Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Beppu:

Pierre:<. Je kan veel van hem vinden, maar hij zegt ten minste wel echt wat hij denkt. Hij is sowieso lekker in vorm de laatste tijd.

Hij had helemaal gelijk.

Wat is dat toch altijd weer pijnlijk he, zo'n vrouw aan tafel zetten omdat het maar hoort/moet. Ik hoef niet alleen zoals Pierre zegt een wereld van vrouwenvoetbal en mannenvoetbal apart.

Doe mij ook maar een wereld waar voetbaltalkshows zijn voor alleen mannen en ook voetbaltalkshows voor alleen vrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht ook dat Studio Voetbal die keuze een jaar of twintig geleden, al had gemaakt. Was al die jaren in de veronderstelling dat het een programma was voor herenvoetbal. Maar gisteravond was er opeens, uit het niets, ruim aandacht voor het damesvoetbal. 

Of je behandelt beide takken consequent (wat ze dus duidelijk nooit hebben gedaan) òf je behandelt het niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-12-2023 om 18:07 zei joostmakaay:

@Beppu de wekelijkse "Rob Jansen die z'n ontslagen trainers aan de man wil brengen"-show al geluisterd? Ging weer helemaal nergens over, Kuijt die ff met droge ogen durft te zeggen dat z'n carriere er heel anders uit had kunnen zien, als hij wel als hoofdtrainer bij Feyenoord mocht beginnen. 

Haha lees dit nu pas. Hij was goed hé. Je weet ook gewoon dat die nuchtere Kieft dacht: 'wat lullen deze gasten':D.

Iemand Goedemorgen Eredivisie op? Serdar Gözübüyük (even gegoogeld) die in elke zin een Engels woordje gebruikt. Doet me denken aan dat KLM directeurtje bij VI:mrgy:.

'Met alle respect, kanker dit, kanker dat':D. Ze snijden een serieus onderwerp aan, maar toen hij dit heel ad rem zei kwam mijn ijsbakkie er uit mijn neus weer uit.

Editje 2: Wat een ontzettende gaarbuffel is die Serdar joh. Hele bijzondere man. Enorm overtuigd ook van zichzelf.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Beppu:

De beste man probeert zo geforceerd de van der Gijp uit te hangen, maar hij heeft het totaal niet. Buiten Veronica Offside om ken ik hem niet. Dat programmaatje met hem in de auto waag ik me niet aan.

Zodra hij door z'n anekdotes en oneliners heen is, heb je er helemaal niets meer aan inderdaad. Denk dat de redactie dit zelf ook wel door begint te krijgen, aangezien i.t.t. het begin van het seizoen, er steeds vaker andere gasten op z'n plek zitten (Kramer, Boskamp).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Urbeto:

Hoe zou je deze analyse van Spitse raten @Beppu?

En deze dame wil trainer van het grote Ajax worden:D. Krijg je een toespraak na afloop van een wederom verloren wedstrijd als ze ondertussen op het derde niveau spelen: 'kan gebeuren mannen, je wint er wel eens één en je verliest er wel eens één. Volgende keer beter!'. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

"Lelieveld is een goed backie, maar kan niet verdedigen." Ik had het niet meer. 

Heb je de kerstborrel special van vorig jaar gezien? Die was nog mooier. Met Seuntjes, Kwakman, Yannick van der Velde.

En ik heb hem al vaker aangeraden, maar die met Rene van Dieren is de beste poscast ooit gemaakt. @joostmakaay kan dit beamen. Al is deze er alleen in audiovorm geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Beppu:

Heb je de kerstborrel special van vorig jaar gezien? Die was nog mooier. Met Seuntjes, Kwakman, Yannick van der Velde.

En ik heb hem al vaker aangeraden, maar die met Rene van Dieren is de beste poscast ooit gemaakt. @joostmakaay kan dit beamen. Al is deze er alleen in audiovorm geloof ik.

Deze heb ik al aan zoveel mensen aangeraden haha. Aflevering meerdere malen ook geluisterd. Genieten. Echt alles is goed aan die aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites