Oerlie Gepost February 3, 2022 Share Gepost February 3, 2022 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Hahahahahhahahahahhahahaha, hou op met me. Jij packt nu CR7??????? Lol ja man. kwam uit de objectives dat je zoveel wedstrijden met First Owner moest spelen. helaas wel untradeable, maar gaan we wel genoeg plezier aan beleven. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noordzijde Gepost February 3, 2022 Share Gepost February 3, 2022 Lekker hoor @van der Water Uiteindelijk mag ik ook niet klagen. Afgelopen week TOTY Hakimi gepackt, gisteren Kounde en Chiesa Honourable Mention en zojuist uit de seizoensrewards TOTY Cancelo gepackt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 3, 2022 Share Gepost February 3, 2022 Kane > Ronaldo TOTY hoor. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 3, 2022 Share Gepost February 3, 2022 Hahahahaha CR7 direct in dat team verwerken. Man wat een geluk, dit betekend weer 100 upgrades extra aan deze kant. Okaaaay lets go 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 3, 2022 Share Gepost February 3, 2022 Ik heb gister seizoenen gespeeld met een borreltje op. Was leuk. Valt me alleen op dat R1 schieten een beetje te OP is en dat Donnarumma moeite heeft om zijn benen dicht te houden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 3, 2022 Share Gepost February 3, 2022 Zojuist komt ook IF Mané uit Marquee tevoorschijn, heb ik weer een kleine 400k om te besteden haha. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 Hahaha ongekend. Doe die icon SBC dan heb je mid R9 wrs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 Net die De Gea SBC gedaan. Hele nette prijs voor een linkje met Varane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Net die De Gea SBC gedaan. Hele nette prijs voor een linkje met Varane. Lekker man. Jongens, het moment is daar. Ik ga @van der Water achterna. CR7 TOTY is in de pocket. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oerlie Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 24 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Lekker man. Jongens, het moment is daar. Ik ga @van der Water achterna. CR7 TOTY is in de pocket. die meen je? lekker man! CR7 TOTY is oprecht een cheat voor mij haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 8 minuten geleden zei van der Water: die meen je? lekker man! CR7 TOTY is oprecht een cheat voor mij haha TOTY Challenge 9, ik dank u. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 Pieter van MU ookal. AL 3 die e dus hebben gepacked. Sick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 Gelukkig ook weer een TOTY gepackt (eergisteren) dit jaar, net als in 19, 20 en 21. Het heeft mij meer moeite gekost dan de afgelopen jaren, een miljoen aan van die upgrade packs, maar he Penginho past perfect bij die Rudiger en Mendy die ook al gepackt had. Gelukkig geen CR7 nodig, want ik heb GOAT RVP en Illegale Icardi al voorin lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 Ik heb die Icardi ook maar kwam erachter dat ik die flashback Benz toch fijner vond. Echt zonde vd munten dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 3 minuten geleden zei NicoHaak: Ik heb die Icardi ook maar kwam erachter dat ik die flashback Benz toch fijner vond. Echt zonde vd munten dus. Icardi is de beste spits die in jaren gebruikt heb voor mij, geeft mij stiekem kleine FB Ibra vibes (alleen dan zonder de skills natuurlijk). Die FB Benz is een waardeloze kaart voor mij, scheelt te veel mis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 46 minuten geleden zei NicoHaak: Pieter van MU ookal. AL 3 die e dus hebben gepacked. Sick Appte die eikel jou ook? Pieter heet al jaren Packluck Pieter. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 3 minuten geleden zei Thierryvane: Appte die eikel jou ook? Pieter heet al jaren Packluck Pieter. Tis dat ik je geen bericht kon sturen anders had ik t direct gedaan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost February 4, 2022 Share Gepost February 4, 2022 3 uur geleden zei Thierryvane: Appte die eikel jou ook? Pieter heet al jaren Packluck Pieter. Haha ja was via WhatsApp idd. Het is em gegund 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 7, 2022 Share Gepost February 7, 2022 Vrij ziek team, nog 2 miljoen op de bank, maar amper meer zin om FIFA te spelen. Gisteren bij 8 wins gestopt met de WL. Spelplezier volledig weg. Vorig jaar raakte ik het spelplezier pas kwijt rondom TOTS. Meer mensen last van? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost February 7, 2022 Share Gepost February 7, 2022 9 uur geleden zei Thierryvane: Vrij ziek team, nog 2 miljoen op de bank, maar amper meer zin om FIFA te spelen. Gisteren bij 8 wins gestopt met de WL. Spelplezier volledig weg. Vorig jaar raakte ik het spelplezier pas kwijt rondom TOTS. Meer mensen last van? Vind dat je het nog verdomde lang volhoudt ouwe reus. Ik heb in een bevlieging in september na mijn vakantie toch maar voor het nostalgische gevoel ouderwets fifa gekocht. Vier potjes clubs inzitten. Met Jorik. Speel je dus gewoon met vrouwen. Korfbal in fifa. Bravo. Waren direct de laatste potten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 7, 2022 Share Gepost February 7, 2022 10 uur geleden zei Thierryvane: Vrij ziek team, nog 2 miljoen op de bank, maar amper meer zin om FIFA te spelen. Gisteren bij 8 wins gestopt met de WL. Spelplezier volledig weg. Vorig jaar raakte ik het spelplezier pas kwijt rondom TOTS. Meer mensen last van? Ik speel nog veel coop met @Christian. en nog veel Squad Battles. In het begin was dit echt mijn/onze fifa, maar nu het steeds lastiger wordt om drie keer achter elkaar een pass te geven die aankomt bij de gewenste speler zakt dat wel weg. Zeker aangezien een speler na 88 keer kappen de bal nog wel van 25 meter in de rechterbovenhoek kan krullen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicardoKaka8 Gepost February 7, 2022 Share Gepost February 7, 2022 10 uur geleden zei Thierryvane: Vrij ziek team, nog 2 miljoen op de bank, maar amper meer zin om FIFA te spelen. Gisteren bij 8 wins gestopt met de WL. Spelplezier volledig weg. Vorig jaar raakte ik het spelplezier pas kwijt rondom TOTS. Meer mensen last van? Eigenlijk niet. Normaal ben ik rond december het spel beu, maar dit is de eerste editie dat ik nog actief speel. Even een berichtje voor iedereen: welke formatie spelen jullie? Speelde continue 352 of 4231, maar na afgelopen weekend wil ik een nieuwe proberen. Wellicht dat het aan de laatste patch ligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 7, 2022 Author Share Gepost February 7, 2022 Patch heeft de game, weer, vernagelt. Dat is best jammer. Vanmiddag rivals gedaan, bizarre dingen gezien 41212 small blijft bij mij the way to go. De Hagi icon sbc is wel tof, vooral dat de 83 squad de future star Hagi (z’n zoon) oplevert. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicardoKaka8 Gepost February 7, 2022 Share Gepost February 7, 2022 24 minuten geleden zei Vitesse88: Patch heeft de game, weer, vernagelt. Dat is best jammer. Vanmiddag rivals gedaan, bizarre dingen gezien 41212 small blijft bij mij the way to go. De Hagi icon sbc is wel tof, vooral dat de 83 squad de future star Hagi (z’n zoon) oplevert. Welke versie speel je? Heb op de Next Gen weinig problemen gehad dit jaar. Na de patch niet super veel gespeeld. 41212 small kreeg ik vaker naar voren op plekken waar ik er naar vroeg, wellicht toch even een kans geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 7, 2022 Author Share Gepost February 7, 2022 45 minuten geleden zei RicardoKaka8: Welke versie speel je? Heb op de Next Gen weinig problemen gehad dit jaar. Na de patch niet super veel gespeeld. 41212 small kreeg ik vaker naar voren op plekken waar ik er naar vroeg, wellicht toch even een kans geven. PS4 versie, vind de PS5 versie sinds de release al dramatisch. Steeds die extra animaties bij een aanval. Stoorde me daar enorm aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts