Arsène Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Ik doe die FO en zilver tegelijk. Helaas niet genoeg spelers om verder te combineren. Ik zal voor Overmars gaan, is toch altijd wel 1 van mijn favoriete icons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Hier ook Marcie Netto en de fodder packs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 Hier baby/mid en de fodder packs tijdens TOTY. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 december 2021 Auteur Share Geplaatst 17 december 2021 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: Hier baby/mid en de fodder packs tijdens TOTY. Idem maar denk zonder de 81x25. Of wel die pack en iker erbij. 16 tokens totaal, prima., Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Was me weer het WL'je hoor. De 4-1-2-1-2 van @ReneLeBlanc uitgeprobeerd met het supertrio Neymar - Kenny - Vini POTM. Als de brandweer tot de 12 en gestopt. Hoopte zo op Atal pick, maar uiteraard was het weer drie keer niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Was me weer het WL'je hoor. De 4-1-2-1-2 van @ReneLeBlanc uitgeprobeerd met het supertrio Neymar - Kenny - Vini POTM. Als de brandweer tot de 12 en gestopt. Hoopte zo op Atal pick, maar uiteraard was het weer drie keer niks. Goed om te horen chef. Heb m zelf tot 13 gespeeld voor de swap speler. Kan nu die icon sbc doen als ik door mn fodder heen ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Partybag was een groot succes: Danny Ings OTW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Ja ik had die Spaanse spurs linksback.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Op 20-12-2021 om 10:46 zei ReneLeBlanc: Goed om te horen chef. Heb m zelf tot 13 gespeeld voor de swap speler. Kan nu die icon sbc doen als ik door mn fodder heen ben. Nou ik heb er nog niet heel veel meegespeeld maar de wedstrijden die ik heb gespeeld lopen wel erg lekker. Zit er aan te denken om Aouar SBC te doen aangezien ik die van Fekir toentertijd niet heb gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Ik ga Aouar denk ook wel doen. Vind ik elk jaar één van de leukste CM kaarten dus kan het niet over mn hart verkrijgen om m niet te doen. Baal alleen dat fodders overinvested lijken te zijn want het stijgt voor geen meter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Vorig jaar die Freeze Aouar, genieten was 'ie hoor. Beste en favo kaart tot nu toe deze FIFA: Vini POTM Wat een belachelijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Nee, mijn investeringen in 87 spelers betalen zich ook nog niet echt uit Wou wat Nederlandse icons kopen daarvan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Momenteel is dit mijn team. Heb slechts 12k, maar wil eigenlijk dolgraag de Aouar SBC doen. Was vorig jaar enorm fan van zijn kaart. Ik speel afwisselend 4-3-1-2, 4-2-2-2 en 4-2-3-1. Trent, Varane en Lloris tradeable. Zaha, Haller, Neres en Fekir waren uiteraard SBC's. Iemand met dé gouden tip? Spelers in het team + de reserves zijn eigenlijk alle spelers die ik heb. Iedereen op de Ajacieden en Malen na is untradeable. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 december 2021 Share Geplaatst 22 december 2021 Je hebt Fekir dus je squad is al endgame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Man, al die verschillende kaarten. Als ik dat zo zie verlang ik terug naar het begin van FUT. Begon zo goed (als DLC), maar wat een melkkoe is het geworden zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Ja dat is wel een groot minpunt idd. Pluspunt is wel dat de pace niet meer zo bepalend is om het verschil te kunnen maken. Dat was in de beginjaren wel anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei NicoHaak: Ja dat is wel een groot minpunt idd. Pluspunt is wel dat de pace niet meer zo bepalend is om het verschil te kunnen maken. Dat was in de beginjaren wel anders. Oh dat scheelt. Al was dat in de eerste twee edities ook niet zo van belang. Krijg je wel nog steeds een handicapboost als je met een zilveren/bronzen bank of zelfs team speelt tegenover een (veel) sterker team? Waren nog eens tijden, dat je met een zilver eredivisie team de dure gouden teams wegspeelde. 23 december 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 3 minuten geleden zei Rossi: Oh dat scheelt. Al was dat in de eerste twee edities ook niet zo van belang. Krijg je wel nog steeds een handicapboost als je met een zilveren/bronzen bank of zelfs team speelt tegenover een (veel) sterker team? Waren nog eens tijden, dat je met een zilver eredivisie team de dure gouden teams wegspeelde. Die bronzen en silver toernooien waren echt geweldig he. En idd zelf in het begin met een silver mexicanen elftal gespeeld ook en dat was voor fijner dan zo'n goud elftal. Zo'n boost wat je zegt gaat niet meer op. Voorgaande jaren speelden mensen nog wel met een bronzen bank om minder goede tegenstanders te krijgen via matchmaking geloof ik. Al moet ik zeggen dat ik niet zeker weet of dat echt uitmaakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 na rewards er dit van gemaakt. Die vieira niet normaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 december 2021 Share Geplaatst 23 december 2021 Op 22-12-2021 om 09:56 zei NicoHaak: Ja ik had die Spaanse spurs linksback.. Regulion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 december 2021 Share Geplaatst 27 december 2021 (bewerkt) Wat irritant dat mensen het Golden goal-principe niet begrijp bij die Friendly-objectives t.b.v. de Swap-tokens, een token grinden duurt soms uren op die manier. Die WW Ibra trouwens, wat een absurde kaart, zag al in enkele videos op YouTube dat iedere corner zowat een goal is. 27 december 2021 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 december 2021 Auteur Share Geplaatst 28 december 2021 Op 27-12-2021 om 15:06 zei joostmakaay: Wat irritant dat mensen het Golden goal-principe niet begrijp bij die Friendly-objectives t.b.v. de Swap-tokens, een token grinden duurt soms uren op die manier. Die WW Ibra trouwens, wat een absurde kaart, zag al in enkele videos op YouTube dat iedere corner zowat een goal is. Ja joh tering irritant. En als ze zelf scoren op start drukken en verwachten dat je gaat. GG leek iets positiefs voor de community te zijn maar toch zijn er altijd van zulke droeftoeters. Die Teze kaart is ook absurd. Overigens erg jammer dat werkelijk alle promo geleakt wordt. Nu ook weer alles voor headliners en de sbc’s er omheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 37 minuten geleden zei Vitesse88: Ja joh tering irritant. En als ze zelf scoren op start drukken en verwachten dat je gaat. GG leek iets positiefs voor de community te zijn maar toch zijn er altijd van zulke droeftoeters. Die Teze kaart is ook absurd. Overigens erg jammer dat werkelijk alle promo geleakt wordt. Nu ook weer alles voor headliners en de sbc’s er omheen. Heb mezelf 10 potten zitten ergeren, om vervolgens 87 Aguero als hoogste uit m'n 85+ x10 pack te krijgen. Zou mooi zijn als EA ineens compleet andere spelers zou releasen, waardoor alle mensen die in die leaks hebben geïnvesteerd de fout ingaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Ik doe al jaren niks met FUT maar ik snap niet wat jullie bedoelen. Als je golden goal maakt hoort de wedstrijd toch per definitie afgelopen te zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Ik doe al jaren niks met FUT maar ik snap niet wat jullie bedoelen. Als je golden goal maakt hoort de wedstrijd toch per definitie afgelopen te zijn? Het is niet echt "golden goal", het is meer een ongeschreven regel (voor sommige dus) zodat je de objectives snel kunt halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten