Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Voor de geïnteresseerden, onderbouwing van mijn punten! 

Spoiler

0 Oost Timor

Dit vind ik echt helemaal niks. Niet mijn genre. 0 punten.

0 Noorwegen

Body Count ooit al eens op Pinkpop gezien, toen weggelopen. Dit nummer bevestigt maar weer waarom ik ben weggelopen. 0 punten.

0 Zweden

Dit is niet mijn ding, De stem irriteert mij een beetje. Matig. 0 punten.

1 Noord-Korea

Mijn eerste puntje gaat naar Noord Korea. Dit is ook niet mijn ding, toch heeft deze net wat meer inhoud wat maakt dat hij toch een puntje krijgt. 

2 Italië

Waar kijk en luister ik naar? Ik heb geen idee. Toch blijf ik kijken en luisteren en vermaakt het mij op zich ook wel. Het eerste nummer waar ik iets van een glimlach van op mijn gezicht krijg.. Of het nou echt om de muziek is weet ik niet. Toch 2 puntjes naar Italië.

3 Gambia

Ja, op zich een prima remix van TWOD. Gewoon prima, niet meer, niet minder. 3 punten.

4 Verenigde Staten

Lekker easy-listening muziek, met een goede cappuccino en de overgebleven pepernoten van Sinterklaas. Kan ik hier best van genieten. 4 punten naar de VS. 

5 Kiribati

Een gitaar en drums had dit nummer goed gedaan. Klein beginnen en uiteindelijk groot eindigen, toch kan dit mij ook best bekoren. Lekkere stem om naar te luisteren. Kan veel kanten op met deze stem. 5 punten!

6 Galapagos Eilanden

Ik mis een beetje pit in dit nummer. Toch wel lekker om naar te luisteren. Een goede subtopper. 6 punten!

7 Montenegro

Een klassieker. De beste van de Stones wat mij betreft. Moet er niet te vaak naar luisteren, maar daarom is het goed dat die hier weer even voorbijkomt. 7 punten voor The Stones uit Montenegro.

8 Rusland

Lekker om dit nummer weer eens te horen, zo lekker zelfs dat ik besluit 'm nog een keer te luisteren en 'm in mijn playlist te zetten. 8 welverdiende punten naar Rusland.

10 Argentinië

Yellow, na Fix You toch wel mijn favoriet van Coldplay. Ik kan er lang of kort over lullen, maar dit is gewoon echt goede muziek. Misschien niet de meest originele inzending, maar toch wel weer de 10 welverdiende punten naar Argentinie.

12 Indonesië

Tja... Wat kan ik ook anders? Als je het beste nummer ooit gemaakt instuurt, kan ik niet anders dan 12 punten geven. Niet origineel, maar ik kan er niet omheen. Als ik 11,5 punten had kunnen geven had ik dat gedaan, want live is ie nog een stukje mooier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

awlo7uvcqy.jpg

We zijn al weer bij het vierde land voor de punten. Het Noord-Korea van @ivago zal nu zijn punten bekend maken. In de eerste ronde wist hij maar 8ste te worden. Hij zal nu natuurlijk hoger willen eindigen. Tot nu toe staat hij 5de, nu nog afwachten of hij dit vast weet te houden. Deze ronde stuurt hij The National met Pink Rabbit af. De Amerikaanse indierockband werd opgericht in 1999 door vrienden uit Cincinatti. Het nummer Pink Rabbit staat op hun zesde album genaamd "Trouble will find me". Weet het nummer hier bij De Music Challenge hoge ogen te gooien?

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/4/4/fhzweyntcw

sb3sl7hbr8.png

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-12-2020 om 11:58 zei ivago:

8e, dat is niet om over naar huis te schrijven.

Maar ja ik ben thuis, waarom zou ik dan in godsnaam naar mezelf schrijven.

Op naar ronde 2!

Leuk dat er een paar deelnemers bijkwamen, alleen betwijfel ik of ik me er veel voordeel mee ga doen als ik zie wie het zijn :D

Leuk om te zien dat het andersom iig 10 punten waard is. :) Lekker hoor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

q2tshwl5.jpg

Dan mag nu de eerste debutant zijn punten geven. Kiribati van @Keko is aan de beurt. Zelf wilt hij gaan proberen om met Tamino - Indigo Night voor de winst te gaan. Tot nu toe gaat het de goede kant op met 1 puntje minder dan de koploper. Tamino heeft toch niet op de minste festivals al gestaan. Rock Werchter, Pukkelpop, Cactusfestival en Sziget. Daar mag hij nu dit muziek festival bij zetten ;) . In 2017 heeft hij hete nummer Indigo Night uitgebracht. In de Vlaamse Ultratop 50 bereikte hij hiermee de 14de plek. Waar gaat het eindigen bij de music challenge?

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/357249/5/5/uwnji2otbm

5mgzq64zrha9s.png

@Tamara84 @ivago @Badmuts @komodo25 @ElPrincipito @Chiemel @Titan @Kowet @nasje92 @Keko @Roprop @Fabian. @Tim' @Satyr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Chiemel:

Hoopte hier al op punten en kreeg er zelfs 10! Dank! Na 2 zeer goede rondes staan we opeens nog maar 6 punten van de nummer 1. Kan nog alle kanten op. 

Ja vond dat echt een lekker nummertje

24 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ai, 0 punten, pijnlijk. 

Als je een bierproeverij doet, zit ik ook niet te wachten op de Leffe Blond. ;c Prima bier, maar ik ben op zoek naar het bijzondere.

4 minuten geleden zei Fabian.:

Met 'maar' vier punten wel de koppositie gepakt

Ik heb het zeker niet minder spannend gemaakt bovenin, leuk om te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites