Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

O sorry, ik dacht echt dat het Sjek van Gelder was. My bad

Naamsverbasteringen zijn verboden. :LO:

Maar zoals ik al zei, geniet er lekker van dat AZ van Ajax heeft gewonnen, maar vergeet de ranglijst niet en trek je conclusies.

Kijk jij eens naar financiele mogelijkheden en aantal spelers dat net komt kijken in de eredivisie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steef loop niet zo misselijk te doen. Iedere keer als Ajax heeft verloren zie ik jou in de topics van de tegenstanders van Ajax posten om maar wat provocaties uit te lokken. Blijf daar gewoon weg dan want iedere keer weer krijg je van die nutteloze discussies. Sommige Ajacieden komen hier gewoon om de supporters van AZ te feliciteren, laat hen dit dan gewoon doen en ga niet weer nutteloze discussies of reacties uitlokken, danku.

Ontopic; AZ-supporters gefeleciteerd natuurlijk, meer dan verdiend. Denk dat Ajax geen fatsoenlijke kans heeft gecreëerd wat natuurlijk ook vooral de verdienste is van AZ. Verbeek heeft het toch wel weer voor elkaar gekregen hoor, kunnen jullie nog veel moois aan beleven. AZ voetbalt fris en de individuele kwaliteiten van de meeste spelers worden optimaal benut. Pelle ook bijvoorbeeld, misschien wel de grootste miskoop van de laatste jaren geweest maar hoe hij nu onder Verbeek speelt is het misschien wel een van de betere spitsen van de Eredivisie. Nogmaals, gefeliciteerd met de overwinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Europees voetbal, Feyenoord, wat? :shhh:

Het gaat om het feit dat een Feyenoorder hier in principe niets te zoeken heeft omdat die alleen maar probeert te provoceren.

Tuurlijk kan ik niet tegen mijn verlies, daarom feliciteer ik AZ ook niet...

Ik provoceer niet, ik lok in eerste instantie niets uit maar een iemand kan het natuurlijk weer niet laten om zijn mening te moeten geven.

Dat europese voetbal intresseert me geen reet, anders kregen we weer 6 wedstrijden aan de reet, daar zit ik niet op te wachten.

En dan is er nog een spreekwoord met ketel en pot ofzo dat die zwart ziet.

Je bent gewoon irritant bezig, maar ik ga er ook niet verder op in want ik heb geen zin in een ban.

Dan moet je vooral op alles gaan reageren wat een beetje niet positief gezind is over ajax. Als jij zo snel op je teentjes getrapt bent kan je maar beter niet op een forum gaan zitten waar iedereen vrijuit zijn mening behoort te geven. Een huis samen met Sjek van Gelder zou misschien een oplossing zijn.

Ga dit es ff lekker in een ander topic doen, of beter nog PM elkaar maar. Of spreek af op een weiland bij Beverwijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steef loop niet zo misselijk te doen. Iedere keer als Ajax heeft verloren zie ik jou in de topics van de tegenstanders van Ajax posten om maar wat provocaties uit te lokken. Blijf daar gewoon weg dan want iedere keer weer krijg je van die nutteloze discussies. Sommige Ajacieden komen hier gewoon om de supporters van AZ te feliciteren, laat hen dit dan gewoon doen en ga niet weer nutteloze discussies of reacties uitlokken, danku.

Ontopic; AZ-supporters gefeleciteerd natuurlijk, meer dan verdiend. Denk dat Ajax geen fatsoenlijke kans heeft gecreëerd wat natuurlijk ook vooral de verdienste is van AZ. Verbeek heeft het toch wel weer voor elkaar gekregen hoor, kunnen jullie nog veel moois aan beleven. AZ voetbalt fris en de individuele kwaliteiten van de meeste spelers worden optimaal benut. Pelle ook bijvoorbeeld, misschien wel de grootste miskoop van de laatste jaren geweest maar hoe hij nu onder Verbeek speelt is het misschien wel een van de betere spitsen van de Eredivisie. Nogmaals, gefeliciteerd met de overwinning.

Je mag al blij zijn dat ik niet meer in het ajax topic dingen loop te verkondigen. En waar gaat het nu om, ik zet er gewoon een normale reactie neer waarin capslock even aanstond, per ongeluk. En meneertje moet zich gelijk weer laten gelden en mij laten weten dat hij een ekte een is.

Als ik hiervoor een ban krijg weet ik wel weer hoe hoog het vriendjes gehalte is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag al blij zijn dat ik niet meer in het ajax topic dingen loop te verkondigen. En waar gaat het nu om, ik zet er gewoon een normale reactie neer waarin capslock even aanstond, per ongeluk. En meneertje moet zich gelijk weer laten gelden en mij laten weten dat hij een ekte een is.

Als ik hiervoor een ban krijg weet ik wel weer hoe hoog het vriendjes gehalte is.

Jij provoceert nooit inderdaad, hoe kom ik daar toch bij :doh:

Last word about it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga jezelf nu niet nog meer belachelijk lopen maken aub. Je weet zelf ook wel dat je dat soort dingen niet per ongeluk doet. En ik zeg het ook niet alleen over nu, maar over iedere week weer waarin ik jou in dit soort discussies tegenkom. Maar goed, ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Ik heb mijn zegje gedaan en kijk maar wat je er mee doet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mierenneuker]er moet nog een komma tussen discussiëren (wat overigens met puntjes is) en want.. ;e[/mierenneuker]

:dance:

Maar goed; feit is dat AZ gewoon beter was en Ajax geen/weinig kansen gecreëerd heeft. punt

edit; ohja. en tv zien is gewoon een uitdrukking van me. niet dat ik niet weet dat het tv kijken moet zijn ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mierenneuker]er moet nog een komma tussen discussiëren (wat overigens met puntjes is) en want.. ;e[/mierenneuker]

:dance:

Maar goed; feit is dat AZ gewoon beter was en Ajax geen/weinig kansen gecreëerd heeft. punt

edit; ohja. en tv zien is gewoon een uitdrukking van me. niet dat ik niet weet dat het tv kijken moet zijn ofzo.

Haha oke dan!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen hun eigen spelers, na de eerste foute breedtepass bijvoorbeeld.

Vandaag eindelijk weer eens een fel strijdend AZ gezien, toch wel een verademing. Wat ik dan niet snap is dat ze tegen ajax wél hun duels winnen, en tegen pakweg De Graafschap niet. Misschien heeft het toch iets te maken met de actie van gisteren, wie weet. Mijn seizoen is in ieder geval weer goed.

Hoogtepuntje van vandaag: "Ryan heeft je wijf geneukt" :-D

Wie zei dit dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites