Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik keek gister voor het eerst in tijden VI. Zat Jan Dirk Stouten er opeens. Dat was even een aangename verrassing. Hij heeft tenminste wel wat te melden, in tegenstelling tot Krabby.

Die zit er volgens mij al een flink aantal weken; luister graag naar hem. Alleen jammer dat Derksen zat te huilen om het onderzoek dat hun gehouden hadden over Rutten. Leek me een prima onderzoek, maar die werd direct afgebrand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar voordat deze meneer van Rijnmond TV met cijfers ging strooien, wist iedereen toch dat elk elftal van Rutten na de winterstop instort?

Tuurlijk krijgen ze geld, maar wat denk je wat dat geintje kost? Waarschijnlijk moet je tegen de nummer 8 van Albanië, dus een vliegreis voor weet ik veel personen, hotel, eventuele trainingsaccomodatie, met een beetje pech ook nog allerlei visums, je moet je eigen stadion weer openzetten en allerlei mensen regelen en weet ik veel wat voor kosten allemaal nog meer. Je wordt er in ieder geval niet rijk van en het verziekt natuurlijk heel je voorbereiding...

Kunt er van uitgaan dat je iig de play-offs haalt, dus dat is al een halve ton aan prijzengeld (zonder inkomsten wedstrijddagen).

Ik moet toegeven, dat ik niet precies weet hoeveel het kost. Zal geen uitverkocht huis trekken, dus misschien spelen in een ander stadion (PEC? Aangezien Emmen al GAE host en dat dat Heracles verbouwd wordt). Dat is misschien een truc om de kosten te drukken.

Dient eerder te beginnen met de voorbereiding, dat is waar. Maar je krijgt er veel meer voor terug qua reputatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe druk je precies de kosten door een ander stadion te gebruiken? Sterker nog, als ze een groter stadion gebruiken zal er méér politie/stewards/... nodig zijn. Reputatie is ook onzin natuurlijk. Je speelt een rare voorronde waar niemand naar kijkt en waarvan ik niet eens het bestaan afwist, reputatie krijg je pas wanneer je het leuk doet in de groepsfase. En die halen ze niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik keek gister voor het eerst in tijden VI. Zat Jan Dirk Stouten er opeens. Dat was even een aangename verrassing. Hij heeft tenminste wel wat te melden, in tegenstelling tot Krabby.
Ja, ik begreep ook niet waar die Krabbedam 't over had bij De tafel van Kees toen die zei dat Feyenoord 't wel zou redden want ''ze spelen niet tegen Barcelona'' ik dacht toen al, kijkt die man wel elke week Feyenoord? Die hebben geen grote tegenstander nodig om de komende weken alles te verliezen.

Onderzoekjes zijn alleen goed wanneer Johan ze zelf heeft gedaan. Anders is het geen journalistiek te noemen en is alles subjectief en speculatie.
Ja, ik vond ook dattie raar deed over dat onderzoek met z'n ''ja, maar ik weet ook wie dat onderzoek gedaan heeft'' net of die wilde suggereren of dat 1 of andere vent met down syndroom is geweest! Kan Johan wel zeggen: je moet naar de situaties bij die clubs kijken. Maar als het al 8 jaar lang precies hetzelfde patroon voltrekt dan is dat geen pech of toeval meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe druk je precies de kosten door een ander stadion te gebruiken? Sterker nog, als ze een groter stadion gebruiken zal er méér politie/stewards/... nodig zijn.

Reputatie is ook onzin natuurlijk. Je speelt een rare voorronde waar niemand naar kijkt en waarvan ik niet eens het bestaan afwist, reputatie krijg je pas wanneer je het leuk doet in de groepsfase. En die halen ze niet hoor.

Stadion van PEC is kleiner dan die Veste van FC Twente

Nou reputatie van het spelen van EL speelt wel degelijk een rol volgens de aanvoerder van FC Twente

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik begreep ook niet waar die Krabbedam 't over had bij De tafel van Kees toen die zei dat Feyenoord 't wel zou redden want ''ze spelen niet tegen Barcelona'' ik dacht toen al, kijkt die man wel elke week Feyenoord? Die hebben geen grote tegenstander nodig om de komende weken alles te verliezen.

Ja, ik vond ook dattie raar deed over dat onderzoek met z'n ''ja, maar ik weet ook wie dat onderzoek gedaan heeft'' net of die wilde suggereren of dat 1 of andere vent met down syndroom is geweest! Kan Johan wel zeggen: je moet naar de situaties bij die clubs kijken. Maar als het al 8 jaar lang precies hetzelfde patroon voltrekt dan is dat geen pech of toeval meer.

Raymond Verheijen doelde die op he :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jack ''Cruijff heeft een ongrijpbare visie'' :cab: Jan snapt het beter gelukkig, Johan heeft weinig invloed bij Ajax.

Oh en Jack's kleinzoon heeft weer tegen Ajax gespeeld, speelt die 30 keer tegen Ajax per seizoen ofzo :D:D:D

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een zooitje daar in die uitzending, meerdere keren doorelkaar praten, discussie zonder echt feiten of argumenten. Dat lijstje van feyenoord waarom er überhaupt cijfers achter nieuw stadion en nog wat specifieke gevallen is mij volstrekt onduidelijk. Het lijstje alleen opnoemen is al genoeg.

Cruijff kan alleen advies geven en zeggen die moet op die positie als er een rvc of bestuurslid voorgaat liggen komt die persoon niet. Het slechte voetbal is de verantwoordelijkheid van Frank niet van Cruijff. Hij heeft er geen officiële functie dus waarom zou die er elke week moeten zijn?

En dan gedeelte over Schreuder als die even wil kan die gewoon volle afkoopsom eisen. Reputatie bij Twente heeft die toch niet. Dat het niet gewaardeerd is een tweede, maar daar hebben we niks over te zeggen het is gewoon zijn goed recht. Hij is niet verantwoordelijk voor de chaos daar en zijn overdreven lang contract.

Link naar opmerking
Deel via andere websites