Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Het Nederlands elftal van 2024

Erwin.

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Zeus:

Van de Beek overschat en dan Ihattaren en Gravenberch. Tja. Je ziet vast veel wedstrijden van Feyenoord.

Ik neem aan dat je zelf ook tot de conclusie kunt komen dat die jongens 5 jaar jonger zijn? Zit echt veel meer potentie in. En daar gaat het geloof ik om in dit topic.

Maargoed, je mag mij in 2024 hier best taggen om je gelijk te halen als ik volledig ongelijk blijk te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei 007mark:

Ik neem aan dat je zelf ook tot de conclusie kunt komen dat die jongens 5 jaar jonger zijn? Zit echt veel meer potentie in. En daar gaat het geloof ik om in dit topic.

Maargoed, je mag mij in 2024 hier best taggen om je gelijk te halen als ik volledig ongelijk blijk te hebben.

Dus? Van de Beek is 23. Over vier jaar is hij 27. Nog genoeg tijd om een juiste club te vinden en dan heeft hij de perfecte leeftijd om op zijn top te zijn. Is ook veel completer dan Gravenberch en Ihattaren als middenvelder. Die jongens zijn dan nog steeds pas 22 en zullen dan enorme stappen moeten maken de komende seizoenen. 

De term 'overschat' vind ik ook niet echt van toepassing op Van de Beek. Als men hem al niet juist op waarde weet te schatten, zou ik eerder zeggen dat 'onderschat' meer passend is. In de wedstrijden dat hij mee mocht doen bij United was men vol lof over hem en droop de kwaliteit er vanaf. Niet eens zijn loopvermogen of scorend vermogen, maar vooral zijn voetbalintelligentie en techniek. Die supporters roepen ook niet voor niks om een basisplaats. Maar Solksjaer is gewoon een hele matige coach die zijn middenveld vol stopt met brekers op het moment. Pogba is voorlopig ook heilig, terwijl die zo goed niet speelt. Bruno Fernandes is dan weer gewoon heel goed. Die is op dit moment imo sowieso beter dan elke Nederlandse voetballer behoudens misschien Van Dijk. Wat dat betreft kan je ook wel stellen dat Van de Beek - en United zelf net zo goed - een wat vreemde keuze heeft gemaakt.

Gravenberch nu al een plek in het Nederlands elftal voorspellen terwijl hij op allerlei facetten in zijn spel nog heel kwetsbaar of matig is vind ik dan eerder een kwestie van overschatting. Idem dito met Ihattaren die als je hem als middenvelder zou moeten beoordelen nog oogt als een 15-jarige (of juist een veteraan). Die heeft fysiek én mentaal nog heel wat stappen te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Chiemel:

Over 4 jaar wel, daar gaat het om. Gravenberch speelt over 4 jaar bij Vitesse of is door Juventus verhuurd om in het B-elftal van Sporting Portugal te spelen. 

Ja precies

Over Gravenberch ben ik ook nog niet overtuigd, maar hij doet het wel goed dit seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik alles op een hoop gegooid dan had Bergwijn de basis gehaald, nu blijft ie een backup op rechts. Persoonlijk vind ik hem op links veel beter, maar ik bepaal niet alleen. Op links haalde Gakpo en Depay meer stemmen dan Stevie, die eerste gaat dan ook de basis halen volgens ons. Op rechts was het alleen AZ'er Calvin Stengs die Bergwijn uit de basis houdt. Alle gekozen namen hebben zich in ieder geval al op zijn minst in de eredivisie laten gelden.

nl2024.png.f14ee1872bcb3fbeac81ec84fa6790df.png

Bergwijn ||

Depay |||

Gakpo ||||

Kluivert |

Stengs |||||

Bergwijn |||

Ihattaren ||

Nog 1 plek te gaan, maar toch gaan we om 2 dingen stemmen. Ten eerste wie wordt de opvolger van van Basten, Kluivert, van Nistelrooij en van Persie? Vervolgens wil ik weten wie de opvolger wordt van Rinus Michels, Guus Hiddink, Bert van Marwijk en Louis van Gaal. Oftwel stuur mij per PM de spits en de trainer van het elftal van 2024.

@Chiemel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, deze zag ik wel aankomen. Ik had gekozen voor Depay en Bergwijn, maar ik denk dat veel mensen Depay voor de spitspositie hebben bewaard. Dus dan komt hij nu als tweede linksbuiten uit. Als ik het zo zie, is het trouwens wel een stuk minder triest gesteld met de potentie van onze vleugelspelers als mensen doen vermoeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment is Depay by far de beste optie voor in de spits. Op de vleugel vind ik hem nu al iets te log. Dan moet hij wat spieren over boord gooien en snelheid terug winnen. Over vier jaar is hij 29/30. Ik denk dat hij op korte termijn een stap gaat maken naar een grotere club en dan zal hij het moeten bewijzen. Doet hij dat; grote kans dat hij in 2024 dan ook nog de spits is. Maar gaat het tegenvallen dan is het wel een beetje klaar met die eeuwige potentie van Depay. Dan denk ik ook dat er mentaal iets gaat knakken bij hem, mocht hij en de buitenwereld tot de conclusie komen dat hij het nooit gemaakt heeft in de top.

Lastig, maar ik gok toch op het scenario dat hij het niet waar gaat maken. En dan zijn er nu een paar jonge spitsen die na één juiste stap misschien wel de man gaan zijn in 2024. Daar gok ik op. Hint: geen Boadu, die vind ik vooralsnog overschat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gravenberch bij NL elftal gehaald. Nou de criticasters kunnen los over het feit dat er een Ajax-bias zal zijn. 

Propper geblesseerd zeker? Eerstvolgende kanshebbers zouden wellicht Strootman, Rosario, Til of Veerman zijn. Dan kan ik de keuze nog wel begrijpen. Je kan je afvragen of een vervanger oproepen überhaupt nodig was. Eigenlijk is de toekomst van het middenveld redelijk zorgelijk. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Propper geblesseerd zeker? Eerstvolgende kanshebbers zouden wellicht Strootman, Rosario, Til of Veerman zijn. Dan kan ik de keuze nog wel begrijpen. Je kan je afvragen of een vervanger oproepen überhaupt nodig was. Eigenlijk is de toekomst van het middenveld redelijk zorgelijk. 

Dikgedrukt: Ja.

Veerman is overigens niet eens opgeroepen voor Jong Oranje en Til zit niet bij de selectie van Freiburg (ook blessure).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar staan we dan. Het is juli 2024, we hebben net Engeland en Frankrijk verslagen in de kwart en halve finales. Nu zijn we in Berlijn en spelen we tegen het gastland voor de titel van Europees kampioen. Wie had dat verwacht nadat we onder Frank de Boer een aantal dramatisch saaie jaren hadden gehad. Ten Hag heeft het echter geweldig op de rit gekregen. Met goudhaantjes als Frenkie de Jong, Calvin Stengs en Donyell Malen in de ploeg is het natuurlijk ook fijn werken. 

1327554554_2020-11-1310_50_01-Window.png.f70a1c763564d8971fb911d89e3beeee.png

Ten Hag: Zo ongedisciplineerd beginnen, dat kan echt niet | Nederlands  voetbal | AD.nl

Malen ||||
Zirkzee ||
Lammers ||
Brobbey |
Depay |||

Ten Hag ||||
F de Boer |
Bosz |||
van Bronckhorst |
Zeus |
R Koeman |

Het is een mooie selectie geworden, dank daarvoor. Ik ben van plan er binnenkort ook een te starten voor over 8 jaar, in de hoop wat meer verrassingen er tussen te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brobbey :-D Tuurlijk cim.

Props voor de stem op @Zeus trouwens :-D

Prima namen als je het zo ziet. Geen wereldtop van enkelen, maar je maakt zeker kans om ver te komen. Denk wel dat het nooit neergezet zou worden als het nu staat, zeker door een Ten Hag, maar soit.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Rogier.:

Brobbey :-D Tuurlijk cim.

Props voor de stem op @Zeus trouwens :-D

Prima namen als je het zo ziet. Geen wereldtop van enkelen, maar je maakt zeker kans om ver te komen. Denk wel dat het nooit neergezet zou worden als het nu staat, zeker door een Ten Hag, maar soit.

Nou nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht dat Depay over 4 jaar nog wel een basisplek heeft. Had het eerst al voor linksvoor, nu dan ook weer voor spits. 

Qua bondscoach had ik gewoon ff Koeman. Tegen die tijd is iedereen Frank wel zat en is Koeman ook al wel weer weg bij Barca. 

Van Bronckhorst zou ik heel raar vinden als je vlak daarvoor afscheid hebt genomen van Frank. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites