ForzaUtreg Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 Dan gooi ik deze er maar in Totaal wat anders dan wat "normaal" is dus let's go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 Sam Fender - Hypersonic Missiles is in mijn ogen de moeite waard eens te beluisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 mei 2020 Share Geplaatst 6 mei 2020 (bewerkt) Op 1-5-2020 om 12:40 zei 007mark: Eerder geef je aan dat Boef zeker buiten de boot gaat vallen, maar ben benieuwd of dit voor de hele Nederlandse hiphopscene geldt? Anders zou ik jou net als @Zeus willen uitdagen om het album Snowsniper van S10 een kans te geven. Luister zelf de laatste tijd best veel naar haar. Benieuwd ook naar de mening van mensen die hier wel eens in het hip-hop topic komen: @Steels @Rensationeel. @Sophomore Misschien meer van de buitenlandse artiesten, maar ben benieuwd. Sorry man vind het echt verschrikkelijk. Hieronder mijn recommendatie als je wat hiphop wilt ontdekken, wat nu helemaal heerlijk is in het mooie weer. Pete Rock & CL Smooth - The Main Ingredient. Album uit 1994, dus in het tijdperk van de 'golden era' van hiphop. Heerlijke soulvolle en jazzy, zomerse beats van Pete Rock en 'cleane' raps van vooral CL Smooth, en een beetje van Pete Rock. Old school, zonder gedateerd te klinken. Speelduur is wel ietwat lang (76 min) 6 mei 2020 bewerkt door Rensationeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 (bewerkt) Pete Rock & CL Smooth Vind die S10 ook niks, sorry Mark. Als je HipHop wilt proberen raad ik A Tribe Called Quest aan. Voor de liefhebbers, probeer WadAap eens. Is een oude bekende van me, heeft nog in het voorprogramma van Talib Kweli gestaan. 11 mei 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Op 5-5-2020 om 15:29 zei ElPrincipito: Sam Fender - Hypersonic Missiles is in mijn ogen de moeite waard eens te beluisteren @Erwin. Deze toevallig al geluisterd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 (bewerkt) Sam Fender is zeker een aanrader! Zijn cover van Back To Black is ook echt heerlijk (staat op Spotify). Luister het liefste naar All Is On My Side van hem trouwens, staat niet op het album. Op 2-5-2020 om 13:13 zei Steels: Laatst dit ontdekt..nog fans? IDLES, Shame, Heavy Lungs. Zitten wel meer bands in dat rijtje. Zit nu bijvoorbeeld Talk Show te luisteren, kan je ook wel richting die kant scharen. Kan er wel van genieten op z'n tijd! 14 mei 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2020 46 minuten geleden zei 007mark: @Erwin. Deze toevallig al geluisterd? Sam Fender ken ik ja, toffe artiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 @Erwin. @Zeus @ElPrincipito RIMON - I Shine, U Shine (EP) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 23 uur geleden zei 007mark: @Erwin. @Zeus @ElPrincipito RIMON - I Shine, U Shine (EP) Staat nu op! Even kijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 En? @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 9 uur geleden zei 007mark: En? @ElPrincipito Ja, best lekker! Zitten toffe nummers bij, fijne stem en prettig om naar te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 (bewerkt) 3 uur geleden zei ElPrincipito: Ja, best lekker! Zitten toffe nummers bij, fijne stem en prettig om naar te luisteren. Mooi. Ben benieuwd wat de anderen vinden. Ook wel wat voor @Richarð. denk ik. 16 mei 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2020 Ik vond het niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 Op 14-5-2020 om 18:21 zei 007mark: @Erwin. @Zeus @ElPrincipito RIMON - I Shine, U Shine (EP) Kwam net toevallig één nummer van voorbij in m'n Discover Weekly. Niets mis mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 RIMON heeft wel leuke nummers ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 (bewerkt) Ik ben best fan geworden van Sea Girls. Nog niet heel groot (zeker in Nederland niet), maar een paar heerlijke catchy nummers. Zoals één van hun laatste nummers ook zegt; Ready For More! Live overigens ook een heerlijk bandje. 26 mei 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 mei 2020 Share Geplaatst 26 mei 2020 Heerlijk bandje ja, absoluut een aanrader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 juni 2020 Share Geplaatst 13 juni 2020 Voor (oa) de Sam Fender-fans; The Howl & The Hum heeft hun eerste album uitgebracht. Heerlijk bandje, ook live heel sterk. Buiten het album is Godmanchester Chinese Bridge van hun echt een heerlijk nummer, vooral live heel meeslepend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 juni 2020 Share Geplaatst 13 juni 2020 1 uur geleden zei StanleyW: Voor (oa) de Sam Fender-fans; The Howl & The Hum heeft hun eerste album uitgebracht. Heerlijk bandje, ook live heel sterk. Buiten het album is Godmanchester Chinese Bridge van hun echt een heerlijk nummer, vooral live heel meeslepend. Thanks, zal eens kijken. Geloof dat ik gister al iets voorbij zag komen op XITE en toen de naam van de band al niet herkende. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 @Erwin. @StanleyW @Christian. @Zeus @Chiemel @ElPrincipito @Richarð. Nieuwe album van Ocean Alley zouden jullie wellicht eens moeten proberen. Lonely Diamond heet de plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Op 13-6-2020 om 09:34 zei StanleyW: Voor (oa) de Sam Fender-fans; The Howl & The Hum heeft hun eerste album uitgebracht. Heerlijk bandje, ook live heel sterk. Buiten het album is Godmanchester Chinese Bridge van hun echt een heerlijk nummer, vooral live heel meeslepend. Voor de liefhebbers; https://www.paradiso.nl/nl/programma/the-howl-the-hum/77412/ 17 uur geleden zei 007mark: @Erwin. @StanleyW @Christian. @Zeus @Chiemel @ElPrincipito @Richarð. Nieuwe album van Ocean Alley zouden jullie wellicht eens moeten proberen. Lonely Diamond heet de plaat. Klinkt goed inderdaad, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 42 minuten geleden zei StanleyW: Voor de liefhebbers; https://www.paradiso.nl/nl/programma/the-howl-the-hum/77412/ Ga ik even over nadenken. Zijn zeker een aantal nummers die ik lekker vind. Sommige andere echter weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 1 uur geleden zei 007mark: Ga ik even over nadenken. Zijn zeker een aantal nummers die ik lekker vind. Sommige andere echter weer niet. Snapje. Voor dit bedrag vind ik het nog wel de 'gok' waard zegmaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 https://www.musicmeter.nl/album/777435 Dit is misschien wel wat voor @bas2204 , hier te beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten