Kyrill Geplaatst 24 februari 2021 Share Geplaatst 24 februari 2021 1 uur geleden zei cimbomcu: Gatverdamme dat Atletico. Gun ze best wat hoor in de Spaanse liga maar als je tegen Chelsea 6-3-1 gaat spelen en gewoon geen kans hebt gehad mag je van mij eruit. Eens, ze zijn uit vorm laatste tijd. Lazio deed dat niet en ging tegen Bayern B met 1-4 onderuit... Ik heb het na 0-2 van Bayern afgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Op 23-2-2021 om 21:32 zei Zeus: Alles zodat Suarezje niks hoeft te doen, he. Simeone snapt het. Nu nog al die simplistische zieltjes die roepen dat Barca veel beter was geweest nu met Suarez en de titel al binnen hadden enzo. Barca met Suarez én Messi gapend voorop hadden nu al 3 doelpunten op hun kloten gekregen. Zeker met het materiaal wat zij dan erachter hebben staan. Hey een simplistische zieltje hier, Barca heeft ook zonder Suarez 3 doelpunten op hun klote gekregen (4 zelfs) tegen PSG. Nou wat is er veel veranderd sinds Suarez weg is.. Verder zie je dan de voorhoede van gister met Braithwaite - Messi - Trincao, als dat al geen armoede is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Fucking tof dat Chelsea dit doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 En-Nesyri knalt 'm even binnen zeg Wat een risicovolle penalty. Wel lekkere wedstrijden. Juve dat ook uit vrijwel kansloze positie ineens op 2-1 staat mét rood voor Porto. Genieten. Hopelijk verlengen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Wat gebeurde er allemaal bij Dortmund dan? Lekkere VAR chaos? Juve-Porto wel echt een allemachtig slechte pot hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 35 minuten geleden zei Regis: Wat gebeurde er allemaal bij Dortmund dan? Lekkere VAR chaos? Juve-Porto wel echt een allemachtig slechte pot hoor. Haaland die scoort, maar wordt afgekeurd omdat hij een overtreding maakte. Bleek dat er vooraf nog een overtreding werd gemaakt waardoor er een penalty gegeven werd. Kuipers ook lekker een zwakke beurt vanavond, man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Wat een huil pot is Juve - Porto geworden zeg, constant wel iemand op de grond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Juve Ronaldo mag deze goal zich wel aanrekenen, wat doet hij daar in godsnaam. Als hij gewoon normaal was blijven staan, had hij de bal weggetrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Uitgoal regel blijft toch iets onrechtvaardigs hebben he. Porto nu ook een halfuur extra om een uitgoal te maken en daar profiteren ze dan van. moet toch eens iets op bedacht gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Was te verwachten als je Chiesa eraf moet halen voor z'n Bernardeschi, Morata haalt ook gewoon nooit z'n niveau in topwedstrijden hé. Benieuwd op Pirlo z'n spullen mag pakken nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Regis: Uitgoal regel blijft toch iets onrechtvaardigs hebben he. Porto nu ook een halfuur extra om een uitgoal te maken en daar profiteren ze dan van. moet toch eens iets op bedacht gaan worden. Deels eens, vanuit het principe dat het moeilijker is om uitgoals te maken, is het ook moeilijker voor de uitploeg om in de verlenging winst eruit te slepen dan voor de thuisploeg. Lijkt me verder wel simpel op te lossen; bij verlenging tellen uitgoals niet meer dubbel. Hoop dat Pirlo nog wel mag blijven zitten @joostmakaay. Hebben ze zelf voor de wolven gegooid met zo'n matig team. Er is amper balans in het team, wie je ook neerzet, en dat is Nedved en Agnelli toch wel aan te rekenen. 9 maart 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Morata nooit goed in topwedstrijden? Juist wel. En verder: selectie is inderdaad matig, vooral middenveld en vleugels. Maar Pirlo bewijst zich tot nog toe ook zeker niet als een tactisch wonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 6 minuten geleden zei Rogier.: Deels eens, vanuit het principe dat het moeilijker is om uitgoals te maken, is het ook moeilijker voor de uitploeg om in de verlenging winst eruit te slepen dan voor de thuisploeg. Lijkt me verder wel simpel op te lossen; bij verlenging tellen uitgoals niet meer dubbel. Ja, de regel opzich is ook niet zo erg. Maar dat het doortelt in de verlenging maakt het onrechtvaardig. Dat laatste inderdaad de ideale oplossing. Maar mag hopen dat ze daar in Zwitserland dat ook wel kunnen bedenken 2 minuten geleden zei Zeus: Morata nooit goed in topwedstrijden? Juist wel. En verder: selectie is inderdaad matig, vooral middenveld en vleugels. Maar Pirlo bewijst zich tot nog toe ook zeker niet als een tactisch wonder. 1 van de slimste en mooiste middenvelders van de laatste jaren, die niet in staat is een functionerend middenveld neer te zetten. Blijft bijzonder en ergens ook wel pijnlijk. Had toch meer gehoopt van Pirlo zijn 'projectje' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 8 uur geleden zei Rogier.: Deels eens, vanuit het principe dat het moeilijker is om uitgoals te maken, is het ook moeilijker voor de uitploeg om in de verlenging winst eruit te slepen dan voor de thuisploeg. Lijkt me verder wel simpel op te lossen; bij verlenging tellen uitgoals niet meer dubbel. Lijkt mij juist logisch dat in de verlenging uitgoals wél meetellen, want de uitploeg moet dan een halfuur extra spelen uit tegen de thuispartij (normaliter met de fans aan hun zijde). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) Uitgoal regel is prima, niks aan veranderen aub. Juventus speelt sinds minuut 54 met man meer. Gewoon eigen incompetentie ze eruit liggen. Ik vind wel fijn club als Porto door is en niet Juventus. Als uitgoals niet mee tellen, worden CL duels alleen maar nog saaier... 10 maart 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Ik moest daar gisteravond ook aan denken, de uitdoelpunt regel. Ik denk echter dat wanneer je deze afschaft het niet ten goede van zowel het spel als de fysieke gesteldheid van de spelers op het hoogste niveau zal komen. We gaan dan veel meer verlengingen zien, waar normaliter al weinig tot niks gebeurd en we ploegen het vaak zien 'uithouden' tot de penalty's. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, zoals gister waar er wel het één en ander gebeurde. Ik denk ook dat een extra half uur spelen helemaal niet goed is voor de spelers, gaan we weer veel meer spierblessures en andere kwaaltjes zien. Speel je bijvoorbeeld op zondag 90 minuten, woensdagavond 120 minuten en dan weer in het weekend 90 minuten. Dan zijn de spiertjes, de enkeltjes en de knietjes snel aan de beurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Dat middenveld van Juve is zo eenzijdig. Mist elke vorm van creatieve passing centraal. dat ze daar niets aan gedaan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Wat een monster is die Pepe nog op 38-jarige leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Vanavond even 0-4 winnen en lekker de treble binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Goed spul, doe mij ook wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 5 uur geleden zei Sophomore: Goed spul, doe mij ook wat Het heet naproxen, kan je denk ik bij je plaatselijke apotheek wel krijgen. Eerst verwijsbriefje van je huisarts vragen trouwens, of je zegt dat je het voor mij moet ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Sjonge jonge word ook tijd dat ze de regels wat gaan aanpassen. Ja natuurlijk, hij raakt hem op de hak. Maar die bal gaat rechtstreeks op de keeper af en die man had 0,0 % kans uberhaupt ook maar bij die bal te kunnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Wat speelde Frenkie een gruwelijke pot zeg. Wat een schitterende en unieke speler blijft dat toch. 1 van de lichtpuntjes in een redelijk saai elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 5 minuten geleden zei Regis: Wat speelde Frenkie een gruwelijke pot zeg. Wat een schitterende en unieke speler blijft dat toch. 1 van de lichtpuntjes in een redelijk saai elftal. Pedri was nóg beter imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Zeus: Pedri was nóg beter imo. Die was ook goed ja. Maar Frenkie man o man. Niet onder druk te zetten die gast, iedere bal is goed. Ben nog steeds een beetje verliefd op dat ventje Echt zo'n type voetballer waarom ik althans ooit zo van dit spelletje ben gaan houden. Hoop we dat Barca echt een snel afstand gaat doen van de Dembele, Griezzmann, Mingueza, Lenglet etc . Wat een ergernis leveren die gasten op zeg. 10 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten