rich ruzzian Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Je hoort het al straks in de commentaren: Dat wielren mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Had dit gerucht al eens voorbij zie komen, maar ik vind het een mooie keuze van AZ. Heb Merijn Zeeman ook wel hoog zitten, want bij Jumbo wel echt de grondlegger geweest met Plugge als je het moet geloven. Verschil wel dat hij bij AZ terecht komt in een organisatie die al best goed in de steigers staat. Wat dat betreft zou het makkelijker moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Inmiddels is het rond, start 1-12. Ajax weer lekker lopen slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 20 minuten geleden zei Thierryvane: Inmiddels is het rond, start 1-12. Ajax weer lekker lopen slapen. Waarom heeft Ajax lopen slapen? Kan zeker een succes worden bij AZ hoor maar op basis van wat zou hij het goed doen bij Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 2 minuten geleden zei timpy00: Waarom heeft Ajax lopen slapen? Kan zeker een succes worden bij AZ hoor maar op basis van wat zou hij het goed doen bij Ajax? Meer vertrouwen in Zeeman dan dat enge kliekje in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 minuut geleden zei Thierryvane: Meer vertrouwen in Zeeman dan dat enge kliekje in Amsterdam. Maar dat is toch gebaseerd op niks? Wie bedoel je tevens met enge kliekje? Daar is ongeveer iedereen nieuw in de organisatie. Op Menno Geelen en Susan Lenderink na, die volgens mij al jaren goed werk verrichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 8 minuten geleden zei timpy00: Maar dat is toch gebaseerd op niks? Wie bedoel je tevens met enge kliekje? Daar is ongeveer iedereen nieuw in de organisatie. Op Menno Geelen en Susan Lenderink na, die volgens mij al jaren goed werk verrichten. Bewezen bestuursman, Jumbo Visma op de kaart gezet, bij Skil-Shimano idem. Blijft natuurlijk een compleet andere (sport)wereld, maar ik zie hem slagen. We hoeven het verder niet eens te zijn, helemaal niet erg. En daar benoem je inderdaad twee personen die ik niet eng vind. Beuker, Kroes (niet alleen door het nieuws van gisteren), de RvC, alleen maar rillingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 2 uur geleden zei Thierryvane: Bewezen bestuursman, Jumbo Visma op de kaart gezet, bij Skil-Shimano idem. Blijft natuurlijk een compleet andere (sport)wereld, maar ik zie hem slagen. We hoeven het verder niet eens te zijn, helemaal niet erg. En daar benoem je inderdaad twee personen die ik niet eng vind. Beuker, Kroes (niet alleen door het nieuws van gisteren), de RvC, alleen maar rillingen. Wat is er mis met die Beuker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Heb die vent een tijd geleden in de podcast Gamechangers horen babbelen. Zelden iemand gehoord die zo in zichzelf gelooft. Vond het drie keer niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 2 minuten geleden zei Thierryvane: Heb die vent een tijd geleden in de podcast Gamechangers horen babbelen. Zelden iemand gehoord die zo in zichzelf gelooft. Vond het drie keer niks. Van Gaal leerling. Dan krijg je de trekjes er ook gratis bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 5-0... Nou maar hopen dat onze FC profiteert bij Heerenveen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 7 minuten geleden zei Jotew: 5-0... Nou maar hopen dat onze FC profiteert bij Heerenveen! Graag gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 22 uur geleden zei Thierryvane: Heb die vent een tijd geleden in de podcast Gamechangers horen babbelen. Zelden iemand gehoord die zo in zichzelf gelooft. Vond het drie keer niks. 22 uur geleden zei Dansmeister: Van Gaal leerling. Dan krijg je de trekjes er ook gratis bij. Zeeman is een directe collega van Van Gaal en Beuker bij NMC Bright, dus misschien wel hetzelfde kliekje. Misschien dus ook wel een optie geweest voor Ajax? Sowieso interessante keuze van AZ. Zeeman heeft de laatste jaren in de keuken kunnen kijken bij heel veel voetbalclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Little late to the party, maar ik ben ook heel benieuwd naar Zeeman bij AZ. Thijs Zonneveld zei het laatst in hun podcast heel duidelijk: Zeeman is niet degene met alle inhoudelijke kennis, maar heeft een overkoepelend idee en weet wie hij daarvoor aan moet stellen. Zijn aandacht voor het topsportklimaat bij top(voetbal)clubs zal 'm zeker geholpen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Naar verluid vertrekt huidige hoofd scouting Koen Veenstra en neemt Dennis Haar zijn rol over. Opzich niet erg dat de huidige hoofd scouting vertrekt, vond de aangetrokken spelers eigenlijk op een enkele na behoorlijk matig de afgelopen 1,5 jaar. Waarom ze echter voor Haar kiezen als opvolger is mij een raadsel, die is net een jaar scout bij de club. Als je ziet wat voor spelers er nu bij NEC aan zijn getrokken blijft het wel een gemis dat Carlos Aalbers toen weg is gegaan als hoofd scouting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Op 2-4-2024 om 21:07 zei rich ruzzian: Je hoort het al straks in de commentaren: Dat wielren mannetje. Zo raar/gek is het toch niet? Toon Gerbrands bijvoorbeeld heeft een carriere die voor 80% met volleyball te maken had, en daarin werkt en 20% max voetbal? Dan is toch geen stretch iemand vanuit Wielrennen ook naar het voetbal gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 4 minuten geleden zei Kyrill: Zo raar/gek is het toch niet? Toon Gerbrands bijvoorbeeld heeft een carriere die voor 80% met volleyball te maken had, en daarin werkt en 20% max voetbal? Dan is toch geen stretch iemand vanuit Wielrennen ook naar het voetbal gaat? Dat bedoel ik niet. Meer dan straks het denigrerende toontje als het slecht mocht gaan bij AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Dat bedoel ik niet. Meer dan straks het denigrerende toontje als het slecht mocht gaan bij AZ. Ja oké snap ik. Maar ik geef aan iig, het prima moet kunnen iemand vanuit wielrennen, omdat vanuit Volleybal dus ook meer dan succesvol ging met Toon Gerbrands. Geef die Zeeman überhaupt eerst halfjaar de tijd, komt vast goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 1 minuut geleden zei Kyrill: Ja oké snap ik. Maar ik geef aan iig, het prima moet kunnen iemand vanuit wielrennen, omdat vanuit Volleybal dus ook meer dan succesvol ging met Toon Gerbrands. Geef die Zeeman überhaupt eerst halfjaar de tijd, komt vast goed. Dat ben ik helemaal met je eens. Wat betreft kan ik ook heel goed vinden in het verhaal van @Lenstra Op 8-4-2024 om 16:28 zei Lenstra: Little late to the party, maar ik ben ook heel benieuwd naar Zeeman bij AZ. Thijs Zonneveld zei het laatst in hun podcast heel duidelijk: Zeeman is niet degene met alle inhoudelijke kennis, maar heeft een overkoepelend idee en weet wie hij daarvoor aan moet stellen. Zijn aandacht voor het topsportklimaat bij top(voetbal)clubs zal 'm zeker geholpen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Deze zag ik niet aan komen, wordt het misschien toch spannend voor plek 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 april Auteur Share Geplaatst 29 april Ik heb niets gezien gisteren, maar las dat het geen geflatteerde zege was. Misschien vanmiddag eens een samenvattinkje zoeken. Wel een érg lekkere overwinning natuurlijk AZ 5-5: AZ-Twente 12-5: GAE-AZ 19-5: AZ Utrecht Twente: 5-5: AZ-Twente 12-5: Twente-Volendam 19-5: PEC-Twente Vooral die pot volgende week gaat laten blijken of het nog echt spannend gaat worden of niet 2, 5 of 8 punten verschil maakt nogal een vershcil hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 mei Auteur Share Geplaatst 5 mei Op 28-4-2024 om 22:47 zei Thomassje123: Deze zag ik niet aan komen, wordt het misschien toch spannend voor plek 3 Gaat het toch nog spannend worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 3 minuten geleden zei Fantasy: Gaat het toch nog spannend worden Ja omdat wij het weer weggeven, hadden de 3e plek allang binnen moeten hebben Hopen dat GAE een handje helpt want als het op de laatste wedstrijd aan gaat komen dan weet ik wel hoe het gaat aflopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 mei Auteur Share Geplaatst 15 mei Odgaard definitief naar Bologna, de Wit z'n contract die afloopt en niet verlengd gaat worden... Ryan ook in het bezit van een aflopend contract. Wordt weer een leuke zomer in Alkmaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Lekker laatste wedstrijd van De Wit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten