Gert Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Heb eerste kwartier gezien. Dat Gullit niet wilde zeggen wie er zenuwachtig was in de kuip :cab: Als je zoiets al niet kwijt wil/durf. Ga dan lekker thuis stofzuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik weet niet waar ik dit anders kan posten...... http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=4096 Wauw en ik altijd denken dat Gomes ver kon gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Wat een zooitje daar in die uitzending, meerdere keren doorelkaar praten, discussie zonder echt feiten of argumenten. Dat lijstje van feyenoord waarom er überhaupt cijfers achter nieuw stadion en nog wat specifieke gevallen is mij volstrekt onduidelijk. Het lijstje alleen opnoemen is al genoeg. Dat lijstje sloeg sowieso nergens op, want het waren cijfers die Mossou zelf had gegeven dus behoorlijk subjectief. Daar konden de andere mensen aan tafel helemaal niets mee. Geen idee waarom je dan zoiets moet bespreken aan tafel, maar denk dat het als een soort van voorzetje fungeerde op kritiek te leveren op het bestuur van Feyenoord alleen werkte het totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ziet er tamelijk nep uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Gullit over de FIFA :mrg: Vooral over Qatar. Man man, wat een onwetendheid. Kritiek op fifa en Qatar. Heeft ook een hypocriete kant( wij doen zelf ook genoeg waar we graag even andere kant uitkijken) . Veel grondstoffen in onze techniek(phones,pc's tv's) komen ook uit mijnen met kinderarbeid, zelfde als onze kleding,sieraden. En corruptie tsja dat gebeurd in zakenleven in Azië,zuid-amerika en middenoosten aan lopende band daar doen de bedrijven in Europa ook gewoon aan mee als ze zaken doen. Het is maar in welk perspectief je die dingen zet. Verandering begint bij jezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Kritiek op fifa en Qatar. Heeft ook een hypocriete kant( wij doen zelf ook genoeg waar we graag even andere kant uitkijken) . Veel grondstoffen in onze techniek(phones,pc's tv's) komen ook uit mijnen met kinderarbeid, zelfde als onze kleding,sieraden. En corruptie tsja dat gebeurd in zakenleven in Azië,zuid-amerika en middenoosten aan lopende band daar doen de bedrijven in Europa ook gewoon aan mee als ze zaken doen. Het is maar in welk perspectief je die dingen zet. Verandering begint bij jezelf. Ja, maar wij hebben geen directe invloed op het zakenleven in Azië en Zuid-Amerika. Ok, je kunt weigeren zaken te doen met ze, maar daar schiet je ook vrij weinig mee op. Op de FIFA heb je wel directe invloed, sterker nog, we maken er allemaal onderdeel van uit. Als dat dan bol staat van de corruptie, en ook nog blijkt dat de stadions waar het WK in wordt gespeeld, gebouwd wordt door moderne slaven, mogen we daar wel wat van vinden lijkt me. Maar goed, dat is het punt niet eens. Ging om Gullit die dit geheel ontgaan was, terwijl hij toch betrokken was bij het bid van 2022. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ja, maar wij hebben geen directe invloed op het zakenleven in Azië en Zuid-Amerika. Ok, je kunt weigeren zaken te doen met ze, maar daar schiet je ook vrij weinig mee op. Op de FIFA heb je wel directe invloed, sterker nog, we maken er allemaal onderdeel van uit. Als dat dan bol staat van de corruptie, en ook nog blijkt dat de stadions waar het WK in wordt gespeeld, gebouwd wordt door moderne slaven, mogen we daar wel wat van vinden lijkt me. Maar goed, dat is het punt niet eens. Ging om Gullit die dit geheel ontgaan was, terwijl hij toch betrokken was bij het bid van 2022. Ach, meerendeel van landen is corruptie redelijk normaal daarom geven ze er ook helemaal niks om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Ach, meerendeel van landen is corruptie redelijk normaal daarom geven ze er ook helemaal niks om. Tijdens de Holocaust was Joden vergassen ook redelijk normaal, hadden we ook maar gewoon moeten laten gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Tijdens de Holocaust was Joden vergassen ook redelijk normaal, hadden we ook maar gewoon moeten laten gaan Brazilie,zuid-afrika, rusland. Europa en middelandse zee. Middenoosten, burgeroorlogen. We doen beetje protest leveren en knvb net zo goed maar ze gaan elke keer gewoon(en ja zeg dan dat je niet meer wil meedoen kan echt wel, gaan is je net zo schuldig eraan maken) we juichen tijdens zo evenement ook niet minder hard ondanks we jaren ervoor belachelijk vonden dat het daar werd gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Brazilie,zuid-afrika, rusland. Europa en middelandse zee. Middenoosten, burgeroorlogen. We doen beetje protest leveren en knvb net zo goed maar ze gaan elke keer gewoon(en ja zeg dan dat je niet meer wil meedoen kan echt wel, gaan is je net zo schuldig eraan maken) we juichen tijdens zo evenement ook niet minder hard ondanks we jaren ervoor belachelijk vonden dat het daar werd gehouden. Mooi stukkie tekst, maar ik begrijp er geen zak van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Dat boekie was erg vermakelijk, maar stond nauwelijks wat nieuws in (behalve dat de vuilnis bij Boskamp opgehaald wordt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Is dit een zangeres uit Albanië? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Zou d'r doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Zucht... Rene die zegt dat Karsdorp 17 is gewoon 20 jaar die vent. En Wilfred zegt dat Wilkshire ook geen warming-up heeft gedaan ook een dikke onzin Gio zei nog dat hij wel een warming-up heeft gedaan. Johan vindt Clasie weer niks, dat vond die vroeger ook, daarna vond hij het een geweldenaar en nu weer niks. Er wordt geëist dat Clasie 8-12 goals gemaakt per jaar dan ben je niet goed genoeg als je dat niet haalt :D Kraay weer als enige een beetje voetbal verstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Heb er anders weer van genoten, blijft toch één van de twee hoogtepunten van de week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Ik ben het met voetbalfan14 gedeeltelijk eens. Erger me enorm aan de algehele verontwaardiging over het spelen in Qatar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Ik erger mij niet zo zeer aan de verontwaardiging maar wel aan wat men uiteindelijk doet. Verschillende landen maken verwijten maar zetten dit geen kracht bij. Als landen nu eens gaan samenwerken is dit een kans om invloed op de organisatie te hebben of helemaal het heft in eigen te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Je doelt op een boycot? Dat gaat natuurlijk never nooit niet gebeuren. Het verleden heeft uitgewezen dat de boycot van grote sportevenementen een illusie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Een boycot of het uit de FIFA stappen, al dan niet gecoördineerd. Men blaft wel wat maar echt bijten doet men niet en dat weet de FIFA ook, uiteindelijk slikken de bonden toch alles. Dat is inderdaad niet iets wat we alleen in het voetbal zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Je doelt op een boycot? Dat gaat natuurlijk never nooit niet gebeuren. Het verleden heeft uitgewezen dat de boycot van grote sportevenementen een illusie is. In je eentje wel ja. Maar als je met alle grote Europese landen zoiets doet, moet dat wel degelijk effect hebben. Of er met z'n allen uitstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Bij de Olympische spelen in Sotsji, China, Melbourne, München en Moskou waren er betere redenen om niet te gaan. Zelfde verhaal over het WK in Brazilië en Zuid-Afrika. Toch is (bijna) iedereen al die keren gewoon afgereisd, niet realistisch om nu dan wel een boycot te verlangen. Een boycot werkt niet, behalve toen met de Olympische Spelen in Zuid-Afrika i.v.m. apartheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Ik zie de relevantie van het verleden in dit geval niet. Ik vind alleen dat bonden nu eens ballen moeten tonen en voor een boycot moeten gaan als ze het er echt niet mee eens zijn, daar hebben andere sportevenementen uit het verleden verder erg weinig mee te maken behalve dat het moment van een boycot/uitstappen van de FIFA steeds dichterbij komt. En wanneer werkt een boycot? Naar mijn mening werkt deze al als jij toont dat jij wel die eigenwaarde hebt en niet alles zo makkelijk slikt. Coördineer een actie met meerdere bonden die aangeven verbolgen te zijn onder de gang van zaken, dat worden er alleen maar meer als Blatter binnenkort weer is herkozen, en organiseer een eigen toernooitje. Dit zal ook een signaal afgeven aan andere landen en laat zien dat niet alles zomaar geaccepteerd hoeft te worden. Helaas heeft geen enkele bond hier tot nu toe echt de ballen voor gehad, en dat is wat jouw voorbeelden uit het verleden ook laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 'Organiseer een eigen toernooitje' hoor ik veel mensen roepen en vind ik wel erg makkelijk gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Waarom? Zo moeilijk is het organiseren van een toernooi toch niet? Ik verwacht niet dat het met de allure, omvang etc. van een WK gaat, dat zou eventueel wel met de tijd komen. Als landen zoals Duitsland, Engeland en Nederland iets dergelijks doen dan zal er altijd interesse in deze 'vriendschappelijke' wedstrijden zijn. Het gaat er meer om dat je ondanks de boycot jezelf toch kunt meten met de betere landen ter wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 'Organiseer een eigen toernooitje' hoor ik veel mensen roepen en vind ik wel erg makkelijk gedacht. Het is pas over fucking lang en als je t in Duitsland/Frankrijk/Spanje/Engeland/Italië doet dan zijn de stadions er al, dus ja zo veel problemen levert dat niet op denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten