Richarð. Geplaatst 20 april 2020 Auteur Share Geplaatst 20 april 2020 Het idee achter de 3 podia was inderdaad, zoals Christian zegt, dat je ook voor kleinere artiesten moet zorgen. Zorgt voor meer diversiteit in je line-up, zodat je niet alle bekende artiesten er neer zet. Maar mocht je voor twee podia willen gaan, dan houd ik je niet tegen, want ik wil dat er niet teveel eisen zijn aan het festival. Er moet genoeg vrijheid zijn om te kunnen doen wat je wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 april 2020 Auteur Share Geplaatst 21 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Pfff moeten we nog naar Brabant ook. Zijn we mooi klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 https://clashfinder.com/ Deze site is misschien wel handig om de line up samen te stellen/weer te geven. Leuk idee trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 april 2020 Auteur Share Geplaatst 21 april 2020 Clashfinder is inderdaad een goede site om een blokkenschema te maken. Heb ik zelf ook gebruikt! ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Ik ga deze app zeker volgen. Zelf helaas niet de tijd beschikbaar om hier zelf aan mee te doen, maar ben benieuwd wat er voor gave dingen voorbij gaan komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Leuk initiatief! Ik heb zelf niet de creativiteit om een geheel festival te bedenken maar ben wel benieuwd waar anderen mee op de proppen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Als we toch zo lekker bezig zijn met die aankondigingen.... Dank aan Richard voor het ontwerpen van het logo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2020 Auteur Share Geplaatst 22 april 2020 Festivaldirecteur Nef Stijland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2020 Auteur Share Geplaatst 22 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Mogen er ook blikjes indie water gegooid worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 april 2020 Auteur Share Geplaatst 23 april 2020 Vanavond komt dus het eerste festival online; de mijne. Zodoende hebben jullie een beetje een idee van hoe en wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 Nice, mijne gaat ook nog wat meer tijd nodig hebben. En misschien vraag ik je nog om een logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 april 2020 Auteur Share Geplaatst 23 april 2020 Helemaal prima. Heb die van Christian al binnen, dus die volgt over enkele dagen. En weet dat Mark ook bijna klaar is, dus zit in ieder geval de komende dagen goed met presenteren. En app me maar voor een logo, mocht je er eentje nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 Wat mij betreft mag er ook best een goede tijd tussen de festivals zitten qua aankondigingen. Zo hebben we lekker de tijd om erover te discussiëren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 (bewerkt) Grappig idee, ga ook eens nadenken voor een leuk thema. Ben zeker ook de enige die 3 podia wat weinig vindt? denk waarschijnlijk te groot. 23 april 2020 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 @Richarð. Zo, duidelijk veel tijd en energie in gestoken. Tof bedacht en uitgelegd allemaal. Heb ik eigenlijk zelf een stuk meer sumier gehouden hehe. Qua artiesten echt een stuk minder die mij bekend voorkomen dan verwacht en zelfs maar één act die ook op mijn festival staat. Opzich ook niet vreemd, wanneer je de thema's naast elkaar legt. Had trouwens bij jou wel nog Sigur Ros of Kaleo verwacht als IJslandse bands haha. Kendrick Lamar is trouwens een goede keuze. Heb hem gezien op Sziget 2018 en ondanks dat hij een halfuur te laat was toch een meer dan prima show gezien. Ook niet helemaal mijn smaak, en toch vond ik het leuk. Tame Impala is een easy pick inderdaad, en had zelfs Alt-J misschien wel mainstage gegund. Verder genoeg namen om de komende tijd even te gaan beluisteren. Caribou stond sowieso al op mijn lijstje, want ik dacht dat ik daar in Spotify laatste een aankondiging van had over nieuwe muziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 Interpol, Efterklang en Steven Wilson op één dag. Ik zal er zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 april 2020 Auteur Share Geplaatst 23 april 2020 (bewerkt) Probeerde iets creatiever te zijn dan de standaard namen. Daarmee bedoel ik Arcade Fire, Arctic Monkeys, Sigur Rós, Vampire Weekend, Black Keys etc. Kaleo ken ik trouwens alleen van naam, dus die zouden er sowieso niet zo snel tussenstaan. alt-J had je op het hoofdpodium neer kunnen zetten, inderdaad. Echter stonden ze eerder op BKS ook in Tent 2, dus zodoende ook bij mij. Wel als headliner uiteraard. @Zeus Efterklang vroeg in de middag lijkt mij echt heerlijk. En de combi Steven Wilson - Interpol vond ik zelf ook erg mooi gevonden. Al zeg ik het zelf. 23 april 2020 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 2 minuten geleden zei Zeus: Interpol, Efterklang en Steven Wilson op één dag. Ik zal er zijn! Interpol is dus één van die artiesten die al paar keer voorbij zijn gekomen in 'aanbevolen' lijsten in mijn sociale media accounts. Zal deze dus toch maar een keer gaan checken 1 minuut geleden zei Richarð.: Probeerde iets creatiever te zijn dan de standaard namen. Daarmee bedoel ik Arcade Fire, Arctic Monkeys, Sigur Rós, Vampire Weekend, Black Keys etc. Kaleo ken ik trouwens alleen van naam, dus die zouden er sowieso niet zo snel tussenstaan. Kaleo is wel aan te raden overigens. Komen de laatste wekend ook steeds met nieuwe muziek, dus misschien voor jou zelfs wat om eens naar te kijken. Voor nu zou ik denk geen kaartje kopen als dit festival echt zou gaan komen. Maar komt dan voornamelijk omdat veel dingen nog onbekend zijn voor mij. Aan het concept ligt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 Allereerst complimenten voor de presentatie, hulde Helder verhaal en ook echt een idee achter de specifieke dagen. Twee van de drie headliners spreken mij enorm aan. Niet geheel verrassend ben ik geen fan van Kendrick Lamar, maar wellicht dat het meemaken van een festivalshow daar verandering in kan brengen zoals bij jou ook het geval is geweest (Dit had overigens ook gekund met een weekendticket voor Werchter 2020 in de pocket, maar helaas). The Smiths als headliner en Primavera Special vind ik echt een gruwelijk harde keuze. Zelf heb ik er bij mijn festival geen moment aan gedacht, ondanks dat The Queen Is Dead easy in mijn top 5 favoriete albums staat. Wellicht een idee voor NEFTIVAL 2021. In het middensegment voor mij veel bekende namen die ik ook zeker kan waarderen. De Britpopzondag spreekt mij daar het meeste aan, maar ook de vrijdag en zaterdag zijn met namen als DMA's, Alt-J, Interpol en Real Estate goed voorzien. Van het tentsegment ken ik vrij weinig, maar het kan ook geen kwaad om daar het nodige van te proberen. Zou ik dan daadwerkelijk een festivalkaartje halen voor InDie Duinen? Zou zeker kunnen met deze line-up. Met The Smiths heb je een unieke naam binnengehaald waardoor ik al vrij snel overstag zou gaan. De zaterdag zou voor mij een beetje doorkomen zijn maar wellicht kom ik daar ook voldoende nieuwe namen tegen. Wat mij betreft een geslaagd festival Richard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 (bewerkt) Festival poster generator gevonden, timetables moet ook niet zo'n probleem zijn om grafisch te maken. Is er iemand die voor mij een logotje kan bouwen? Mag heel simpel zijn. Wil onder dit al bestaande logo alleen het woord: FEST, ongeveer dezelfde grootte als de onderste rij. Of mag dat niet ivm copyrights? Dan verzin ik wel iets anders. Lachen festivalletje trouwens Richard, lekker wat variatie, Smiths als headliner ook een leuke verrassing, themadagen vind ik sowieso een heel goed concept, zat ik ook al aan te denken, maar ga ik zelf niet doen. Weet wel al wie mijn headliners gaan worden en de band die ik terug in het leven ga roepen. 23 april 2020 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 (bewerkt) Waar koop ik een kaartje Ik zie al wel enkele artiesten die bij mij ook terug gaan komen (spoilersss), kunnen we misschien ze samen boeken 24 april 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten