Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Hahahahahhahahahahhahahaha, hou op met me. Jij packt nu CR7??????? Lol

ja man. kwam uit de objectives dat je zoveel wedstrijden met First Owner moest spelen. helaas wel untradeable, maar gaan we wel genoeg plezier aan beleven. 

• Like 3

Gelukkig ook weer een TOTY gepackt (eergisteren) dit jaar, net als in 19, 20 en 21. Het heeft mij meer moeite gekost dan de afgelopen jaren, een miljoen aan van die upgrade packs, maar he Penginho past perfect bij die Rudiger en Mendy die ook al gepackt had. Gelukkig geen CR7 nodig, want ik heb GOAT RVP en Illegale Icardi al voorin lopen. 

3 minuten geleden zei NicoHaak:

Ik heb die Icardi ook maar kwam erachter dat ik die flashback Benz toch fijner vond. Echt zonde vd munten dus.

Icardi is de beste spits die in jaren gebruikt heb voor mij, geeft mij stiekem kleine FB Ibra vibes (alleen dan zonder de skills natuurlijk). Die FB Benz is een waardeloze kaart voor mij, scheelt te veel mis. 

9 uur geleden zei Thierryvane:

Vrij ziek team, nog 2 miljoen op de bank, maar amper meer zin om FIFA te spelen. Gisteren bij 8 wins gestopt met de WL. Spelplezier volledig weg. Vorig jaar raakte ik het spelplezier pas kwijt rondom TOTS. 

Meer mensen last van? :cab:

Vind dat je het nog verdomde lang volhoudt ouwe reus. Ik heb in een bevlieging in september na mijn vakantie toch maar voor het nostalgische gevoel ouderwets fifa gekocht. Vier potjes clubs inzitten. Met Jorik. Speel je dus gewoon met vrouwen. Korfbal in fifa. Bravo. Waren direct de laatste potten.

10 uur geleden zei Thierryvane:

Vrij ziek team, nog 2 miljoen op de bank, maar amper meer zin om FIFA te spelen. Gisteren bij 8 wins gestopt met de WL. Spelplezier volledig weg. Vorig jaar raakte ik het spelplezier pas kwijt rondom TOTS. 

Ik speel nog veel coop met @Christian. en nog veel Squad Battles. In het begin was dit echt mijn/onze fifa, maar nu het steeds lastiger wordt om drie keer achter elkaar een pass te geven die aankomt bij de gewenste speler zakt dat wel weg. Zeker aangezien een speler na 88 keer kappen de bal nog wel van 25 meter in de rechterbovenhoek kan krullen.

10 uur geleden zei Thierryvane:

Eigenlijk niet. Normaal ben ik rond december het spel beu, maar dit is de eerste editie dat ik nog actief speel. 

Even een berichtje voor iedereen: welke formatie spelen jullie? 

Speelde continue 352 of 4231, maar na afgelopen weekend wil ik een nieuwe proberen. Wellicht dat het aan de laatste patch ligt. 

24 minuten geleden zei Vitesse88:

Patch heeft de game, weer, vernagelt. Dat is best jammer. Vanmiddag rivals gedaan, bizarre dingen gezien :-D 

41212 small blijft bij mij the way to go.

De Hagi icon sbc is wel tof, vooral dat de 83 squad de future star Hagi (z’n zoon) oplevert. 

Welke versie speel je? Heb op de Next Gen weinig problemen gehad dit jaar. Na de patch niet super veel gespeeld. 

41212 small kreeg ik vaker naar voren op plekken waar ik er naar vroeg, wellicht toch even een kans geven. 

45 minuten geleden zei RicardoKaka8:

Welke versie speel je? Heb op de Next Gen weinig problemen gehad dit jaar. Na de patch niet super veel gespeeld. 

41212 small kreeg ik vaker naar voren op plekken waar ik er naar vroeg, wellicht toch even een kans geven. 

PS4 versie, vind de PS5 versie sinds de release al dramatisch. Steeds die extra animaties bij een aanval. Stoorde me daar enorm aan.