Oerlie Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) 23 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Poh, jij hebt wel goeie handel. Mid Vieira, Adidas UP Milfie. Gaat lekker daar. Ik moet het doen met baby Eto'o. Voor de rest heb ik wel wat geluk uit PP met Hakimi OTW en Ben Yedder WW, maar die tweede gebruik ik niet eens meer. ja buiten Vieira en Militao is het niet veel bijzonder, alhoewel Foden rulebreaker is ook wel decent haha team staat momenteel zo: volgende aanwinst moet eigenlijk een Lucas Moura op CAM of icon zijn. 15 januari 2022 bewerkt door van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 Iemand hier de icon playerpick al gedaan? Ik heb vooralsnog mid Zambrotta, baby Giggs, mid Vidic en mid Gattusso gehad… Ik twijfel dus enorm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 23 minuten geleden zei Noordzijde: Iemand hier de icon playerpick al gedaan? Ik heb vooralsnog mid Zambrotta, baby Giggs, mid Vidic en mid Gattusso gehad… Ik twijfel dus enorm Tik 'm aan! Hier Riquelme en Gattuso. Vind 700K (?) een duur geintje voor dat soort bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 51 minuten geleden zei Thierryvane: Tik 'm aan! Hier Riquelme en Gattuso. Vind 700K (?) een duur geintje voor dat soort bagger. Ben niet de enige dus.. 770k geeft futbin aan, dus in de praktijk ben je dan al gauw 800k kwijt. Is vreselijk duur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2022 Ga hem ook absoluut niet doen. Niet de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 Ga m 100% wel doen maar wel rustig aan. Heb nu duurste squad ingeleverd voor 20k en de rest wacht ik weer even totdat ik weer wat spelertjes in mn club heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 lekker hoor, base/mid SBC gedaan via swaps... komt Rio Ferdinand base twv 600k uitlopen. wel een bazencentrum nu met Militao en Ferdinand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 Waarom krijg ik bij het zien termen als Baby Giggs en Baby Eto'o direct associaties naar Mario Kart? Nee maar even een serieuze vraag van deze leek: wie kan mij die baby-spelers uitleggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 januari 2022 Share Geplaatst 17 januari 2022 27 minuten geleden zei Grote Ree: Waarom krijg ik bij het zien termen als Baby Giggs en Baby Eto'o direct associaties naar Mario Kart? Nee maar even een serieuze vraag van deze leek: wie kan mij die baby-spelers uitleggen? In FUT hebben alle icons, zoals Giggs, Eto´o drie verschillende kaarten Minste kaart is Baby Icon Middelste kaart is Mid Icon Beste kaart is Prime Icon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2022 9 uur geleden zei Kelvin: In FUT hebben alle icons, zoals Giggs, Eto´o drie verschillende kaarten Minste kaart is Baby Icon Middelste kaart is Mid Icon Beste kaart is Prime Icon 4 kaarten zelfs, prime moments zijn er ook nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 januari 2022 Share Geplaatst 18 januari 2022 Heb je packluck dan zou ik 'm onmiddellijk doen. Vorig jaar met drie maten gedaan, biertjes erbij. Prima avond. Eindstand: Roy Keane voor mij en die twee maten hadden Rush en Rijkaard. Zieke RIP. En dat als beste van de drie picks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 januari 2022 Share Geplaatst 18 januari 2022 Mijn team nu. Die Larsson he Die laat zich meestal beetje inzakken en Best en Chong gaan dan diep, die staan ingesteld op in het centrum blijven dus die staan dan vrijwel meteen voor de goal. Nu nog even Overmars vrijspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 @Arsène Owusu is echt een zieke tank. Heerlijke (gratis) kaart. Mocht je de coins hebben dan zou ik die Baby Seedorf SBC voltooien en dan wisselen voor Van Ginkel. Mijn team op dit moment. Ingame 4-1-2-1-2. Nkunku, Mbappé en Marquinhos tradeable, rest untrade. Nog een kleine 400K over voor TOTY. Nog een kleine twijfel om Mbappé voor Mid Eto'o te ruilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Is die Nkunku beter dan Fekir? Dit is mijn team nu: Kante TOTY en Mbappie TOTY kaarten nog ff packen en het is endgame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Voor Van Ginkel ben ik inderdaad nog aan het kijken. Baby Seedorf had ik toen een keer via swaps, dat was wel echt een beest ja. Heb weinig fodder meer, dus misschien dat ik hem gewoon koop om te proberen. Wel lekker team hoor. Vannacht nog nachtmerries over mijn arme Bundesliga verdedigers elke keer als die Mbappe op ze af kwam rennen met swaps Maar wel gehaald uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 27 minuten geleden zei NicoHaak: Is die Nkunku beter dan Fekir? Kan je niet echt vergelijken. Fekir is echt mijn favo speler dit jaar. Staat op de LCM en hoeft in principe alleen maar aan te vallen. Nkunku staat op de RCM en kan alles. Verdedigen, aanvallen, scoren, ballen afpakken. Hopelijk krijgt hij vanavond een nieuwe IF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Ja Fekir is ook echt mijn favoriet. In de rust bekijk ik altijd hoe ik ervoor sta. Vaak gaat dan Fekir de spits in. Frenkie IF dan vaak erin om nog beter voetballend erdoorheen te kunnen komen vanuit de opbouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Heb m nu zelf zo staan, als ik al mijn investeringen nog verkoop nog 2,5 miljoen ernaast + zo'n 100 packs voor volgende week vrijdag als alle TOTY in packs zitten. Wil zelf Kante TOTY nog erin zetten ipv Fofana en anders Renato en dan ben ik er wel een beetje. Dan kan ik weer rustig aan sparen voor nieuwe upgrades. Keepert mag ook nog wel keer anders maar dat is luxe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 na Icardi en Ferdinand overgeschakeld naar dit. Xavi is de eerste die nu vervangen gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Ik ga alvast huilen voor als ik dadelijk in de WL een Mbappe of Messi TOTY voor me heb staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 45 minuten geleden zei Thierryvane: Ik ga alvast huilen voor als ik dadelijk in de WL een Mbappe of Messi TOTY voor me heb staan. Ik huil met je mee als ik tegen Marquinhos en Kante moet. Dat wordt echt hel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Even kijken welke ik ga packen. Heb 50 pakketjes nu, maar daar zitten ook wel van die 75+ packs tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Geen Mendy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Dit kan een hele geinige CV worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Die had vorig jaar ookal zo'n belachelijke kaart ja. Ik heb zelf nu rond de 30-40 packs gespaard. Alles gaat open vrijdag want ik ga Mbappie packen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten