Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Thierryvane:

Was me weer het WL'je hoor. De 4-1-2-1-2 van @ReneLeBlanc uitgeprobeerd met het supertrio Neymar - Kenny - Vini POTM. Als de brandweer tot de 12 en gestopt. Hoopte zo op Atal pick, maar uiteraard was het weer drie keer niks. 

Goed om te horen chef. Heb m zelf tot 13 gespeeld voor de swap speler. :D Kan nu die icon sbc doen als ik door mn fodder heen ben. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-12-2021 om 10:46 zei ReneLeBlanc:

Goed om te horen chef. Heb m zelf tot 13 gespeeld voor de swap speler. :D Kan nu die icon sbc doen als ik door mn fodder heen ben. :D 

Nou ik heb er nog niet heel veel meegespeeld maar de wedstrijden die ik heb gespeeld lopen wel erg lekker. 

Zit er aan te denken om Aouar SBC te doen aangezien ik die van Fekir toentertijd niet heb gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel is dit mijn team. Heb slechts 12k, maar wil eigenlijk dolgraag de Aouar SBC doen. Was vorig jaar enorm fan van zijn kaart. 

Ik speel afwisselend 4-3-1-2, 4-2-2-2 en 4-2-3-1. 

Trent, Varane en Lloris tradeable. Zaha, Haller, Neres en Fekir waren uiteraard SBC's. Iemand met dé gouden tip?

Spelers in het team + de reserves zijn eigenlijk alle spelers die ik heb. Iedereen op de Ajacieden en Malen na is untradeable.

WhatsApp Image 2021-12-22 at 14.06.44.jpeg

WhatsApp Image 2021-12-22 at 14.06.43 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-12-22 at 14.06.43.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei NicoHaak:

Ja dat is wel een groot minpunt idd. Pluspunt is wel dat de pace niet meer zo bepalend is om het verschil te kunnen maken. Dat was in de beginjaren wel anders.

Oh dat scheelt. Al was dat in de eerste twee edities ook niet zo van belang. Krijg je wel nog steeds een handicapboost als je met een zilveren/bronzen bank of zelfs team speelt tegenover een (veel) sterker team?

Waren nog eens tijden, dat je met een zilver eredivisie team de dure gouden teams wegspeelde.

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rossi:

Oh dat scheelt. Al was dat in de eerste twee edities ook niet zo van belang. Krijg je wel nog steeds een handicapboost als je met een zilveren/bronzen bank of zelfs team speelt tegenover een (veel) sterker team?

Waren nog eens tijden, dat je met een zilver eredivisie team de dure gouden teams wegspeelde.

Die bronzen en silver toernooien waren echt geweldig he. En idd zelf in het begin met een silver mexicanen elftal gespeeld ook en dat was voor fijner dan zo'n goud elftal. Zo'n boost wat je zegt gaat niet meer op. Voorgaande jaren speelden mensen nog wel met een bronzen bank om minder goede tegenstanders te krijgen via matchmaking geloof ik. Al moet ik zeggen dat ik niet zeker weet of dat echt uitmaakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat irritant dat mensen het Golden goal-principe niet begrijp bij die Friendly-objectives t.b.v. de Swap-tokens, een token grinden duurt soms uren op die manier.

Die WW Ibra trouwens, wat een absurde kaart, zag al in enkele videos op YouTube dat iedere corner zowat een goal is.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-12-2021 om 15:06 zei joostmakaay:

Wat irritant dat mensen het Golden goal-principe niet begrijp bij die Friendly-objectives t.b.v. de Swap-tokens, een token grinden duurt soms uren op die manier.

Die WW Ibra trouwens, wat een absurde kaart, zag al in enkele videos op YouTube dat iedere corner zowat een goal is.

Ja joh tering irritant. En als ze zelf scoren op start drukken en verwachten dat je gaat. GG leek iets positiefs voor de community te zijn maar toch zijn er altijd van zulke droeftoeters. 

Die Teze kaart is ook absurd. Overigens erg jammer dat werkelijk alle promo geleakt wordt. Nu ook weer alles voor headliners en de sbc’s er omheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Vitesse88:

Ja joh tering irritant. En als ze zelf scoren op start drukken en verwachten dat je gaat. GG leek iets positiefs voor de community te zijn maar toch zijn er altijd van zulke droeftoeters. 

Die Teze kaart is ook absurd. Overigens erg jammer dat werkelijk alle promo geleakt wordt. Nu ook weer alles voor headliners en de sbc’s er omheen.

Heb mezelf 10 potten zitten ergeren, om vervolgens 87 Aguero als hoogste uit m'n 85+ x10 pack te krijgen. :mrgy:

Zou mooi zijn als EA ineens compleet andere spelers zou releasen, waardoor alle mensen die in die leaks hebben geïnvesteerd de fout ingaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites