Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Voor iemand die zo raar doet tegen homo's vind ik van der Gijp steeds meer die kant op gaan hoor. Als ie binnen komt lopen met z'n mega sjaal en uggs....en de hele tijd over mooie jongens...wie weet pakt ie nog wel een parkeerplaatsje op de weg naar huis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word het ook wel zat al dat gejank over het niveau, door het niveau van de EL is René daar al niet meer te zien. Hopelijk gaat die vanwege het niveau van de Eredivisie hiermee ook kappen.

Huhu René na al dat geroep over Van Dijk en Nederlandse elftal is die eindelijk een wedstrijd gaan kijken en erachter komen dat het niet veel is ;c

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit drie jaar lang campagne te voeren om Van Dijk in het Nederlands Elftal te krijgen, maar nu kan het opeens niet meer. Ok Rene.

ooooooo nu vindt ie dat Feyenoord in de Kuip moet blijven, dat na jaren roepen dat supporters die geen nieuw stadion wilden dat puur deden op basis van emotie en sentimenten. Ok Johan.

bewerkt door Bruins
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag niet meer van mening veranderen?

Tjah niveau in Schotland was niets (al zullen ze daar bij FC Groningen na hun 'succesvolle' Europees avontuur er heel anders over denken)

, maar Dundee United - Celtic was leuker dan elke Eredivisie wedstrijd dit seizoen (op de wedstrijden van PSV na ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag niet meer van mening veranderen?

Tjah niveau in Schotland was niets (al zullen ze daar bij FC Groningen na hun 'succesvolle' Europees avontuur er heel anders over denken)

, maar Dundee United - Celtic was leuker dan elke Eredivisie wedstrijd dit seizoen (op de wedstrijden van PSV na ;) )

Even om duidelijk te zijn , je mening veranderen is niks mis mee (al doet deze man het vrij vaak)

Het gaat mij en anderen vooral om dat hij gewoon nooit naar Celtic kijkt en wel zegt dat hij een kans moet krijgen (puur beoordelend op zijn fysiek dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me vorig seizoen ook geïrriteerd aan de Nederlands elftal opstelling van Hans Kraaij jr. die koos voor Van Dijk in 't Nederlands elftal omdat ''die in het buitenland speelt'' en heel die tafel was 't daar toen mee eens. Maar zo ken ik er nog wel een paar: Schaken speelt nu in Azerbeidzjan, gaan we die nu ook vaker oproepen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit drie jaar lang campagne te voeren om Van Dijk in het Nederlands Elftal te krijgen, maar nu kan het opeens niet meer. Ok Rene.

ooooooo nu vindt ie dat Feyenoord in de Kuip moet blijven, dat na jaren roepen dat supporters die geen nieuw stadion wilden dat puur deden op basis van emotie en sentimenten. Ok Johan.

Waarschijnlijk is Eric Johan's nieuwe telefoonnummer kwijt:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merk dat ik dit steeds minder vind worden. Steeds maar het standaard gehuil over het niveau in Nederland. Gek he, als je iedere pot vergelijkt met Barca en Real.. Jammer want was fan van dit programma.

Die lui zijn toch ook niet serieus te nemen. Pure satire en daarom kijken ik alleen nog, meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het debuut van Paul Post ging nog best aardig :D

Nee dat is bij wet verboden.

Er is toch pas sinds gisteren bekend dat de vernieuwbouw van de Kuip minstens 25% duurder zal worden. Dan kun je op basis van deze nieuwe informatie, met het drama van Twente nog vers in het geheugen, best een andere mening vormen

Overigens veranderde Derksen opeens van mening over Te Vrede, weet nog precies zijn reactie op Kraaij Jr. toen 'ie zei dattie er wel eens vijftien zou kunnen maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij had het over een nieuw stadion, niet over de vernieuwbouw.

Volgens mij had Johan het toen der tijd over verdergaan in de huidige Kuip, zonder verbouwingen of nieuwbouw.

Overigens zouden de verbouwingen van zodanige aard, dat je bijna van nieuwbouw kunt spreken (vandaar ook mijn keuze voor het woord 'vernieuwbouw'). Maar goed, laten we er geen semantische discussie van gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites