Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Haha jongens, wat een forum he. Als je een knipoog van Karel krijgt weet je waar je staat. Kan beter niks meer posten.

[MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Niet zo slachtoffertje spelen joh.

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Zeg nergens dat ik een hekel eraan heb, kijk zelfs bijna elke aflevering. Alleen vind ik persoonlijk dat het al te lang duurt, gaan ze het nog eens verlegen. Geen goede keuze.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Youri is totaal niet serieus te nemen natuurlijk. Was echt beschamend gisteren, hoe hij er zo overheen ging lullen. Snap sowieso ook de toegevoegde waarde van hem aan tafel niet, want ik kan die man nooit echt betrappen op zinnige uitspraken. Altijd open deuren intrappen. Klinkt gek, maar Pierre voegt 10x meer toe dan hem. Verder was Henk ten Cate echt een verademing. Ik weet niet wat het is met hem, maar hij heeft zo'n mooie manier van vertellen dat ik echt gekluisterd zit aan wat hij gaat zeggen. Co is ook zo'n figuur. Echte voetbalmannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mulder maakte juiste de laatste tijd wat meer indruk op mij. Gisteravond helaas niet kunnen zien. Terugkijken nog waard?

Nee, of misschien alleen het laatste stuk met Frank Heinen. "Als je in Oldenzaal fietst en je remt te laat, glijd je zo de grens over". En dan die droge stem erbij, fantastisch. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, of misschien alleen het laatste stuk met Frank Heinen. "Als je in Oldenzaal fietst en je remt te laat, glijd je zo de grens over". En dan die droge stem erbij, fantastisch. :mrgy:

Haha ja die quote las ik in onze groepsapp van klas vorig jaar waarin twee Oldenzalers zitten :R Dat stukje is sowieso het leukste stukje van Studio Voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mulder maakte juiste de laatste tijd wat meer indruk op mij. Gisteravond helaas niet kunnen zien. Terugkijken nog waard?

Als je geïnteresseerd bent in Ajax of Feyenoord zeer zeker.

De stream van de NOS viel af en toe uit, maar volgens mij hebben ze het niet over de dramatische Europese uitslagen gehad van de Nederlandse clubs (overwinning van PSV op Wolfsburg al helemaal niet, maar ok dat kun je verwachten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites