royce Da 5''9 Versie al gesluiterd:sorry:

Daarnaast was het zkr 5x zo handig geweest dit per PM naar Djurovski te doen ipv hier open en bloot .....

Stel je niet aan. We mogen toch aannemen dat niemand hier nu meer of minder punten uit gaat delen omdat 'ie toevallig weet welk nummer Roprop ingestuurd heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Stel je niet aan. We mogen toch aannemen dat niemand hier nu meer of minder punten uit gaat delen omdat 'ie toevallig weet welk nummer Roprop ingestuurd heeft. 

Dan weet ik iig wat ik waard ben :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Urbeto:

Post jij niet zulke onzin. De bedoeling is dat je anoniem blijft voordat iedereen stemt, dat is de hele bedoeliing /opzet van het spel. En daarnaast post ie 40 minuten geleden dat het niet klopt, en een versie die wel ''klopt'' terwijl ik op mijn overleden moeder zweer, de versie die wel klopt dat  ik die  gister middag gewoon al geluisterd heb 100%;e:cab: In elk opzicht was een PM naar spelleider de betere optie geweest zucht.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Post jij niet zulke onzin. De bedoeling is dat je anoniem blijft voordat iedereen stemt, dat is de hele bedoeliing /opzet van het spel. En daarnaast post ie 40 minuten geleden dat het niet klopt, en een versie die wel ''klopt'' terwijl ik op mijn overleden moeder zweer, de versie die wel klopt dat  ik die  gister middag gewoon al geluisterd heb 100%:cab: In elk opzicht was een PM naar spelleider de betere optie geweest zucht.

Tuurlijk was het handiger geweest om Djuro een privébericht te sturen, maar wat heeft het nu voor zin om iemand daar op aan te gaan zitten vallen? Iemand zo ter verantwoording roepen maakt het er allemaal niet gezelliger op. We hebben het immers over een muziekspelletje op een altijd gezellig forum. Laten we het dus ook niet groter maken dan het is.

En wat betreft het nummer: de fout zat hem in de Spotify playlist, niet in de YouTube video's. De videoclips klopten immers al wel, zoals jij ook aangeeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Tuurlijk was het handiger geweest om Djuro een privébericht te sturen, maar wat heeft het nu voor zin om iemand daar op aan te gaan zitten vallen? Iemand zo ter verantwoording roepen maakt het er allemaal niet gezelliger op. We hebben het immers over een muziekspelletje op een altijd gezellig forum. Laten we het dus ook niet groter maken dan het is.

En wat betreft het nummer: de fout zat hem in de Spotify playlist, niet in de YouTube video's. De videoclips klopten immers al wel, zoals jij ook aangeeft. 

Ik heb hem gisteren ''gewoon'' op Spotify geluisterd. Voor de rest met je eens, ik houd er verder over op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites