Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

1 uur geleden zei Thierryvane:

Tweehonderdvijftig packs. Koekoek.

Wel een heerlijke dub. :< Untrade?

Ja man, uit die 11 * 81+ verdedigers pack. Joe joe. Ik zet er voor vanavond ook nog wel stuk of 50 klaar hoor en als je dan alles recycled kom je ook wel weer aan minimaal 50 packs extra. :D :D Vanavond alles in packs dus we gaan lossssss.

14 minuten geleden zei Thierryvane:

Lekker man! Die prijzen vallen vies tegen. Hakimi al richting 800K, Cancelo inmiddels ook onder de één millie. 

Kan helaas zaterdag pas mijn packs openen. En dan hopen. Las ook al dat Mid Maldini kwam, dat lijkt me wel wat.

Ach, maakt me niet veel uit. Alleen jammer dat mijn mid R9 al 500k gedropt is, als het niet meer is haha. Komt ook door die klote patch die ze uitgebracht hebben. Daardoor is het gewoon een veel minder leuk spel geworden.

Mid Maldini komt er aan ja, maar zijn prime ook in de vorm van Flashback Varane. ;c Wat een kaart wordt dat. 91 sprint speed. Kom maar op met je Mbappe, Varane beukt m in tweeën.

• Like 1

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Ach, maakt me niet veel uit. Alleen jammer dat mijn mid R9 al 500k gedropt is, als het niet meer is haha. Komt ook door die klote patch die ze uitgebracht hebben. Daardoor is het gewoon een veel minder leuk spel geworden.

Mid Maldini komt er aan ja, maar zijn prime ook in de vorm van Flashback Varane. ;c Wat een kaart wordt dat. 91 sprint speed. Kom maar op met je Mbappe, Varane beukt m in tweeën.

Deze gameplay is niet best, nee. Die passing. Pfffff.

Deze twee gaan komen hoor. _O_

• Like 1

Passing is echt zo stuk, je kan gewoon geen normale pass meer geven zonder het gevaar dat je met 5 v 1 staat. De ziekste counters krijg je om je oren, alle pro's zijn ook in rep en roer haha. :D  En dan vooral diegene die zich nog moeten kwalificeren voor de qualies.

Haha Butra. Goede tijd mee gehad, maar het gebrek aan skills killt die kaart echt voor mij helaas.

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ja man, uit die 11 * 81+ verdedigers pack. Joe joe. Ik zet er voor vanavond ook nog wel stuk of 50 klaar hoor en als je dan alles recycled kom je ook wel weer aan minimaal 50 packs extra. :D :D Vanavond alles in packs dus we gaan lossssss.

Morgen 12e man en 15 toty nominees dus ik wacht tot iig morgenavond. 

Gameplay is ruk ja, net een potje 5-5. Die dude heeft 1 normale goal gemaakt. Verder 2 reboundgoals, 1 eigen goal en 1 goal waarbij Upa ineens naar voren rent. Tenenkrommend. Nog 2 wins nodig en dan heb ik de 7 in de pocket en klaar ermee. 

Edited by Vitesse88

11 minuten geleden zei Thierryvane:

Gister de stream van Nick gekeken, koekoek! Heb nog nooit zoveel mensen er eentje zien packen. 

Morgen 50 (leuke) packs staan dus beter gunt EA me een TOTY of zo'n andere special TOTY (naam kwijt).

Honoroubale moments oid. Als je je kans wilt vergroten Upgrade packs grinden (Premier League of Ligue 1) en als je duplicates heb de non rares in de normale upgrades doen en de zeldzame in de premiums. Ik doe dit non stop, twee uit gepackt. UIt de normale overigens, dus de 3 player packs met 1 zeldzame. ;c;c

• Like 1

Tjonge jonge die Ligue 1 upgrades gaan elke keer op voltooid. Dan komen ze even later weer terug actief maar zo schiet het voor geen meter op.

Ik heb me trouwens gekwalificeerd voor de WL finales :uhoh: Ik dacht ik speel nu div 3 dus ik kan het wel weer eens gaan proberen. Ging in ieder geval beter dan een jaartje geleden. Geen idee nog of ik ga spelen.

Edited by Arsène
  • Like 2

8 minuten geleden zei Arsène:

Tjonge jonge die Ligue 1 upgrades gaan elke keer op voltooid. Dan komen ze even later weer terug actief maar zo schiet het voor geen meter op.

Ik heb me trouwens gekwalificeerd voor de WL finales :uhoh: Ik dacht ik speel nu div 3 dus ik kan het wel weer eens gaan proberen. Ging in ieder geval beter dan een jaartje geleden. Geen idee nog of ik ga spelen.

Leuk :) Ik heb me dinsdag ook gekwalificeerd. Ga sowieso geen 20 potten spelen, maar gewoon enkele en zie wel hoever ik kom.

1 uur geleden zei NicoHaak:

Leuk :) Ik heb me dinsdag ook gekwalificeerd. Ga sowieso geen 20 potten spelen, maar gewoon enkele en zie wel hoever ik kom.

Ben een beetje ziekjes dus weet niet of ik net mijn eerste potje mega slecht was zelf of de gameplay ruk was. Denk beiden.

1 uur geleden zei Arsène:

Inmiddels 5 keer die TOTW Mavididi en 3 keer TOTW Bizot uit die Ligue 1 upgrades... Nog geen Mbappe of Messi :(

Succes @NicoHaak en beterschap natuurlijk

Tnx :) Jij ook succes wouter.

Vanmiddag nog wat potten gedaan. Loop nu 3-4. Moest 1x tegen iemand die had 4 vd 5 toty defense spelers. Moest gelukkig ook keertje tegen iemand met een Psv logo. Dat motiveerde wel en die pot won ik gelukkig.

Mannen, ik denk dat jullie inmiddels een hekel aan mij beginnen te krijgen, dat begrijp ik ergens wel, maar nadat ik vandaag mijn tweede untradable TOTY Hakimi heb gepulled besloten om nog maar een icon pp te doen, tegen beter weten in. Echt alles van waarde uit mn club ingeleverd, zelfs SIF Salah. Kat gebruikt om het knopje in te drukken meteen R3 zodat ik niet wist wat de keuzes zouden zijn. Eerste keus: Edwin baby, tweede keus: Owen mid, derde keus.........................

image.png.8af559e2e02c81348dfc8fa106c21102.png

Fijn weekend allen.

• Like 4

16 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Mannen, ik denk dat jullie inmiddels een hekel aan mij beginnen te krijgen, dat begrijp ik ergens wel, maar nadat ik vandaag mijn tweede untradable TOTY Hakimi heb gepulled besloten om nog maar een icon pp te doen, tegen beter weten in. Echt alles van waarde uit mn club ingeleverd, zelfs SIF Salah. Kat gebruikt om het knopje in te drukken meteen R3 zodat ik niet wist wat de keuzes zouden zijn. Eerste keus: Edwin baby, tweede keus: Owen mid, derde keus.........................

image.png.8af559e2e02c81348dfc8fa106c21102.png

Fijn weekend allen.

lekker hoor, jouw geluk kent geen grenzen zie ik alweer :classic_tongue: